Eerste Keer Oxycodon Vragen

ck0nl

Newbie
Ik heb een Sandoz 60mg oxycodon pil met verlengde afgifte kunnen kopen. Mijn plan is om deze te verpoederen in de hoop dat te verlengde afgifte hierdoor word gepasseerd. 5/10 mg leek me een goede dosering voor een eerste keer. Verder heb ik eigenlijk alleen ervaring met codeine wat opiaten betreft. Ik heb wel gelezen dat oxycodon wel een stuk zwaarder is. Maar wat ik me afvroeg is,

Heeft iemand ervaring met deze pillen, Sandoz Oxycodone verlengde afgifte en kun je ze inderdaad verkruimelen voor instant effect?

Wat moet ik verwachten van de high vergeleken met zwakkere opiaten als codeine?

Zou ik de pil eventueel kunnen snuiven? Dit heeft me voorkeur omdat het sneller zou moeten werken.

ck0nl

Newbie
Thanks had er al een keer snel overheen gescanned maar dacht dat het enkel over de aurobind ging maar er stond inderdaad ook iets over de sandoz pillen.

Verder leek 10mg me ideaal. Liever de eerste keer 10mg, kan altijd nog 20mg of zelfs meer nemen de volgende keer. Het is best een zwaar middeltje volgens mij vergeleken met Codeine. Daarom zocht ik eigenlijk iemand die beide heeft gebruikt en de highs kan vergelijken.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Codeine is dan ook niks hè, kan je in Frankrijk overal kopen zonder recept. Sommige benzo's ook daar maar goed.

En over de dosis begin met 10mg en kijk na een uur hoe hoe gaat met je.

Carefull en enjoy!

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik heb een paar keer oxy met vertraagde afgifte verkruimeld en geslikt. Het beste doe je de kruimels in een glas drinken of een lege capsule want het smaakt echt vies.
Ik nam 15 mg en ik weeg 57 kg. Dat was ruim voldoende. Als je teveel neemt wordt je misselijk.
Ik vond de high lekker, liggend op de bank met een muziekje. Onder een dekentje. Voelde me heel content en was zonder gedachten. Met een soort nodding effect, met dichte ogen had ik een soort willekeurige dia beelden. Ik kon pas slapen toen het uitgewerkt was. De effecten hielden ongeveer 4 a 5 uur aan.
Snuif het beter niet, vanwege de bindmiddelen. Dat is slecht voor je neus. En doe het niet te vaak want het schijnt nogal verslavend te zijn.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Ik heb een paar keer oxy met vertraagde afgifte verkruimeld en geslikt. Het beste doe je de kruimels in een glas drinken of een lege capsule want het smaakt echt vies.
Ik nam 15 mg en ik weeg 57 kg. Dat was ruim voldoende. Als je teveel neemt wordt je misselijk.
Ik vond de high lekker, liggend op de bank met een muziekje. Onder een dekentje. Voelde me heel content en was zonder gedachten. Met een soort nodding effect, met dichte ogen had ik een soort willekeurige dia beelden. Ik kon pas slapen toen het uitgewerkt was. De effecten hielden ongeveer 4 a 5 uur aan.
Snuif het beter niet, vanwege de bindmiddelen. Dat is slecht voor je neus. En doe het niet te vaak want het schijnt nogal verslavend te zijn.

Appart ik slaap beter met oxycodon, maar lees ook dat het door andere omschreven wordt als licht stimulerend opiaat. Is erg persoonsgebonden zoals vele medicatie en drugs. Ik vind oxycodon meer suf makend en relaxed vergeleken met morfine.

Als je slechts 57kg weegt en geen tolerantie hebt is ongeveer hetzelfde als 30mg morfine op basis van gewicht en is het 2x zo sterk beschouwd door artsen. En dat zal wel een goed effect hebben dan.

Tegen misselijkheid kan je Suprimal halen bij Albert Hein of kruidvat etc.
Maar is een verslavend stofje inderdaad.

Ik haal de coating er af en kauw ze weg of laat ze oplossen in mijn mond, ik merk dan de effecten al na 30 minuten ipv 2 uur na normale inname van vetraagde afgifte. It only works 5 maybe 6 hours instead of 8.

Maar neem het niet als je geen pijn hebt en geen voorschrift ervoor hebt van een dokter.

pelgrim

Bewuste gebruiker
Ik kon pas slapen toen het uitgewerkt was. De effecten hielden ongeveer 4 a 5 uur aan.
Moet toegeven dat ikzelf indd ook van bepaalde opiaten zeer moeilijk in slaap val. Heb het zelf 2x voor gehad met heroine te chinezen (wat echt maar om de 3maand ten vlugste eens kan gebeuren). Wss zal die 2x de hero met caffeine versneden gwst zijn? Heb het ook als ik eens een oxycontin 80 van vrouwlief gebruik, deze zijn munipharma weet niet of merk iets uitmaakt maar vermeld het ff toch.

