Shinyzappy
Bewuste gebruiker
Hallo , ik ben van plan om lsd te doen maar ik heb 300ug tabs . Ik heb ervaring met 2-cb maar zou ik die hele 300ug kunnen doen zonder grote risicos?
300ug is veel als je enkel 2cb nog maar hebt gedaan. Dan ben je al zeker nog niet klaar voor de mindfucks die je zal krijgen. 100ug is een goeie startdosis om te beginnen.Hallo , ik ben van plan om lsd te doen maar ik heb 300ug tabs . Ik heb ervaring met 2-cb maar zou ik die hele 300ug kunnen doen zonder grote risicos?
Als je gewone lsd van je dealer hebt gekocht is de kans bijzonder klein dat het 300 ug zegels zijn. Misschien is het een goed idee een keer een klein stukje te 'testen' om een beeld van de potentie te krijgen in dat geval.Hallo , ik ben van plan om lsd te doen maar ik heb 300ug tabs .
Volgens de dealer zijn ze 300 maar daar kan ik nooit van uit gaan en volgens hem is het echte lsd300ug is veel als je enkel 2cb nog maar hebt gedaan. Dan ben je al zeker nog niet klaar voor de mindfucks die je zal krijgen. 100ug is een goeie startdosis om te beginnen.
Is het gewone lsd of 1p-lsd? Met gewone lsd zal de dosis wel lager liggen dan 300ug.
Anders truffels eens doen eerst als je die nog niet hebt gedaan.
Zonder te testen is het lastig zetten wat er op je zegel zit. Kans dat het lsd is, is volgens mij best groot. De kans dat er 300ug op zit is volgens mij nagenoeg nul. Blijft irritant aan onbekende lsd zegels. Toch maar eens een klein mini stukje proberen om het in te kunnen schatten lijkt me...Volgens de dealer zijn ze 300 maar daar kan ik nooit van uit gaan en volgens hem is het echte lsd
Ik denk dat een halve zegel een goede dosis is voor de eerste keer. Ik gebruikte de eerste keer halve zegel. Ik zou de eerste keer niet meer aanbevelen, omdat het een erg lange reis zal zijn.Hallo , ik ben van plan om lsd te doen maar ik heb 300ug tabs . Ik heb ervaring met 2-cb maar zou ik die hele 300ug kunnen doen zonder grote risicos?
Als het echt 300mics is (wat ik oprecht betwijfel) zal dit te intents zijn voor het overgrote deel van de mensen.
100 is een mooie dosis om het te leren kennen. Better safe then sorry, de trip duurt ook best lang
ik had 2 zegels eerst een halve gapakt merkte ik niks van toen de rest gepakt en begon het de bomen en planten deden raar en de CEV's waren super mooiik had ook lsd gekocht bij een dealer, maar vertrouw het niet hoeveel ug het nou is..
daarom dus 1p lsd besteld, exact het zelfde en je weet je dosering
100 is een mooie dosis als je weinig evaring heb met trippen
150 is perfect als je wat meer ervaring heb en sterk in je schoenen sta
Kortste lsd-tripreport everen begon het de bomen en planten deden raar en de CEV's waren super mooi
ja sorry weet niet alles precies meer alleen ik deed het savonds en was daarna super moeKortste lsd-tripreport ever![]()
300 ug lsd is ook gewoon heel veel voor LSD (of analogen)! Mijn hoogste dosering tot nu toe was 220ug en dat vond ik al best pittig. Doe meestal zo rond de 180-190 ug maar wil ooit nog wel eens die 250ug opzoeken. Ik denk dat ik het dan ook wel mooi genoeg ga vinden...300 mcg is pittig hoor
Heb veel ervaring met (1p)lsd maar 300 had ik moeite mee
Wat maakt dat je meestal ~180-190 ug doet en niet 220? Teveel gedachten? Nare gedachten? Iets anders?300 ug lsd is ook gewoon heel veel voor LSD (of analogen)! Mijn hoogste dosering tot nu toe was 220ug en dat vond ik al best pittig. Doe meestal zo rond de 180-190 ug maar wil ooit nog wel eens die 250ug opzoeken. Ik denk dat ik het dan ook wel mooi genoeg ga vinden...![]()
Meestal "speel" ik een beetje met de dosering nagelang hoe ik, en eventuele tripmatties, me voel op dat moment. Als ik me echt slecht voel ga ik sowieso niet trippen. Maar er zit wel nog een verschil tussen een mentale 7 en een mentale 9... Ik varieer vaak tussen de 150-200 ug. Dat vind ik een fijne range. Ik heb een keer 220ug alleen gedaan en dat viel toen niet perfect. Nu denk ik wel dat dat vooral een combinatie van de dosis en een sub-optimale set&setting was. Ik was toen verkouden en wilde te graag en te snel weer trippen. Toen had ik best een lastige trip.Wat maakt dat je meestal ~180-190 ug doet en niet 220? Teveel gedachten? Nare gedachten? Iets anders?
