Eerste keer O-DMST

Hoi allemaal. Ik wou vanavond O-DMST een keer propberen. Wat is een goeie dosis en waar moet ik het absoluut niet mee combineren (ik zit ook aan de 2-mmc). Als er mensen ervaring mee hebben hoor ik het graag. Groetjeeess:)

Casrus

DF-koning
Ligt aan jou. Veel ervaring met pijnstillers?

Begin met 50 - 60 MG en pak max. 30 - 50 MG bij.

Houd er rekening mee dat de opkomst langzamer gaat dan veel andere middelen.

Heb zelf O-DSMT met NEP gebruikt (wat lekker was) en na het slotfeest van mijn werk als kater middel.

Laatst bewerkt:
Ik heb eerlijk gezecht totaal geen ervaring met pijnstillers. Maar dacht laat ik het eens uitproberen. En zal ik de odmst oraal nemen of nasaal?

Casrus

DF-koning
Ik heb eerlijk gezecht totaal geen ervaring met pijnstillers. Maar dacht laat ik het eens uitproberen. En zal ik de odmst oraal nemen of nasaal?

Oraal, lijkt me.

Stel je er overigens niet teveel van voor.

120 MG ge-boofed was teveel.

Laatst bewerkt:

Hippie Langwaus

DF-koning
Als je opioïde-naief bent, kan je best misselijk worden van O-DSMT. Zo'n 50 mg oraal is een redelijke dosis om het uit te proberen. Doe voorzichtig!

Casrus

DF-koning
Als je opioïde-naief bent, kan je best misselijk worden van O-DSMT. Zo'n 50 mg oraal is een redelijke dosis om het uit te proberen. Doe voorzichtig!

En dan word je een beetje misselijk, gewoon een beetje misselijk, dat gebeurt ons allemaal oehoehoe...

Bij mij was na twee keer tramadol en één keer O-DSMT de jeuk ofwel verdwenen, dan wel zo on-hinderlijk geworden dat ik er géén last van had.

Bij de eerste en enige keer heroïne had ik er geen last van (vond die mijnheer die het mij gaf raar), en de Franse opiumpoeder en paracetamol pillen
jeukten ook niet.

Laatst bewerkt:

De Schurk

Belezen gebruiker
Lekker vroeg dosen, odsmt heeft best een lange nawerking.
30-50mg als start dosis? Je kan altijd bijpakken
In lage dosis te combineren met zo'n beetje alles...😅

Laatst bewerkt:

De Schurk

Belezen gebruiker
En dan word je een beetje misselijk, gewoon een beetje misselijk, dat gebeurt ons allemaal oehoehoe...

Bij mij was na twee keer tramadol en één keer O-DSMT de jeuk ofwel verdwenen, dan wel zo on-hinderlijk geworden dat ik er géén last van had.

Bij de eerste en enige keer heroïne had ik er geen last van (vond die mijnheer die het mij gaf raar), en de Franse opiumpoeder en paracetamol pillen
jeukten ook niet.
Alle opiaten jeukten erg, dat hoort nu eenmaal bij dit effect en ik ben het gewent
Maar van alle opiaten jeukt odsmt het meest

En ik gebruik 1x per week 200-250mg odsmt.
De jeuk die ik van odsmt krijgt is niet normaal.
Een keer mijm hele benen open gekrabd.
De dwang om te krabben is niet te weerstaan op wat hoge dosige.
En plassen is echt onmogelijk, maar ik hoor daar verder noot iemand over.
Odsmt is gewoon een opiaat met een iets vreemde twist, maar ook hele mooie kanten.

Laatst bewerkt:

De Schurk

Belezen gebruiker
Niet mee eens. Opiaten combineren met alcohol, ghb, benzodiazepinen en ghb kan heel gevaarlijk worden.
Klopt nooit proberen.
Met downers zoals GHB of benzo's combineren is echt verkeerd en idd gevaarlijk.
Met alcohol bijvoorbeeld(lage dosis) heb ik geen slechte ervaring.
Maar nognaals combibeer niet zomaar middelen, of eigelijk nooit is het beste advies

Bovenaan