Eerste keer lsd

DR666

Newbie
Hee hoi,

Ik heb dit jaar mijn lustrum gehad qua jaren xtc gebruik en doe dit paar keer per jaar op een festival met een vast groepje vrienden.
Afgelopen twee jaren ook wel eens thuis gedaan ivm corona.
Mijn vriend heeft toen vorig jaar meegedaan en vond dit best goed bevallen, had ook 0 negatieve effecten.

Nu zijn we voornemens om zat avond/nacht samen thuis voor het eerst LSD te gaan gebruiken.
Met pijn en moeite heb ik vanavond 5 zegels bemachtigd. Nu heb ik wel een aantal vragen.
Normaal laat ik mijn xtc altijd testen, maar dat is door tijdsgebrek niet meer mogelijk met de LSD nu. De dealer zegt zelf 220 ugl.

Hebben mensen ervaring met het gebruik van LSD zonder vooraf te laten testen? Overweeg nog wel een zelftestje van internet om te kijken of niet complete rotzooi is.
Daarnaast vraag ik me af, is het verstandig om met een halve te beginnen? Ik ben 1,62 en ongeveer 70 kg, reageer mega snel op xtc. Mijn vriend is 1,85 en ongeveer 100 kg, reageerde bij xtc 1e keer niet snel, minimaal halfje nodig gehad om wat te vernemen.

Wat is chill om te drinken, eten (al heb ik gelezen dat dit niet echt gaat gebeuren) en om te doen? Muziek luisteren en natuur zie ik veel voorbij komen, maar wat voor soort muziek dan?
En nog tips qua eten vooraf of dag erna?

Ik hoor graag van ervaren mensen over bovenstaande! BVD :grinning:

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Persoonlijk zou ik dit niet doen zonder te testen. Zeker omdat je het nog nooit hebt gedaan, als je per ongeluk te hard gaat kan het een heel lange vervelende trip worden.
Als je je LSD getest hebt ga je er wat zekerder in en kun je je helemaal open stellen.
Wil je het toch gaan doen dan zou ik voorzichtig beginnen en zeker niet meer dan een halve zegel nemen. Maar mocht het toch veel minder zijn dan de dealer zei, kan het misschien underwhelming worden.

ljuv

DF-koningin
Testen op hoeveelheid werkzame stof gebeurt niet bij LSD, alleen of je daadwerkelijk lsd hebt. Dat kun je echter ook met je eigen testkit testen inderdaad!
Lsd van de straat zal wel veel lager gedoseerd zijn dan die 220. Maar 220 is wel heul veul voor een eerste keer lsd. Vaak wordt rond de 100mcg aangeraden.
Je zou kunnen kijken of je een deel van een van de zegels kan testen door zelf een kwart of een halve zegel uit te proberen... Maar dan zit je weer met tolerantie die 2 weken duurt en ik lees tijdgebrek dingen.
Ergens een risico nemen... Durf je het aan en misschien veel te hard te gaan trippen op een hele zegel, of kan je de teleurstelling handelen als het een heel milde trip wordt van een kwart/halve zegel?

Eten is altijd moeileeeeeek, maar sowieso fruit, frambozen vooral imhu. Maar eigenlijk alles heheh.

Trippi

Belezen gebruiker
Ik zou beginnen met een halve zegel en als je echt merkt dat je na 2 uur niet echt tript neem je de andere helft erbij. Met 1P-LSD heb je dit probleem niet, ook niet de pijn en moeite van het verkrijgen. Die zou je zelfs nog kunnen regelen voor zaterdag als je echt twijfelt. Ik heb alleen ervaring met de 1P variant, die verscilt nauwelijks van LSD-25 dus hier mijn tips.

Je kan goed eten op LSD en dat is gezien de duur van de trip ook wel fijn. Hier vielen fruit en snoepjes erg in de smaak maar ook bijvoorbeeld fuet en frikandellen. Maar het zoete is wel echt zoet en heel lekker. Wij hadden vruchtensap en dat werkte goed. Met XTC kan ik bijna niks hebben maar met LSD kon echt alles en ik werd ook niet misselijk.

Qua muziek vind ik zelf meditatiemuziek fijn. Iets zonder percussie of tekst maar alleen weirde klanken. New age muziek kan ook werken. Zal voor iedereen anders zijn en verschilt ook per trip. Ik heb ook getript op rock/popmuziek maar dat "stuurde" dan wel de trip zeg maar. De natuur in is mooi maar mensen tegen komen kan ingewikkeld zijn. Je moet samen even kijken of je daar aan toe bent als je tript.

Evt kun je ook trip reports opzoeken om een beeld te krijgen. Ik heb er een geschreven over 1P-LSD die staat hier op t forum.

Geniet ervan!

Casrus

DF-koning
LSD was altijd de dealerdrug waar ik het meest in geïnteresseerd was. Maar ze hadden het nooit.

Ook al een reden om niet van dealers te houden. Speed (wel gekocht, maar nooit genomen), slechte coke en slechte xtc, dat was meestal wat ze hadden.

Daar had ik niet zoveel zin in en ik was niet handig/dik genoeg met de hippies/hun kinderen.

mrorange

Bewuste gebruiker
Als je gaat voor LSD, doe dan gewoon beginnen met een halve zegel. bereid je goed voor, geen stress, dag er na vrij, geen andere drugs, lekkere setting, goed uitgerust zijn, geen SSRIs slikken (blokkeren de werking) Trouwens sowieso geen tripmiddelen als iemand eventueel aan een antidepressivum/psychoticum zit; dit ff in het algemeen. En dan vooral met een goed gevoel er in gaan. Mocht je echt niet tof vinden kan je wat benzo's kopen. Een benzo is DE tripkiller voor zowat elke hallucinogeen. Maar kijk uit met benzos, alleen gebruiken als tripkiller, want ze zijn extreem verslavend.

uhh... ik zie nu: sorry wederom reactie op een hele oude thread. :expressionless:

Bovenaan