Ah ja, het is toch altijd lastig vergelijken, verschillende doseringen psychedelica, door set en setting.Meestal "speel" ik een beetje met de dosering nagelang hoe ik, en eventuele tripmatties, me voel op dat moment. Als ik me echt slecht voel ga ik sowieso niet trippen. Maar er zit wel nog een verschil tussen een mentale 7 en een mentale 9... Ik varieer vaak tussen de 150-200 ug. Dat vind ik een fijne range. Ik heb een keer 220ug alleen gedaan en dat viel toen niet perfect. Nu denk ik wel dat dat vooral een combinatie van de dosis en een sub-optimale set&setting was. Ik was toen verkouden en wilde te graag en te snel weer trippen. Toen had ik best een lastige trip.
Als ik in de toekomst helemaal geweldig in mijn vel zit wil ik nog wel eens 250ug proberen. Ben stiekem toch ook wel nieuwsgierig wat lsd nog meer te bieden heeft. Feit blijft dat je op hogere doseringen gewoon iets sneller "uit de bocht vliegt" als er iets onverwachts of vervelends op je pad komt.
Ja zeker en ik ben iemand die goed de controle houd .Nou als “super mooi” en “super moe” de belangrijkste take aways waren van deze trip, dan was die zegel eerder 100ug dan 300ug. Mooi voor een eerste keer dus!
voor de volgende x zal ik gewoon 1p lsd ergens vandaan tovere en dan 150 ug, onder je tong houde ff dan doorslikken dan weet je tenminste hoeveel je neem en vanuit daar kan je steeds verder gaanik had 2 zegels eerst een halve gapakt merkte ik niks van toen de rest gepakt en begon het de bomen en planten deden raar en de CEV's waren super mooi
Ja die hogere doseringen blijven toch elke keer wel een beetje een gok. je kunt nooit helemaal uitsluiten dat het fout gaat. Maar als het goed gaat is een hogere dosering wel echt mooi! Wat is voor jou een ’normale’ dosis lsd? Heb gemerkt dat dat enorm uiteenloopt van persoon tot persoon…Ah ja, het is toch altijd lastig vergelijken, verschillende doseringen psychedelica, door set en setting.
Ik ben er stiekem ook benieuwd naar, maar inderdaad wat je zegt, je kan eerder (en harder) uit de bocht vliegen.
oei… moeilijke ervaring gehad? Ben eigenlijk wel benieuwd of je daar iets meer over kunt vertellen…?Ik heb vorig jaar na 250ug die dosis ook afgeschreven ooit nog te doen.
Ik heb er een tripreport aan gewijd. Dat was ofwel gewoon een vrij slecht geschreven warrig report, óf hij is om de een of andere reden weinig opgemerkt. 3 likes en 0 reacties ofzo, vrij kansloos 😂.oei… moeilijke ervaring gehad? Ben eigenlijk wel benieuwd of je daar iets meer over kunt vertellen…?
drugsforum.nl
Haha... soms missen mensen reports gewoon. Ik had deze ook nog niet voorbij zien komen. Fijn dat je nog even een linkje hebt gedeeld!Ik heb er een tripreport aan gewijd. Dat was ofwel gewoon een vrij slecht geschreven warrig report, óf hij is om de een of andere reden weinig opgemerkt. 3 likes en 0 reacties ofzo, vrij kansloos 😂.
Thanks. Ja het was wel een vrij uitdagende setting. Binnenkort gaan we het nog eens zo overdoen. Ik denk -na mijn eigen report weer te hebben gelezen- dat ik dan toch even terugschakel naar 200 of 150 😅.Haha... soms missen mensen reports gewoon. Ik had deze ook nog niet voorbij zien komen. Fijn dat je nog even een linkje hebt gedeeld!
