Eerste keer speed!~!

gerbeenn

Belezen gebruiker
Hey mensen ik wil een keer speed gebruiken..

Hoeveel raden jullie me aan om bij de eerste keer te nemen?

Frisko

Badass junkie
een goeie lijn gewoon...
kan niet veel misgaan met eenbeetjeoverdoseren met speed...
hoogstens in volle vaart gaan :stoned: :grin:

Drientje

DF-koning
Je bent volgens mij al een ervaren coke gebruiker dus ik zou gewoon met een flinke sleutelpunt beginnen...

X

gerbeenn

Belezen gebruiker
ik heb pep nog nooit gedaan maar ik hoor iedereeen zeggen dat je dan niet kan slapen enzo en niet kan eten.. ik kan met coke eten & slapen maar . maar niet als ik er helleeemaal strak van sta

Lauu

Badass junkie
van pep raak je inderdaad je eetlust kwijt...en slapen dat lukt idd een tijd niet...maarja je hebt wel een leuke ervaring

Frisko

Badass junkie
gerbeenn zei:
ik heb pep nog nooit gedaan maar ik hoor iedereeen zeggen dat je dan niet kan slapen enzo en niet kan eten.. ik kan met coke eten & slapen maar . maar niet als ik er helleeemaal strak van sta
dan heb je toch brakke coke als je het mij vraagt...van goeie coke ben je ook laaaaaang wakker en eten is ook al helemaal uitgesloten :wave:

Drientje

DF-koning
Frisko zei:
dan heb je toch brakke coke als je het mij vraagt...van goeie coke ben je ook laaaaaang wakker en eten is ook al helemaal uitgesloten :wave:

Nou ja je kan bij hoge uitzondering wanneer je je echt te kut voelt proberen om er wat cornflakes in te proppen, of een boterham die je in de soep kan dopen, maar over het algemeen klopt dit wel ja...

X

gerbeenn

Belezen gebruiker
Frisko zei:
gerbeenn zei:

Ik doe me ogen altijd dicht en val dan na 15-20 mins in slaap heb nu net een pony in een keer leeg gegooit bij vriend en ga zo naar huis maar ik weet nog niet of ik speed ga nakke wil meer informatie :wave:

morph123

Newbie
een lijn van een cm of 4 is voldoende.je kan daarna altijd nog een beetje bijnemen.maar niet teveel ineens,paranoia sluipt er snel in dan.

de GT

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
centimeter of 4 breed bedoel je dan neem ik aan? :beer:

weet jij zeker dat jij in lijntjes werkt ipv bergen op schaal van 1:angry:xx ?

nu en dan snuif je de pyrineeen weg, als je wat harder gaat ga je aan de alpen? :wave:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
whaha neem gewoon een dikke lijn, wat ik ervaar is hoe meer je neemt hoe chiller het word, ik zelf ga dan het liefst het nachtje door,, mrjah :wave:

Taat

Bewuste gebruiker
Gewoon een lijntje van 5-7 cm leggen..
Wegwerken en kijken hoe je je voelt na 10 minuten..
Je gevoel geeft dan heus wel aan of je meer wilt ofniet..

En tsja de brakke gevolgen kun je zeker beperken, je eetlust verdwijnt idd, maar als je gewoon wat probeert te eten scheelt dat een hoop met de kater..
Als je nog wilt slapen zul je je lijn smiddags of vroeg in de avond moeten nemen..Alhoewel met de 1e keer speed slapen toch vrij lastig is, maar daar verzin je dan wel iets anders voor, geloof me :beer:

Addick

Bewuste gebruiker
Eerste keer speed had ik teveel genomen,vooral de eerste keren is het heel snel para heb ik het idee.
Van een halve gram werd ik toen al gek die nacht.

En naarmate ik meer gebruikte werd de para minder en kon ik ook langer door zonder para te worden.Alsof ik moest trainen op het nachten door kunnen gaan :wave:

gerbeenn

Belezen gebruiker
Hmm ik doe gewoon 2 lijntjes van 2 centimeter breed dan zie ik wel verder ik plan het volgende week of over 2 weken een keer te doen,,

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
jaah daar kan je goed mee beginnen idd, ik zelf heb altijd dat als ik 1 lijn op heb dan wil ik het liefst de hele nacht door snatze, hoe meer lijntjes hoe beter de euforie :hearteyes:

dollegekske

Bewuste gebruiker
ik nam de eerste x 2 puntjes, maar duurde wel ff voordat ik effect voelde, ik gok 3 puntjes of gewoon een goeie lijn

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
gewoon een lijn zou ik doen, sleutelpuntjes word ik opgefokt van:P :confused:. .. het effect is egt niet zo overweldigend ofzo... en sos is egt niet heeeel erg anders dan pep. alsje de werkingsduur niet meerekend.,, maar ik ga ff een lijn nemen :smoke: :hearteyes: en dan fitnesse. . veel plezier :wave:

Drientje

DF-koning
Fezz zei:
speed en dan fitness? :openmouth: zal je hart leuk vinden :wink:

Tja... Er zijn van die mensen die kunnen het schijnbaar niet op eigen kracht, net alsof je er veel kracht en conditie opbouwt als je eerst snuift en daarna sport...

Bovenaan