Eerste keer truffels

Highlife18

Experimenterende gebruiker
Joo,

Volgende zaterdag truffels gaan halen,
ik wil echt hard gaan, zou ik 10g of 15g nemen?
en best dragons dynamite of atlantic?
zijn er tips om niet slecht te gaan? ik weet wel dat je niet over geesten met beginnen enzo maar zijn er nog andere dingen die je niet moet doen?
Best alles in één keer opeten of 30min-uurtje wachten en dan nog wat?
andere tips?
zal reportje schrijven.

peace :stoned:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hé man!

Als je nog nooit truffels hebt genomen zou ik gewoon rustig beginnen. Je koopt altijd een volle dosis, dus mocht je het voor het eerst doen kun je beter een half of 3 kwart ervan eten. Als je echt hard wilt gaan moet je gewoon alles opeten. Eet truffels op een lege maag, dan werkt het beter.

Belangrijk is (hoe smerig het ook is) goed kauwen, dan werkt het beter. Atlantis heb ik wel eens geprobeerd, prima shit en een heel pakje is best heftig (voor mij dan).

Zorg in ieder geval dat je vrolijk bent en er zin in hebt. Als je depressief bent of bang ervoor of je zit niet lekker in je vel raad ik je aan om het uit te stellen.

Mijn ervaring met bijnemen is dat dat niet echt goed werkt met truffels, misschien heeft het te maken met het moment wanneer je het neemt. Ik heb een tijdje geleden een kwart gegeten voor de lol, omdat we moesten wachten op de rest. De rest kwam 2 uur later, toen begon de kwart al uit te werken. Toen 3 kwart bij gegeten en dit werkte minder hard dan de eerste kwart. Misschien omdat het al uitwerkte ofzo...

Als je een beetje bad gaat, kijk vooral niet in de spiegel :wink:

Verder veel plezier en post hier ff een linkje naar je report! :grin:

(ps. in ons geval was het handig om een wc/emmer in de buurt te hebben. Die meuk kan echt heel goor zijn :kots: :wink: )

Highlife18

SmartieAndMe zei:
Hé man!

Als je nog nooit truffels hebt genomen zou ik gewoon rustig beginnen. Je koopt altijd een volle dosis, dus mocht je het voor het eerst doen kun je beter een half of 3 kwart ervan eten. Als je echt hard wilt gaan moet je gewoon alles opeten. Eet truffels op een lege maag, dan werkt het beter.

Belangrijk is (hoe smerig het ook is) goed kauwen, dan werkt het beter. Atlantis heb ik wel eens geprobeerd, prima shit en een heel pakje is best heftig (voor mij dan).

Zorg in ieder geval dat je vrolijk bent en er zin in hebt. Als je depressief bent of bang ervoor of je zit niet lekker in je vel raad ik je aan om het uit te stellen.

Mijn ervaring met bijnemen is dat dat niet echt goed werkt met truffels, misschien heeft het te maken met het moment wanneer je het neemt. Ik heb een tijdje geleden een kwart gegeten voor de lol, omdat we moesten wachten op de rest. De rest kwam 2 uur later, toen begon de kwart al uit te werken. Toen 3 kwart bij gegeten en dit werkte minder hard dan de eerste kwart. Misschien omdat het al uitwerkte ofzo...

Als je een beetje bad gaat, kijk vooral niet in de spiegel :wink:

Verder veel plezier en post hier ff een linkje naar je report! :grin:

(ps. in ons geval was het handig om een wc/emmer in de buurt te hebben. Die meuk kan echt heel goor zijn :kots: :wink: )

Ik denk dat ik voor een vol pakje atlantis ga :grin:
Hoe vies kan het zijn? denk niet dat ik daar problemen mee ga hebben,
zal zeker linkje zetten naar report :)
bedankt!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoe vies kan het zijn? denk niet dat ik daar problemen mee ga hebben

had ik de eerste keer ook niet echt, al waren ze toen niet vacuum verpakt en wat nattig. Elke keer dat ik het weer deed leek het erger te worden :wink:

't smaakt een beetje naar klamme rotte zompige pinda's als je het mij vraagt :mrgreen:

