OldskoolStoner
Experimenterende gebruiker
Yo iedereen.
Ik heb vorige zomer voor de eerste keer paddo's geprobeerd. Dit was tevens mijn eerste ervaring met een psychedelische drug. Ik rookte toen ook elke dag wiet ( nu minder
), en wou eens iets 'anders' proberen. Aanvankelijk gedacht om lsd te doen, maar paddo's zijn natuurlijk(er) en dat sprak mij meer aan. Het is wel al even geleden dat ik deze trip heb gehad, en ik had weinig tot geen tijdsbesef tijdens de trip, dus de tijdstippen weet ik niet meer exact.
Ik had het huis een weekje voor mezelf, dus qua 'vertrouwde omgeving' zat het wel goed. Na de paddo's gekocht te hebben besloten we (ik en een maat) om deze 's avond's op te eten voor de TV.
De paddo's waren IMO vrij vuil om te eten, maar als ik mijn neus dichthield viel het al bij al nog goed mee (ondertussen ook truffels gedaan en dat was pas ranzig!).
Daarna filmpje opgezet en gewacht...
Na ongeveer een halfuurtje, misschien 45 minuten, begonnen mijn maat en ik de eerste effecten te voelen. Ik was snel afgeleid, de film leek een beetje onduidelijk te worden en ik voelde me een beetje high worden
. De muren in mijn woonkamer kleurden opeens lichtgroen (normaal zijn ze wit) en ik moest enorm lachen met de meest onnozele dingen.
Anderhalf uurtje daarna: de tv stond uit ( we verstonden niets meer van de film), de muren, alsook mijn maat leken knalgroen, alhoewel ik mezelf oranje voelde ( raar gevoel
).
We zaten ondertussen voor de computer wat muziek op te zetten en wat info op te zoeken over paddo's. Ik las op een site dat chocolade eten het effect 'mogelijks kan versterken' ...
Enkele minuten later volop chocolade aan het vreten :P
Toen wouden we een jointje rollen, maar we vonden geen tipjes
. Die moesten we dus gaan halen in de nachtwinkel,...maar we waren redelijk aan het trippen en we hadden allebei geen schoenen of kousen aan ( deze hadden we uitgedaan omdat we er het nut niet van inzagen).
Even later besloten we om dan toch naar de nachtwinkel te gaan (op blote voeten
). Eens buiten gekomen voelde ik me echt goed ( het was nog vrij warm toen) en ik besloot om gewoon naar de nachtwinkel te joggen. Vlug nachtwinkel binnen, tipjes gekocht, buiten, pfffew...terug naar huis joggen.
Rollen ging nog redelijk en ik vond de hash branden er echt amazing uitzien. Echt genoten van die joint, het gaf ook even rust in mijn hoofd ( waar zich vreemde theoriën aan het vormen waren
).
Iets heel vreemd: bij het verlaten van een ruimte in mijn huis had ik 'heimwee' naar deze ruimte, en vond ik de nieuwe ruimte ( bv. de keuken) heel vreemd aanvoelen. Ik moest hierom enorm lachen
.
Dan zijn we boven matrassen gaan halen. Deze hebben we in mijn tuin gelegd en we hebben enkele pizza's opgewarmd ( vrij hard liggen trippen op de verschillende knoppen: Gril, Crisp,...)
De pizza's hebben we dan opgegeten op de matrassen in mijn tuin. Hier heb ik enkele 'lichtbeelden' gezien in de struiken rondom mijn tuin. Dat waren (spijtig genoeg
) de enige 'beelden' die ik heb gezien gedurende de trip.
Terug naar binnen gegaan, dit was ongeveer het einde van de 'piek' van deze trip. Alhoewel ik nog hard heb zitten lachen met een ovenwant in de vorm van een eend
. We noemden hem: Mr. Duck... Daarna, in gezelschap van Mr. Duck, nog enkele joints gerookt en nog wat zitten lullen over de wereld, het heelal, hoe mensen echt zijn ( 'mensen zijn beesten' vond ik). Ook nog even gedacht dat er twee werelden waren met verschillende tijdstippen, elk in hun eigen dimensies, maar dit idee was een echte 'mindfucker', dus dacht ik er niet meer over na.
