Lapzwans
Belezen gebruiker
gistere was het dan eindelyk zo ver, ik en 2 vriende (A en B) zoude in de zomervakantie eens met zn drieen een dagje gaan spacen op pille. voor hun was het niet de eerste keer, voor my wel
om half 1 smiddags hadde we afgesproke by het parkje in de buurt by een relax plekje op een bankje in de schaduw, ik werd wel een beetje zenuwachtig maar ik probeerde het in te houden. Toen we met zn 3en dan eindelyk elkaar gevonde hadde na een hoop fout gerede te zyn etc. kwame we daar eindelyk.
13:40
We zaten daar en hadde beslote de pille (witte visjes) daar in te nemen en dan even wiet te gaan halen om daarna terug te komen. (We hadden alledrie 4 visjes totaal) A en B begonnen met 2, en ik begon met 1. Ze zeiden dat ik ook beter met 1,5 kon beginnen ipv 1, omdat je er anders weinig van zou merken, maar ik wou tog liever met 1 beginnen aangezien het myn eerste keer was en geen zin had fout te gaan. Nou die dinge opgegete en toen maar wiet gaan halen, daarna gingen we weer trug en we gingen 2 pietjes draaien op hetzelfde bankje weer. Toen we die opgerookt hadden voelde ik me wel anders wazig als normaal, en ik kon nie stil blyven zitten. het voelde niet egt fyn maar ook weer niet slegt, dus ik probeerde me wat te ontspannen, en ik zat een beetje naar de dieren achter het hek te kyke en ik werd er steeds vrolyker van eigelyk, toen rende er opeens een hoop vogels keigrappig achter elkaar aan en we lagen in een deuk. Op een gegeven moment namen A en B de andere 2 er ook maar by, en ik nam er ook 2 by. (ik had er dus nog 1tje over en hun nix meer) Toen waren we naar het hockeyveldje gefietst. Het was daar egt zooo relax, en we ware alledrie volop aan het lulle en we probeerden in bomen te klimmen en vanalles te doen, en toen hadde we onze fietse maar ff op slot gezet en we ginge lope
toen we begonnen te lope liepe we egt SNEL, dusja toen we erachter kwame maar ff wat rustiger gelope, want we hadde alle tyd van de wereld, ik hoefde pas om 1u sn8s trug thuis te zyn. We hadden geen idee hoelaat het was maar we hadde wel ene paark eer gekeke. We zyn toen by het hockeyveldje over allemaal hekken gekomen en waar we allemaal uit zyn gekomen dat was egt relaxt. Overal geen mens te bekennen, je hoefde dus ook niet meer je kaken strak op elkaar te houden zodat mensen je kaken niet zagen klapperen, en je kon je zonnebril afdoen want dat was ook fyner, ik voelde me egt heel bly en we hebben daar nog wat jointjes gerold overal.
ik heb ook veel shaggys gedraaid en gerookt, daar had ik egt zin in, alleen als ik naar myn shaggy keek om hem aan te steke zag ik hem driedubbel. Af en toe had je zoon zjjjjj in je hoofd, en af en toe een beetje last van de kaakspiere. daarna was ons drinken steeds op en we hebben hem ook steeds weer laten byvullen by mensen die we kenden (wel ff onszelf ingehouden) en dan hadde we weer een volle fles water. over de onzinnigste dingen ware we alledrie aant praten, maar het was gewoon zo relax om te prate en mee te luistere
en af en toe een keer fietse en ergens in klimmen en muziekjes opzetten, heerlyk gewoon, uiteindelyk waren A en B rond 8uur wel nuchter en ik wist het niet zeker, ik spacede em niet egt meer maar myn kaak ging nog wel op en neer. om 9u vonde we het alledrie ineens heel saai worden en zyn we naar huis gegaan. toen ik thuiskwam deed ik een poging to computeren, maar dat ging niet egt, ik zag alles op het beeld wazig en kon amper leze. plasse ging ook nie en je hebt ook byna nix meer over daaronder
dus ging ik maar ene keer douche en op bed ligge met een hoop drinke en een ventilatietore, en ik spacede hem nog wel toen ik thuiskwam 
Ik ga dit zeker vaker doen, alleen niet elke maand ofzo, want ik wil er niet verslaafd aan raken, maar het is tot nu toe de beste drugs die ik gehad heb! zeker wete!