Ik heb net je reportje even gelezen. Ik snap ergens wel dat er niet heel veel reactie op is gekomen. Het report is, zoals je zelf zegt, nogal chaotisch. Bovendien valt het ook niet meteen in de categorie "supermooie trip" of "bad trip". Ik vond je report wel interessant om te lezen omdat de verwarring er echt vanaf druipt. Het geeft volgens mij goed aan hoe een heftige lsd trip aanvoelt als je nog van alles probeert te doen.
Zelf zou ik niet graag 250ug doen terwijl er nog zoveel drukte en nuchtere mensen om me heen aanwezig zijn. Dan maak je het wel heel moeilijk om jezelf over te geven aan zo'n sterke trip. Valt me nog mee dat je er niet echt slecht op ging.
Anyways... bedankt voor het delen! Bevestigd me weer in mijn idee dat ik een optimale set&setting wil als ik ooit nog eens voor 250ug ga!
Lijkt me heel verstandig om bij zo'n drukke setting je dosering flink terug te schroeven inderdaad. Bij een dosering die voor jou hoog is, kun je beter zorgen voor een wat veiligere en rustigere setting...Thanks. Ja het was wel een vrij uitdagende setting. Binnenkort gaan we het nog eens zo overdoen. Ik denk -na mijn eigen report weer te hebben gelezen- dat ik dan toch even terugschakel naar 200 of 150 😅.
Had hier nog geen antwoord op gegeven.Ja die hogere doseringen blijven toch elke keer wel een beetje een gok. je kunt nooit helemaal uitsluiten dat het fout gaat. Maar als het goed gaat is een hogere dosering wel echt mooi! Wat is voor jou een ’normale’ dosis lsd? Heb gemerkt dat dat enorm uiteenloopt van persoon tot persoon…
ik had 2 zegels eerst een halve gapakt merkte ik niks van toen de rest gepakt en begon het de bomen en planten deden raar en de CEV's waren super mooi
Had hier nog geen antwoord op gegeven.
Een normale dosering 1P-LSD/ALD-52 (al lang geen LSD-25 meer gedaan en dat valt toch bijna niet accuraat te doseren) voor mij is 100 ug. Een tijdje terug ook wat geëxperimenteerd met 75 ug (spul is toch duur en zo kan ik vaker trippen) en de andere kant op tot maar 150 ug aan toe.
Zoveel drukte en mensen waren er helemaal niet hoor 😂. Twee tripsitters op bier en wiet die ondertussen een streaming uitzending aan het maken waren, wat eigenlijk wel een leuke afleiding was en een tripmaatje die bijna 6 uur vlak op de bank heeft gelegen 🙂. Het leek alleen in m’n hoofd wel heel druk omdat de verwerking van dingen die ik zag volledig in de war was, waardoor ik nog mensen buiten zag terwijl iedereen al weer binnen was enzovoorts. Ik herkende ze ook niet meer en er waren vrij veel camera’s en beeldschermen, wat alles wel een beetje complex maakte.Zelf zou ik niet graag 250ug doen terwijl er nog zoveel drukte en nuchtere mensen om me heen aanwezig zijn. Dan maak je het wel heel moeilijk om jezelf over te geven aan zo'n sterke trip. Valt me nog mee dat je er niet echt slecht op ging.
Zoveel drukte en mensen waren er helemaal niet hoor 😂. Twee tripsitters op bier en wiet die ondertussen een streaming uitzending aan het maken waren, wat eigenlijk wel een leuke afleiding was en een tripmaatje die bijna 6 uur vlak op de bank heeft gelegen 🙂. Het leek alleen in m’n hoofd wel heel druk omdat de verwerking van dingen die ik zag volledig in de war was, waardoor ik nog mensen buiten zag terwijl iedereen al weer binnen was enzovoorts. Ik herkende ze ook niet meer en er waren vrij veel camera’s en beeldschermen, wat alles wel een beetje complex maakte.
