Eerste keer gebruik

PyxL4

Experimenterende gebruiker
Hey!

Aangezien mijn vriend over 1 week 20 wordt en wij allemaal eigenlijk wel op onze bucketlist hebben om een keer iets kwa tripmiddelen te proberen. Leek het mij toch maar eens tijd om het te vragen aangezien er bizar weinig over te vinden is.

Wij kwamen op .... het volgende tegen.

1cP-LSD 150mcg​

Maar wij vroegen ons af als dat niet super gekke shit is en je na het innemen je grafsteen kan tekenen zegmaar. Of dat wij beter voor "Happy Caps" kunnen gaan. Wat wij ook gevonden hebben.

Daarnaast vroegen wij ons af als dosering op gewicht moet gedaan moet worden. Onze vriendengroep heeft namelijk een enorm gewichtsverschil per persoon.

Bedankt voor de hulp (hoop ik!)

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hey!

1cP-LSD 150mcg​

(..) wij vroegen ons af als dat niet super gekke shit is en je na het innemen je grafsteen kan tekenen zegmaar.
Lysergamides zijn meestal lichamelijk niet zo gevaarlijk. Van 1cP-LSD weten we dat niet zeker omdat het een vrij nieuwe drug is. Maar waarschijnlijk is dat een pro-drug voor LSD, wat betekent dat 1cP-LSD in je lichaam snel afbreekt tot LSD. Daardoor hebben de stoffen waarschijnlijk vrijwel hetzelfde effect op het lichaam. Maar dat weten we dus niet zeker.

Sowieso kan ik aanraden om nog wat meer informatie op te zoeken over tripmiddelen.
Check bijvoorbeeld video's over LSD bij Drugslab en bij PsychedSubstance. Daarnaast kan je op Psychonautwiki allerlei informatie tegen over hoe de visuele effecten eruit kunnen zien:

Op fora zoals hier, Reddit.com, Bluelight.org, en Erowid.org vind je echt duizenden posts over LSD.

Het is aan te raden om je goed in te lezen. Want psychedelica vereisen namelijk een gedegen voorbereiding. Je moet veel aandacht hebben voor de omgeving en voor hoe je in je vel zit. Het is beter om daar zorgvuldig mee te zijn omdat de
kans op een fijne ervaring dan een stuk groter is.

Daarnaast is het handig om te weten wat je kunt doen als het wat minder prettig wordt. Zo helpt het vaak om even een andere omgeving op te zoeken (even naar buiten om een rondje te lopen, of juist naar binnen om op te warmen). Sowieso is het altijd fijn om jezelf er even aan te herinneren dat je aan het trippen bent, en dat dat zo weer voorbij gaat. Je kunt namelijk gevoel voor tijd verliezen, waardoor een nare ervaring heel erg lang lijkt te duren.

Of dat wij beter voor "Happy Caps" kunnen gaan. Wat wij ook gevonden hebben.
Protip: koop nooit drugs die merknamen hebben, maar koop stofnamen en het liefst zo zuiver mogelijk.
Daarnaast vroegen wij ons af als dosering op gewicht moet gedaan moet worden. Onze vriendengroep heeft namelijk een enorm gewichtsverschil per persoon.

Bedankt voor de hulp (hoop ik!)
Lysergamides zijn best potent omdat ze aan de receptoren in het brein blijven plakken. Daardoor kan een kleine hoeveelheid in het bloed alsnog veel effect hebben in het brein. Je hoeft daarom ook de dosis niet aan te passen op lichaamsgewicht.

Omgeving en mindset spelen meestal een grotere rol bij hoe hard een trip binnenkomt. Natuurlijk zijn er ook individuele verschillen. Maar het is lastig om objectief te meten hoe hard je tript. Een psychedelische ervaring wordt door zoveel verschillende veranderingen in de waarneming en cognitie gekenmerkt dat het sowieso de lastig is om de ene met de andere trip te vergelijken.

Bovenaan