Eerste keer sos

Mr. White

Newbie
Hallo mensen ,

Normaal gezien ga ik deze vrijdag voor de eerste keer sos proberen .
Ik ben graag goed geinformeert voordat ik de drugs uittest daarom heb ik nog enkele vraagjes .

- Hoelang werkt het ? ik heb gehoort ongeveer 1uur

- Is het 'gevaarlijk' om er alcohol bij te drinken of is het niet zoals bij Xtc ?

- Als ik een brandende neus krijg is daar iets tegen te doen ?

- Moet ik voor de rest nog iets weten voor ik het doe ?

Groeten

Imke

Badass junkie
1. Een uur is wat overdreven vind ik, bij mij duurt het zo'n halfuur à 3 kwartier per lijn. soms duurt het wat korter.

2. Persoonlijk vind ik het lekker om wat alcohol te drinken erbij, natuurlijk niet te veel. En jah, gevaarlijk, wat is den dag van vandaag niet gevaarlijk? :rolleyes:

3. Snuif wat water als je neus teveel brandt, dat is verfrissend. :)

4. Geniet ervan. :smoke:

5. Kijk verdomme eens rond op dit informatief kloteforum voor je zo'n vragen stelt. :openmouth:

:wave:

Delirium

Badass junkie
Saivy zei:
5. Kijk verdomme eens rond op dit informatief kloteforum voor je zo'n vragen stelt. :openmouth:

Laten we lief voor elkaar zijn hè? :wink:

Nouja, Saivy heeft het meeste al beantwoord denk ik.
Ik vond mijn eerste keer sos niet heel erg speciaal eigenlijk, je moet er rekening mee dat sos er niet keihard in knalt ofzo. (Vooral als je een MDMA-achtig gevoel verwacht kan het wel eens tegenvallen)

Na een paar keer een lijntje gesnoven te hebben (vooral in combinatie met alcohol :hearteyes:). ben ik het wel lekker gaan vinden.

minn

Badass junkie
Eerste keer vond ikzelf eigk niet zo heel veel aan, speed is veel leuker, dat knalt echt, net als mdma :grin:

Mr. White

Newbie
Het is uiteindelijk niet doorgegaan wegens omstandigheden . Toch bedankt voor de info , ik probeer het wel eens als het me goed uitkomt .

Mr. White

Newbie
halloooww

Vorige week klein lijntje sos gesnoven , ik voelde er niet veel van !

Gistere een hele lijn gepakt , dit voelde ik wel . Lekker chill !

Alleen kreeg ik het zooo warm , niet te doen :P

fc

Experimenterende gebruiker
Mr. White zei:
halloooww

Vorige week klein lijntje sos gesnoven , ik voelde er niet veel van !

Gistere een hele lijn gepakt , dit voelde ik wel . Lekker chill !

Alleen kreeg ik het zooo warm , niet te doen :P
lol warm van coke ?????

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Mr. White zei:
Idd , heb ik ook ondervonden. M'n neus was precies verdoofd

Jep, en de paar keer dat ik het gedaan heb (heb het vorige week pas voor het eerst gedaan) heb ik ook wat op mijn tanden gewreven, en dat voelt ook verdoofd aan.

Bovenaan