In welke setting neem je dit dan? Ik heb tijdens de laatste meet 125/150ug genomen en dat gewoon teveel.300 ug lsd is ook gewoon heel veel voor LSD (of analogen)! Mijn hoogste dosering tot nu toe was 220ug en dat vond ik al best pittig. Doe meestal zo rond de 180-190 ug maar wil ooit nog wel eens die 250ug opzoeken. Ik denk dat ik het dan ook wel mooi genoeg ga vinden...![]()
Ik heb een tijdje terug wat zitten experimenteren met lagere doseringen LSD en merkte dat de range tussen een microdosering en ongeveer 50 microgram het effect op mij had dat de bodyload overheerste (boven de eigenlijke psychoactieve effecten). Met 75ug had ik dat niet meer. Toegegeven, 75ug is niet bijster visueel voor me, maar geeft (meestal) een hele fijne trip met veel euforie en mooie inzichten. En dat was wat ik destijds vooral zocht in een LSD trip.150ug voelt voor mij wel als de sweet spot. Betrap mezelf er dan vaak op dat ik "eigenlijk best wel hard ga" en neem me ook steeds voor om niet meer te nemen dan dat. Het is voor mij de goede balans tussen de controle houden en een spektakel aan visuals en alle andere bijbehorende leuke effecten.
75ug lijkt mij voor een ervaren tripper wat mild? Of vind je dat juist wel prettig? Ik kan me zeker voorstellen dat het in je eentje fijn is om de boel makkelijk te kunnen sturen. (had je wel eens zien zeggen dat je het liefst solo tript)
Ik neem dat soort doseringen solo of met een tripmaatje waar ik super relaxed en vrij bij ben In een thuissetting. ik Pas mijn dosering ook wel een beetje aan aan de hand van hoe ik me die dag voel en als ik me echt slecht voel trip ik niet.In welke setting neem je dit dan? Ik heb tijdens de laatste meet 125/150ug genomen en dat gewoon teveel.
( heel veel onbekende mensen, openbaar ,vreemde locatie)
Dat is mijn ervaring ook. Ik vind een micro dosis (10-25ug) heerlijk en echt trippen ook fantastisch. Juist die tussendosering is een beetje “vlees noch vis”…n merkte dat de range tussen een microdosering en ongeveer 50 microgram het effect op mij had dat de bodyload overheerste (boven de eigenlijke psychoactieve effecten).
Ik zou het alleen nog maar doen met deze prettig gestoorde mensen op dit alien eiland in een evenzo absurdistische setting. Als er weinig gebeurt of iedereen even hard gaat, ga je toch sneller in je hoofd zitten en daar is waar het vaak mis kan gaan.Kan me voorstellen dat dat toch een bepaalde verwarring met zich meebracht ja! Het lijkt mij fijner om met iedereen die in je trip aanwezig zit op dezelfde golflengte te zitten (tripsitters uitgezonderd) en dat er niet andere dingen gaande zijn in dezelfde ruimte. Zou je 250ug nog eens doen in een andere omgeving?
Over 1P-LSD heerst bijvoorbeeld de consensus dat het in je lichaam wordt omgezet naar LSD, dus de dosis is ook hetzelfde. Zoals Eik de optie gaf, zou ik eerder aanraden om dat te bestellen omdat dat je iets meer zekerheid geeft, ook door het feit dat je gewone LSD niet altijd op kwantiteit kunt laten testen bij het testcentrum.1-p lsd of ALD-52
Zoals al eerder aangegeven zijn we in de oriënterende fase, dus we nemen de adviezen die worden gegeven zeker serieus. Vanwege het gebrek aan ervaring met dit soort middelen is de overweging dan ook om dit niet zelfstandig alleen thuis te doen maar in bijzijn van iemand die hier meer ervaring mee heeft. Dank voor de reactieOver 1P-LSD heerst bijvoorbeeld de consensus dat het in je lichaam wordt omgezet naar LSD, dus de dosis is ook hetzelfde. Zoals Eik de optie gaf, zou ik eerder aanraden om dat te bestellen omdat dat je iets meer zekerheid geeft, ook door het feit dat je gewone LSD niet altijd op kwantiteit kunt laten testen bij het testcentrum.
Met welke psychoactieve stoffen heb je al ervaring? LSD kan een best heftig zijn, vooral ook door de lange werkingsduur. Als je nog geen ervaring hebt met psychedelische stoffen zou je erover na kunnen denken om in te stappen met een iets meer vergevende stof, zoals 2C-B of eventueel een lage dosis truffels. Dat neemt niet weg dat het mogelijk is om in te stappen op LSD, maar neem het advies om met een lage dosis te beginnen in ieder geval serieus.
Groetjes en we horen graag ook over de ervaring en/of tussentijdse updates![]()