Eerste keer 1cP-LSD

TheSadCat

Newbie
Hallo,

Ik ben morgen van plan om de eerste keer met wat vrienden in een vakantiehuisje in het bos 1cp-LSD. Echter weten we niet of het morgen of overmorgen aankomt en zijn we van plan een van de dagen te drinken en de andere dag de 1cp-LSD te doen, ik heb al wel best wat ervaring met 2cb.
Mijn vraag was of 1cp-LSD te combineren is met een kater van het drinken van de dag ervoor als ze morgen niet zijn aangekomen. We plannen 150 mcg blotters te doen, alle tips zijn welkom :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Niet met een kater doen nee.

LSD (wat dit ook is) kun je het beste in optimale omstandigheden doen: lichamelijk uitgerust, geestelijk goed in je vel en een fijne rustige setting met bekende mensen die je vertrouwd, liefst met mensen met ervaring met het middel, maar dat zal niet altijd mogelijk zijn.

Verpest die eerste keer nou niet door lamlendig aan een trip te beginnen. Je lichaam heeft juist al rust nodig en trippen is nog extra vermoeiend. Die moeheid kan ook makkelijk omslaan in er eigenlijk geen zin meer in hebben, maar die trip stopt niet als jij het wil. Die gaat zo'n 8 uren door.

Dirkdirk

DF-koning
Kater en een trip is echt zo zonde, het kan, maar het verpest de magie totaal.

Zeg @Neo-Shulginist wordt lsd gekristaliseerd of blijft het vloeibaar? Is het ook een zout, een zuur of een freebase? Welke? Lijkt me sterk lsd-HCI

Bovenaan