EDIT

zorg er ook voor dat je ergens rust en ruimte hebt. Niets is iritanter tijdens trippen dan (veel) nuchtere mensen om je heen of dingen verplicht moeten doen. Wij hadden tot 4 uur en toen zouden de ouders thuiskomen, om half 4 ging degene van wie de ouders helemaal bad want die was bang dat ze eerder thuis zouden komen :P Wij als een gek weggescheurd, met fietsen en scooters en allemaal een andere kant op haha

Highlife18

SmartieAndMe zei:
Hoe vies kan het zijn? denk niet dat ik daar problemen mee ga hebben

had ik de eerste keer ook niet echt, al waren ze toen niet vacuum verpakt en wat nattig. Elke keer dat ik het weer deed leek het erger te worden :wink:

't smaakt een beetje naar klamme rotte zompige pinda's als je het mij vraagt :mrgreen:

EDIT

zorg er ook voor dat je ergens rust en ruimte hebt. Niets is iritanter tijdens trippen dan (veel) nuchtere mensen om je heen of dingen verplicht moeten doen. Wij hadden tot 4 uur en toen zouden de ouders thuiskomen, om half 4 ging degene van wie de ouders helemaal bad want die was bang dat ze eerder thuis zouden komen :P Wij als een gek weggescheurd, met fietsen en scooters en allemaal een andere kant op haha

Haha, mijn ouders gaan op weekend, ideaal :grin:
Misschien nog een laatste vraagje, hoe bewaar je dat? ik zie staan op de sites dat het in een soort freshbox zit ofzo maar toch? niet in de koelkast ofzo? en dat blijft 1-2maanden goed juist?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Haha, mijn ouders gaan op weekend, ideaal

Ik heb gelukkig mijn eigen huisje nu, werkt ook uitstekend :P

Misschien nog een laatste vraagje, hoe bewaar je dat? ik zie staan op de sites dat het in een soort freshbox zit ofzo maar toch? niet in de koelkast ofzo? en dat blijft 1-2maanden goed juist?

Ik had ze voor de zekerheid in de koelkast liggen, maar als het om een paar dagen gaat hoeft dat niet persé. Bijna alle truffels tegenwoordig zijn vacuum verpakt dus dat gaat sowieso wel ff mee. Paar dagen tot een week is sowieso gen probleem, maar 't staat vast ook op de verpakking

Highlife18

Ik heb ze :grin:

Ik heb 15g Atlantis en 15g Dragons dynamite,
Dat is genoeg voor 3personen die het eerste keer doen, right?
elk 10g en 1 iemand 5g van elk.
Is het beter om ze te nemen als het donker is, voor beter effect?

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
nou als je dynamite's is het wel leuk om het dag licht nog me te maken. alles krijgt een andere kleur, iedereen die ik zag was groen.
maar als ik julli was dan zou ik het op de rand van het daglicht doen. zodat je het daglicht nog me maakt en verder tript in het donker.

Highlife18

Ok, ik zit weer met iets; dus ik heb 15g Atlantis en 15g DD gekocht.
Dus gingen we dat met 3 doen, elk 10 gram.
Nu ben ik er van overtuigd dat die pakjes geen 15gram zijn...
Sinds ik in België woon kan ik niet terug gaan. Ik heb een foto getrokken, misschien kunnen jullie mij zeggen als dit 15gram of 10 is?
Op foto lijkt het wel nog groot..

Highlife18

ik heb een soort analoge weegschaal gevonden maar snap er niks van en ik denk dat hij 21gram toonde, daarom dat ik het vraag, maar die weegschaal ziet er niet echt betrouwbaar uit :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
ThijsWTF zei:
Cosmic Controler zei:
ja dat is wel 15 gram volgensmij.

Wat voor zesde zintuig bezit jij dat je dat weet? :confused:

Ik denk dat het voornamelijk zijn geheugen betreft, ik ken de pakjes ook gewoon namelijk. Uiterlijk en formaat van de pakjes zijn altijd zo... Heeft niet zo veel met zintuigen te maken dus :wink:

Bovenaan