eerste keer truffels

smoker41

Experimenterende gebruiker
hallo beste vrienden

morgen ga ik voor de eerste keer truffels proberen
ik ga het thuis doen op mijn zolderkamer samen met een vriend van mij (die niet gaat trippen)
voor alle veiligheid dus

ik heb al verschillende manieren gelezen om truffels te gebruiken

zelf ga ik ze denk ik gwn op eten 5 gr (zou dit genoeg zijn?)

zijn er nog dingen waar ik eventueel op moet letten
of dingen die jullie me kunnen aanraden om een zo fijn mogelijke trip te belven

groetjes
smoker 41 :stoned: :hearteyes: :wink:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
smoker41 zei:
Verwacht er bij zo'n kleine dosis niet te veel van. Verder weet ik niet wat je al gelezen hebt erover en welke voorbereidingen je getroffen hebt.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
smoker41 zei:
Verwacht er bij zo'n kleine dosis niet te veel van. Verder weet ik niet wat je al gelezen hebt erover en welke voorbereidingen je getroffen hebt.

Precies.. Ik zou 10 gram kopen en dan beginnen met 5 gram eten.. Mocht dat bevallen en mag het nog wel wat steviger dan kan je na 1/1,5 uur nog een keer 5 gram erbij nemen.

Verder kan je om nog wat meer voorbereid te zijn een tripguide lezen (die op erowid vind ik wel goed en compleet) of via de zoekfunctie op deze site meer informatie opzoeken.

Onderschat het in ieder geval niet, zorg dat je nergens heen hoeft en dat je telefoon uitstaat.

Have fun :)

smoker41

vandaag de 20 gram truffels ontvangen :wink:

nu vind ik ze er wel raar uitzien

er zitten 2 grote stukjes bij de rest zijn allemaal kleine bolletjes(gelijk een kogellagertje)

is dit normaal????

en is het normaal dat zo ook zo hard zijn?

alvast bedankt

smoker41

Lijp zei:
ja dat is allemaal normaal

gisteren 8 gram van die dingetjes gegeten en nog 2 andere vrienden van mij de rest

nou wat was me dat een avondje :hearteyes:

in het begin
was het aangenaam maar na een uurtje ofzo had ik toch beetje een paniekerig gevoel
eertje later dan terrug voelde het weer perfect

de zin van de avond was wel
alles is zo mooi :wink: :stoned:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Een trip is zelden alleen maar rozengeur en manenschijn.. Bij mij nog nooit in ieder geval. Dit vind ik ook het juist het mooie van trippen. Maar ik ben blij dat het over het algemeen goed is bevallen. :)

Bovenaan