Eerste keer 4-FMA

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Aanstaande zaterdag ga ik naar een feestje waar ik voor het eerst 4-FMA wil proberen. Alleen omdat het een serotonine slurper is heb ik het nog niet kunnen testen. (want 3 maanden regel) Maar nu voelt het niet heel prettig om dan meteen 100mg oraal te nemen van een vreemde RC. Daarom dacht ik om eerst een klein beetje van dat spul te snuiven als een soort van bevestiging dat het de juiste stof is. Maar dat schijnt geen pretje te zijn met 4-FMA. Maar ik zie eigenlijk geen andere optie. En dan hoeveel mg snuiven voor de test? 30mg en er wat van voelen? Of een klein puntje van 8mg en als dat brandt als de tering zal het wel 4-FMA zijn?

En los daarvan. Hoelang duurt de echte rush/euforie ongeveer bij een 100mg bommetje? 3 a 4 uurtjes ofso? en daarna langzaam over op een meer pep achtig effect. Tenminste zo schat ik het een beetje in. Denk dat het vergelijkbaar is met 4-FMP?

Ik hoor graag jullie mening/ervaring.

Neo-Shulginist

Badass junkie
In mijn ervaring kantelt het effect van 4-FMA ineens zo rond de 160 milligram. Je kan er dan best een rush van krijgen zoals van MDMA of 4-MMC, met trillende ogen. Maar dan is het ook redelijk een in jezelf gekeerde space; dus ik weet niet of dat voor op een feestje nou zo top is. In lagere doseringen heeft 4-FMA voornamelijk een stimulerend effect met een minder entactogeen randje.
Als je een rush hebt dan duurt die ongeveer 1,5 uur lang. De drie uur daarna ben je nog wel gestimuleerd maar ervaar je niet echt een rush meer. Daardoor kan ook de zin ontstaan om bij te pakken. Maar de rush komt niet meer zo sterk terug.

Het kan inderdaad een goed idee zijn om 4-FMA eerst even in wat vertrouwdere kring uit te proberen. Ik zou daar daar weer niet te veel mee gaan rushen :wink:

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Hartelijk dank. Toch jammer dat de euforie maar zo kort duurt. Maarja dat is bij mdma eigenlijk ook zo. Het eerste pilletje geeft optimaal effect en daarna heeft bijnemen ook eigenlijk weinig zin meer.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Snuiven? Nee joh! Gewoon een bommetje droppen van minimaal 120. Alleen vind ik dit nou niet echt iets voor op een feest. Ik gebruik dit vaak in een thuis setting, Chill. Je blijft wel scherp (dus niet zo waus als met MDMA) en erg praterig en veel knuffelen enzo.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Ik had blijkbaar ook 4-fma pillen besteld een tijdje terug dus daar 2 van genomen (60mg) met 25 minuten ertussen. Ging er toch heel lekker op. Waarom zou dit niet iets zijn voor op feesten?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik had blijkbaar ook 4-fma pillen besteld een tijdje terug dus daar 2 van genomen (60mg) met 25 minuten ertussen. Ging er toch heel lekker op. Waarom zou dit niet iets zijn voor op feesten?
Je kan er nogal zwaar space van raken, met trillende ogen en best een beetje in jezelf gekeerd. Sommige mensen zien er liever niet te veel uit alsof ze drugs op hebben tijdens het feesten. Dus wat dat betreft zou je kunnen denken dat 4-FMA een te heftig effect geeft voor op feesten.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Totaal geen last van gehad. Was juist heel sociaal en praterig en vol energie. Ogen waren ook gewoon normaal op de grote pupillen na dan. En die moet je maar voor lief nemen of gewoon geen drugs doen. Als je een beetje normaal doseert valt het allemaal wel mee heb ik het idee. Maarja slechts 1 keer gebruikt nu. Maar opzich wel voor herhaling vatbaar.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Totaal geen last van gehad. Was juist heel sociaal en praterig en vol energie. Ogen waren ook gewoon normaal op de grote pupillen na dan. En die moet je maar voor lief nemen of gewoon geen drugs doen. Als je een beetje normaal doseert valt het allemaal wel mee heb ik het idee. Maarja slechts 1 keer gebruikt nu. Maar opzich wel voor herhaling vatbaar.
Ja maar dat is dus wat ik hierboven ook al zei he: 4-FMA heeft zo'n omslagpunt waarop het ineens een heftiger effect geeft.

Druggers

Belezen gebruiker
Heb al meerdere keren 4-fma gehad en is nu wel mijn go to drug. Let wel op om het niet te vaak te gebruiken. Het gebruikt toch wel aardig wat seretoine.

Robert67

Belezen gebruiker
Heb al meerdere keren 4-fma gehad en is nu wel mijn go to drug. Let wel op om het niet te vaak te gebruiken. Het gebruikt toch wel aardig wat seretoine.
Ach, weer je wat ik meestel doe als mijn serotonine is op gevroten,
Lekker veel eten en daarna lekker slapen.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Lekker slapen? Plafonddienst! En de dagen erna gekke dromen, onrustig. Maarja als dat alles is.. morgen ook weer een avondje doorzakken met 4.. lekker slap ouwehoeren, spelletjes spelen en chill zin in!

Prutsertje

Belezen gebruiker
Vreemd dit. Ik neem wel es 4-fma om een dagje productief te zijn. Maar dan 10 mg, echt een soort therapeutische dosis. Word er ook absoluut niet euforisch van en het lijkt totaal niet op XTC. Het lijkt ook niet op 4-FA. Het is gewoon meth. Het werkt de hele dag door ook gewoon. S’avonds kan ik er echter gewoon op slapen en de dag erop ervaar ik geen kater of dip.
Krijg je die effecten niet van een dopamine rush? Net als je teveel pep neemt?

Bovenaan