ik heb nu ook geen last van een kater ofzo, ik ben alleen lichamelyk moe en voel wel een beetje me kaakspiere en ik heb wat wondjes en sneeen in myn handen en voeten van het over de hekken klimmen (zat dik prikkeldraad op en vanalles en daar ginge wy dan ff lekker droog overheen) en ik voelde vanochtend pas dat myn voet zeer deed
Verder heb ik gistere wel 2x gekotst maar dat was eigelyk meer zo van een klein kotsje en daarna was alles nog beter als daarvoor
ik laat jullie het wel weten als myn volgende keer komt
[/b]
om half 1 smiddags hadde we afgesproke by het parkje in de buurt by een relax plekje op een bankje in de schaduw, ik werd wel een beetje zenuwachtig maar ik probeerde het in te houden. Toen we met zn 3en dan eindelyk elkaar gevonde hadde na een hoop fout gerede te zyn etc. kwame we daar eindelyk.
13:40
We zaten daar en hadde beslote de pille (witte visjes) daar in te nemen en dan even wiet te gaan halen om daarna terug te komen. (We hadden alledrie 4 visjes totaal) A en B begonnen met 2, en ik begon met 1. Ze zeiden dat ik ook beter met 1,5 kon beginnen ipv 1, omdat je er anders weinig van zou merken, maar ik wou tog liever met 1 beginnen aangezien het myn eerste keer was en geen zin had fout te gaan. Nou die dinge opgegete en toen maar wiet gaan halen, daarna gingen we weer trug en we gingen 2 pietjes draaien op hetzelfde bankje weer. Toen we die opgerookt hadden voelde ik me wel anders wazig als normaal, en ik kon nie stil blyven zitten. het voelde niet egt fyn maar ook weer niet slegt, dus ik probeerde me wat te ontspannen, en ik zat een beetje naar de dieren achter het hek te kyke en ik werd er steeds vrolyker van eigelyk, toen rende er opeens een hoop vogels keigrappig achter elkaar aan en we lagen in een deuk. Op een gegeven moment namen A en B de andere 2 er ook maar by, en ik nam er ook 2 by. (ik had er dus nog 1tje over en hun nix meer) Toen waren we naar het hockeyveldje gefietst. Het was daar egt zooo relax, en we ware alledrie volop aan het lulle en we probeerden in bomen te klimmen en vanalles te doen, en toen hadde we onze fietse maar ff op slot gezet en we ginge lope
toen we begonnen te lope liepe we egt SNEL, dusja toen we erachter kwame maar ff wat rustiger gelope, want we hadde alle tyd van de wereld, ik hoefde pas om 1u sn8s trug thuis te zyn. We hadden geen idee hoelaat het was maar we hadde wel ene paark eer gekeke. We zyn toen by het hockeyveldje over allemaal hekken gekomen en waar we allemaal uit zyn gekomen dat was egt relaxt. Overal geen mens te bekennen, je hoefde dus ook niet meer je kaken strak op elkaar te houden zodat mensen je kaken niet zagen klapperen, en je kon je zonnebril afdoen want dat was ook fyner, ik voelde me egt heel bly en we hebben daar nog wat jointjes gerold overal.
ik heb ook veel shaggys gedraaid en gerookt, daar had ik egt zin in, alleen als ik naar myn shaggy keek om hem aan te steke zag ik hem driedubbel. Af en toe had je zoon zjjjjj in je hoofd, en af en toe een beetje last van de kaakspiere. daarna was ons drinken steeds op en we hebben hem ook steeds weer laten byvullen by mensen die we kenden (wel ff onszelf ingehouden) en dan hadde we weer een volle fles water. over de onzinnigste dingen ware we alledrie aant praten, maar het was gewoon zo relax om te prate en mee te luistereen af en toe een keer fietse en ergens in klimmen en muziekjes opzetten, heerlyk gewoon, uiteindelyk waren A en B rond 8uur wel nuchter en ik wist het niet zeker, ik spacede em niet egt meer maar myn kaak ging nog wel op en neer. om 9u vonde we het alledrie ineens heel saai worden en zyn we naar huis gegaan. toen ik thuiskwam deed ik een poging to computeren, maar dat ging niet egt, ik zag alles op het beeld wazig en kon amper leze. plasse ging ook nie en je hebt ook byna nix meer over daaronder
Ik ga dit zeker vaker doen, alleen niet elke maand ofzo, want ik wil er niet verslaafd aan raken, maar het is tot nu toe de beste drugs die ik gehad heb! zeker wete!
[/b]