Eerste keer LSD, rolling stones

Revo

Newbie
yuww, ik wil dus binnenkort voor de eerste keer trippen, ik heb het vandaag gekocht, en het zi'n rolling stones blottertje http://www.blotterart.net/albums/LSD-bl ... .thumb.jpg
nu is mijn vraag, ik wil nog wat wachten, want ik wil het in de vakantie doen, omdat het nu examen is, hoelang is 'zo'n ding waard, en hoeveel µ zit er op zo'n rolling stones blottertje

mvg

azgaza

Badass junkie
Dat kan je alleen weten door hem te testen. De opdruk zegt wat, maar niet alles. Als je he zekre wil weten, koop er nog een en stuur die naar en testlab als je het wil weten, of stop het in je mond en zie of het werkt of niet.

Bewaar het overigens in aluminiumfolie in een leeg wietzakje in een leeg fotorolletje. Weg van licht lucht en vocht dus. Dan kan je het wel een paar maanden bewaren dus tot de zomer bewaren kan zeker wel.

Jeller

Badass junkie
idd zoals azgaza zegt, dan gaat de kwaliteit niet achteruit.. ik heb er eens één 3 maand bewaard op die manier (zelfs ene tijdje in portefeuille in wietzakje in zilverpapier) en die was niet slechter dan oorspronkelijk :wave:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hmm ik ga mijn lsd ook maar eens laten testen volgende week.. heb vandaag zegels gekocht van iemand die er de balle verstand van heeft en die ze kwijt moest.. Ik heb 20 euro betaald voor 24 zegels :') ! Het schijnen ondanks die prijs toch goeie zegels te zijn maja voor de zekerheid toch maar laten testen.

DreamWeaver

Badass junkie
Goanaut zei:
Hmm ik ga mijn lsd ook maar eens laten testen volgende week.. heb vandaag zegels gekocht van iemand die er de balle verstand van heeft en die ze kwijt moest.. Ik heb 20 euro betaald voor 24 zegels :') ! Het schijnen ondanks die prijs toch goeie zegels te zijn maja voor de zekerheid toch maar laten testen.

_O_ Ben benieuwd naar de testresultaten! Dat is idd geen geld, ook al zit er maar 50 ug op per zegel :P

CyberMonkey

Experimenterende gebruiker
Voor lange bewaring is het aangeraden de LSD luchtdicht verpakt in de diepvries te stoppen. Onlangs nog een tripreport gelezen van iemand wiens vriend nog zegeltjes uit de wild seventies in zijn diepvries had zitten die nog perfect werkten dus... :)
Wel zorgen dat je ze voor je ze uithaalt eerst laat acclimatiseren, want zoals al gezegd is vocht heel slecht.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik heb gehoord dat de rolling stones die een maat van me heeft niet echt sterke trips zijn, maar dit wil eigenlijk helemaal nix zeggen over de jouwe :)

Delirium

Badass junkie
Mr.jiho zei:
ik heb gehoord dat de rolling stones die een maat van me heeft niet echt sterke trips zijn, maar dit wil eigenlijk helemaal nix zeggen over de jouwe :)

Dan nog, voor €1,40 per zegel kun je moeilijk een miskoop doen :)

Larz

Belezen gebruiker
hehe, ik heb juist dezelfde trippjes die jagger lips met een groene achtergrond (7€ stuk) echte happy acid.

Bovenaan