• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer getript: Truffels

Annoppie

Newbie
Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst getript, en dat was supervet. Ik zal het even proberen te beschrijven voor zover dat lukt.

12.00 Inname van de truffels.

We zaten op de kamer van een vriend thuis en ik had uit voorzorg allemaal dextro meegenomen maar dat was niet bepaald nodig eigenlijk.
Goed, ik nam de truffels en de rest nam paddo's het was mijn eerste keer dus ik begon wat lichter.

Na een tijdje begon ik erg te trillen en begonnen letters een beetje vreemd te doen als ik er naar keek, ze schoven en wiebelden een beetje en overal waren patronen. Ik keek een keertje naar mijn broek en ik zag allemaal patronen in zo'n 60's 70's flowerpower lettertype. Echt zo vet. Mijn tijdsbesef was ook goed naar de klote, de sitter ging even weg om een vriend te halen en ze waren nog geen 5 minuten weg en we dachten serieus dat ze al een uur weg waren en nog een joint hadden gerookt.

Ik besloot om door het huis te gaan lopen en alle kleuren waren zo erg versterkt. Zo erg gewoon dat ik de trap afliep en dat licht zag van buiten en gewoon het liefst weer terugwilde naar zijn kamer. Dat deed ik ook, ik voelde me echt superveilig op zijn kamer.

Later liep ik nog een keer naar beneden om te kijken of ik wat leuke dingetjes zag. Die zag ik ook wel, maar geen dingen die niet bestonden. De dingen die ik zag waren gebasseerd op dingen die bestonden. Ik keek in de watertank en ik zag echt een dikke lijn in alle kleuren van de regenboog. Die lijn was er de volgende dag ook maar niet over de lengte van de hele bak maar, maar 2 cm en niet zo supersterk van kleur. Ik zag ook planten uit elkaar schuiven.

Toen de sitter en de vriend terug waren ging ik samen met die vriend naar de Albert Heijn, best leuk maar niet echt een aanrader lijkt me want het was veel lekkerder om op die kamer te zitten. Ik was binnen in het winkelcentrum en ik rookte een sigaretje. Mooi joh, zo'n sigaretje allemaal kleurtjes:grin: Toen we aan het afrekenen waren vond ik het niet zo superleuk meer omdat er te veel was. Al die mensen en al die levensmiddelen.

Op de weg naar huis stonden we even stil en gingen we een joint roken, was wel leuk opzich maar het vetste was wel de huizen. Die leken een beetje 2d. Naja 2D het leek op zo'n Pop Up boekje. Met allemaal dingen achterelkaar en dan zo scherp als in een zo'n boekje heel vreemd.

Toen we weer thuis waren voelde ik me meteen veilig in die kamer en ik was heel gelukkig. Ik werd ook echt gelukkig van niets. Ja wel iets waarschijnlijk maar het gevoel tijdens zo'n trip is echt niet te beschrijven.

Ik dacht ook de hele tijd dat alles gebeurde omdat ik aan het trippen was ook wel vreemd.

Zo rond een uurtje of 6 was het uitgewerkt maar door blowen en spacecake was het pas laat uitgewerkt.

Verder voelde ik me een beetje afgezonderd van de wereld en ik kon niet echt begrijpen hoe mensen sommige dingen deden enzo. Ik bleef wel de rest van de dag en de avond heel erg gelukkig en relaxed. Dat was mooi:)

Ik hoop dat het nuttig was:)

Annoppie

Newbie
Inderdaad niets ging fout ik voelde me zo lekker. Ik moet er wel nog een beetje aan wennen dat niets meer beweegt enzo:P

Mysticwarrior

Experimenterende gebruiker
Ik besloot om door het huis te gaan lopen en alle kleuren waren zo erg versterkt. Zo erg gewoon dat ik de trap afliep en dat licht zag van buiten en gewoon het liefst weer terugwilde naar zijn kamer. Dat deed ik ook, ik voelde me echt superveilig op zijn kamer.

Dit vind ik wel grappig om te lezen, ik voel mij namelijk altijd het veiligst en het fijnst in de kamer waar ik de trip begin. Niet dat ik mij in andere kamers onveilig voel, maar ik blijf gewoon bijna altijd in de kamer waar ik de paddo's of wat dan ook, heb ingenomen.

Herkennen dit meer mensen?

Groetjes,
Mysticwarrior.

phy

Bewuste gebruiker
Welcome :wave:

Ben ook niet altijd een fan van 'ergens naar toe gaan' op de paddo's.

Leuk rapportje! Ik ga juist graag naar buiten. Veel meer prikkelingen! Natuur is je vriend :P

hallotje

Bewuste gebruiker
Goede eerste ervaring in tripwereld...Goede beschrijving van heel wat effecten. Ik zie ook haast nooit dingen die er niet zijn.

Ik voel me juist opgesloten als ik te lang trip in 1 kamer...Ik wil naar buiten en gaan lopen...

Schmeirdo

Newbie
ah dat herken ik

Als ik trip en ik zit in een kamer lijkt het alsof die kamer heel dun en beklemmend is. Ik zou liever in een heel grote weide of een strand ofzo zitten. Maar dan zonder mensen, want dat vind ik dan wel weer irritant dat er zoveel volk in de buurt is.

henkie84

Bewuste gebruiker
phy zei:
Ben ook niet altijd een fan van 'ergens naar toe gaan' op de paddo's.

Leuk rapportje! Ik ga juist graag naar buiten. Veel meer prikkelingen! Natuur is je vriend :P

Bedoel ook eigenlijk meer tijdens een trip dat mensen ineens besluiten ergens heen te willen. Als ik dat soort dingen van tevoren weet à la, maar op 1 of andere manier vind ik het niet chill om tijdens een trip onverwachts van locatie te verwisselen.

Santatrip

Belezen gebruiker
Welkom :wink:

Met paddo's/truffels lig ik de eerstvolgende 3 à 4 uur op dezelfde plaats (slecht weer binnen, mooi weer buiten) en heb niet eens de energie om van alles te ondernemen! Met lsd heb ik dat verre van en weet ik niet hoe snel ik van plaats moet verwisselen of rondlopen :grin:

:wave:

Bovenaan