Dan ook nog iemand opgebeld om te vragen waar ik de fles water kon vinden ( in mijn eigen huis
) omdat ik de konijnen van mijn zus nog water moest geven...
Gelukkig kon deze persoon erom lachen, en hebben we door haar instructies dan toch een fles water gevonden!
Verder nog wat onzin verteld tegen elkaar en dan ben ik in slaap gevallen.
Ik vond het een mooie, leuke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar! Weinig tot geen last gehad van negatieve gedachten of beelden. De volgende dag een beetje versuft, maar dat viel nog mee.
Grtz,
M.
Ik heb vorige zomer voor de eerste keer paddo's geprobeerd. Dit was tevens mijn eerste ervaring met een psychedelische drug. Ik rookte toen ook elke dag wiet ( nu minder
Ik had het huis een weekje voor mezelf, dus qua 'vertrouwde omgeving' zat het wel goed. Na de paddo's gekocht te hebben besloten we (ik en een maat) om deze 's avond's op te eten voor de TV.
De paddo's waren IMO vrij vuil om te eten, maar als ik mijn neus dichthield viel het al bij al nog goed mee (ondertussen ook truffels gedaan en dat was pas ranzig!).
Daarna filmpje opgezet en gewacht...
Na ongeveer een halfuurtje, misschien 45 minuten, begonnen mijn maat en ik de eerste effecten te voelen. Ik was snel afgeleid, de film leek een beetje onduidelijk te worden en ik voelde me een beetje high worden
. De muren in mijn woonkamer kleurden opeens lichtgroen (normaal zijn ze wit) en ik moest enorm lachen met de meest onnozele dingen.Anderhalf uurtje daarna: de tv stond uit ( we verstonden niets meer van de film), de muren, alsook mijn maat leken knalgroen, alhoewel ik mezelf oranje voelde ( raar gevoel
We zaten ondertussen voor de computer wat muziek op te zetten en wat info op te zoeken over paddo's. Ik las op een site dat chocolade eten het effect 'mogelijks kan versterken' ...
Enkele minuten later volop chocolade aan het vreten :P
Toen wouden we een jointje rollen, maar we vonden geen tipjes
Even later besloten we om dan toch naar de nachtwinkel te gaan (op blote voeten
Rollen ging nog redelijk en ik vond de hash branden er echt amazing uitzien. Echt genoten van die joint, het gaf ook even rust in mijn hoofd ( waar zich vreemde theoriën aan het vormen waren
Iets heel vreemd: bij het verlaten van een ruimte in mijn huis had ik 'heimwee' naar deze ruimte, en vond ik de nieuwe ruimte ( bv. de keuken) heel vreemd aanvoelen. Ik moest hierom enorm lachen
Dan zijn we boven matrassen gaan halen. Deze hebben we in mijn tuin gelegd en we hebben enkele pizza's opgewarmd ( vrij hard liggen trippen op de verschillende knoppen: Gril, Crisp,...)
De pizza's hebben we dan opgegeten op de matrassen in mijn tuin. Hier heb ik enkele 'lichtbeelden' gezien in de struiken rondom mijn tuin. Dat waren (spijtig genoeg
Terug naar binnen gegaan, dit was ongeveer het einde van de 'piek' van deze trip. Alhoewel ik nog hard heb zitten lachen met een ovenwant in de vorm van een eend
Dan ook nog iemand opgebeld om te vragen waar ik de fles water kon vinden ( in mijn eigen huis
) omdat ik de konijnen van mijn zus nog water moest geven...Gelukkig kon deze persoon erom lachen, en hebben we door haar instructies dan toch een fles water gevonden!
Verder nog wat onzin verteld tegen elkaar en dan ben ik in slaap gevallen.
Ik vond het een mooie, leuke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar! Weinig tot geen last gehad van negatieve gedachten of beelden. De volgende dag een beetje versuft, maar dat viel nog mee.
Grtz,
M.