• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer Lysergic Acid.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Lysergine.

Hoi.

Nu ik heb altijd al veel interesse gehad in het onbekende, het verrijken van de geest,
en zich compleet overgeven aan iets wat niet jouw eigen gedachtengang is :)
Al snel viel de term LSD. Had mij uren en uren ingelezen, gelezen over trips, over verslaving-info etc. (ty DF :) )

Eens goed ingelezen, op zoek naar LSD. Whieuw, spannend. :)

2 daagjes later twee zegeltjes gaan halen van betrouwbare bron. (Niet kunnen laten testen, Belgie =(, ook geen idee van de hoeveelheid )

Enja, zaterdagavond hadden we een studio in de stad voor ons alleen. Geen ouders, enkel vrienden die af en toe konden binnenvallen,
maarja dat is opzich geen probleem :)

Eerst op Restaurant. 4-Gangen menu :tongueout: Buiten het restaurant stond medetripper S. al te wachten, met evenveel gezonde zenuwen als ikzelf.
Onze studio was op wandelafstand.

Afscheid van ouders genomen, naar de studio gestapt,
Toegekomen in de studio de zegeltjes van elkaar geknipt en huppa, op de tong gelegd. Kwartiertje gesabbeld en daarna ingeslikt. Het
is nu 22:18.

Nu was het wachten geblazen....
Studio beetje ingericht. Boxjes met 10 uur nonstop Darkpsy en dan lekker neerploffen in de (Ó zo zachte) zetel.

50 minuutjes later veranderde de algemene kleur van de kamer plots in een warme, veilige oranje kleur. Deze wisselde constant in alle kleuren tussen Bruin en Oranje
en hield elke tint zo'n 10 seconden aan.

We waren hier best wel hard van geschrokken! Nu was het voor echt!
Ik staar eventjes naar het licht. Ik meen vormen te herkennen in de lamphouder maar kan ze niet thuisbrengen.

Ik kijk weg, en de welbekende groene vlek (Ook als je niet tript!) blijft voor mijn ogen hangen.
Voor ik het wist kon ik deze groene vlek laten bewegen naar waar ik wilde, en ik kon er van maken wat ik wilde...
Auto'jes, een Piano, alles wat ik wilde :)

Hierna sloeg hij wat harder in, en de muren begonnen hevig te golven. Het wit halfdoorlaatbaar gordijn kreeg plots alle kleuren :)
Echt prachtig!

Langzaam maar zeker wordt ik weggezogen door de Darkpsy naar een andere wereld. We doen onze ogen dicht, en daar gingen we!
Naar een ander universum. Vragen aan het stellen aan onszelf over het leven en het universum... Heerlijk.
Afentoe kwamen er in de Darkpsychidelic zo'n creepy stemmetjes, toen deed ik even mijn ogen open, en zag in de meubelen overal
kleine gezichtjes die mij creepy aankeken :confused:

Na zo'n twee uurtjes diep weggeweest te zijn, Wilden we toch even het plaatselijk festival(letje) gaan inspecteren,
toen plots 4 nuchtere mensen binnenkwamen. Heel de sfeer en visuals waren weg, en plots was ik precies weer compleet nuchter :cry:
Tien minuutjes later gingen ze weer weg. Eindelijk zeg. Vreselijk.

De grote reis naar "Buiten" ging van start. Het was echt beanstigend. Buiten,Mensen....

Het was inmiddels 01:00.

We wandelen... En alles voelt aan alsof we ons in een film bevinden. Wij draaien niet mee in deze wereld :confused:
De mensen zien ons precies niet! Ik voel mij geest. We blijven even praten buiten. (praten over onze
übermindfuck, theorieen uitleggen, elkaar proberen te overtuigen hoe het leven in elkaar zit,
elkaar onbewust mindfucken maw :tongueout:)

Tot we plots een leerkracht van op onze school tegenkwamen :openmouth: :openmouth:
Niet zomaar een leerkracht. De gaylord leerkracht van twee jaar geleden waarmee we ons altijd ziek lachten.
Hij bekeek ons raar en wij konden niet geloven wat er juist gebeurd was. We barstten uit in lachen.

Toen besloten we toch maar even de feest-tent binnen te gaan. We stonden aan de ingang van de tent,
keken elkaar aan, en zeiden: "Neen, dit willen we niet".
Damn, wat is alcohol een domme drug :openmouth:
Je wordt er zo dom door. Compleet verdwaasd doe en zeg je zoveel dingen waarvan je wou dat je ze niet
gedaan had :wink:
We voelden ons verheven boven al die dansende en drinkende mensen...
We keerden terug naar de studio, op zoek naar die andere melkweg van een uurtje geleden.

Intussen waren Goa Gil, Lepton en Kindzadza nog steeds alles aan het geven :)
We legden ons neer en dwalen weer even diep af als tervoren.
Daarna hebben we elk afzonderlijk zonder één woord te zeggen 4 uur aan een stuk gereisd door ons brein
zo ver... Niet uit te leggen.

Ik doe mijn ogen na heel lang open, -het is inmiddels weer klaar buiten- en merk dat de gedachtentriggers (door de muziek)
beginnen te minderen..."Oké" besluit ik, Dat was heftig.

Daarna nog lekker enkele uurtjes na-gespaced met golvende muren, ervaringen delen... Zeer fijn :)

Naar de markt ontbijt kopen, en daarna rustig naar huis gestapt.

En toen begon een lange week, waarna ik -pas dan- alles ongeveer verwerkt had. Was toch een hele brok :)

's avonds lekker geslapen, en de volgende dag naar school. Geen comedown of kater of what so ever.

* Versta mij niet verkeerd. Ik heb nooit gezegd dat je je niet kan amuseren met Alcohol!
Ik heb enkel vastgesteld dat je er zo ongelofelijk dom door wordt :wink:

Bizarre anekdote. S., wie zich normaal stevig amuseert (met véél alcohol) op elk feestje,
had onlangs op een feestje gewoon géén zin in alcohol =o
Soort van degou ontwikkeld na de LSD ervaring. Best wel heftig.

Ziezo mijn eerste reportje :)

Commentaren altijd welkom.

Doei.

Nibiru

Bewuste gebruiker
Ah,

Die gedachtens van dat je niet meedraait in de wereld, mensen je niet zien, heb ik ook meegemaakt haha.
Erg grappig en eng tegelijk.

En dat over alcohol is zeker ook niet onbekend, onder invloed van LSD heb je t idee (Of is het zo,) dat je hersenactiviteit vermeerdert is. En alcohol laat je inderdaad dommer lijken ja.

Klinkt als een toffe trip!

Had je nou 2 zegeltjes of 1tje genomen?

Arthur King

Wijs gebruiker
afraidtech zei:
lysergine25 zei:
Alcohol is idd een stomme drug ...
helemaal mee eens is...

Dat merkte ik afgelopen kermis hier, op de laatste avond bleven we thuis omdat het hard regende. Uiteindelijk besloot ik met een vriend nog even snel langs te gaan, wij allebei nuchter. Toen viel me het opeens op hoe belachelijk alcohol wel niet is. :confused:

Curunir

Experimenterende gebruiker
Gaaf, leuk om te lezen.
Moet best cool zijn om het een keer met een hele groep te doen :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
Het is zeker een stomme drug, alcohol, maar het kan vermakelijk zijn indien het sporadisch en met mate wordt genuttigt.

Ik ga toch ook geen 500 microgram lsd (uitzonderingen bestaan.. haha), een gram mdma, of vijf porties paddo's nemen, waarom dan wel jezelf half in coma zuipen :confused:.

Bovenaan