रति

Wijs gebruiker

ck0nl

Newbie
Heb net geprobeerd en moet zeggen dat het me allemaal nog meevalt met deze ''heroine op recept''. Uiteindelijk toch totaal 20mg genomen, begonnen met 10mg na een uur nog 10mg. Het was wat intenser dan ik gewend ben van Codeine maar niks extreems. Geen echte euforie, wel licht gestimuleerde gesprekken en een licht dromerig gevoel. Nu is 20mg ook geen giga dosis maar goed.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Heb net geprobeerd en moet zeggen dat het me allemaal nog meevalt met deze ''heroine op recept''. Uiteindelijk toch totaal 20mg genomen, begonnen met 10mg na een uur nog 10mg. Het was wat intenser dan ik gewend ben van Codeine maar niks extreems. Geen echte euforie, wel licht gestimuleerde gesprekken en een licht dromerig gevoel. Nu is 20mg ook geen giga dosis maar goed.

Voor euforie zie je mensen veel meer nemen. Maar is niet verantwoord om zomaar 2-300mg te nemen.

Het werkt goed tegen pijn is niet interessant genoeg verder

Je weet wat het is in ieder geval

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik kaap even dit topic omdat ik net als bijv. @ck0nl ook recent eens oxy heb geprobeerd, maar vond het effect ook enigszins 'tegenvallen' of 'meevallen'. Of ik weet de subtiliteit nog niet te waarderen, dat kan zeker ook het probleem zijn. Ik heb nog wat over wat ik nog wel eens wilde proberen, maar vroeg me aan de hand daarvan af wat nog een veilige dosis zou zijn voor mijn gewicht (56kg)? Ik had nu 20mg, ietwat verdeeld als 5/5/10 binnen 2 uur (omdat ik allergisch ben voor codeïne, dus even checken of dit wel goed ging). Is er een andere ROA die het effect beter doet overkomen? Of zou het al veel verschil maken als ik volgende keer 4x5mg in één keer slik? Ik lees vaak hier dat snuiven wordt afgeraden, maar zie ook wel eens mensen die juist wél erbij zweren, hmm...

DannyR

Belezen gebruiker
De insatant ,de oxycodon is in het in het bijzonder verlavend vanwege de enorm snelle werking je krijgt er wel een veel beter effect van met 40 mg zit je wel ff in de wolken,mshaggie erbij maaaakt het compleet allcohol is totaal overbodig benzos ook .

DannyR

Belezen gebruiker
De insatant ,de oxycodon is in het in het bijzonder verlavend vanwege de enorm snelle werking je krijgt er wel een veel beter effect van met 40 mg zit je wel ff in de wolken,mshaggie erbij maaaakt het compleet allcohol is totaal overbodig benzos ook .
heb er er wel benzos bij gebruikt maar dat lijd tot valpartijen die nogal ernstig kunnen uit pakken botbreuken enzo ,besta half uit schroevjes en plaatjes ach ja ik word er ook te oud voor .aleen benzos doen niks meer na 25 jaar aleen alcohol en opiaten doen hun werk nog om te chilen.coke heb ik uit mn leven verbannen xtc en speed ook .

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik kaap even dit topic omdat ik net als bijv. @ck0nl ook recent eens oxy heb geprobeerd, maar vond het effect ook enigszins 'tegenvallen' of 'meevallen'. Of ik weet de subtiliteit nog niet te waarderen, dat kan zeker ook het probleem zijn. Ik heb nog wat over wat ik nog wel eens wilde proberen, maar vroeg me aan de hand daarvan af wat nog een veilige dosis zou zijn voor mijn gewicht (56kg)? Ik had nu 20mg, ietwat verdeeld als 5/5/10 binnen 2 uur (omdat ik allergisch ben voor codeïne, dus even checken of dit wel goed ging). Is er een andere ROA die het effect beter doet overkomen? Of zou het al veel verschil maken als ik volgende keer 4x5mg in één keer slik? Ik lees vaak hier dat snuiven wordt afgeraden, maar zie ook wel eens mensen die juist wél erbij zweren, hmm...

Vraag ik me ook nog steeds wel af. Mijn gewicht zit in de buurt van dat van jou. Heb het één keer geprobeerd en was acht uur lang ziek (misselijk en om het uur kotsen, olé) zonder een echt recreatief effect, behalve dat ik wat gestimuleerd was en niet kon slapen, en een paar te random halfwakkere dromen had, o.a. over een Chinees die kwaad werd omdat z'n wokpan in de fik vloog. :')

Ik heb toen eigenlijk geconstateerd dat opiaten niks voor mij zijn, maar misschien was de dosis niet juist. Ik weet niet meer wat ik precies genomen had, ik had na een paar uur iets bijgenomen omdat ik niks merkte, maar dat bleek dus een niet al te briljante ingeving.

DannyR

Belezen gebruiker
maar dan ben je al wel licamelijk afhankelijk zeg 1 gram per week maar dat is dan heroine dat is net wat sterkerik mis het elke dag
omdat benzos en alcohol niet meer het gwenste effect geven dus volgende week maar weer eens een halvje heroine

Bovenaan