eerste gbl ervaringen

Na 10 jaar lang 1 avond in de weekend net als heel de samenleving alcohol als "drugs" gebruikt te hebben, was ik het na nieuwjaar zo beu om de volgende dag zo brak te zijn als wat, dat ik op zoek ben gegaan naar een alternatief. Ben uiteindelijk op GBL terrecht gekomen na een week lang dagelijks zoveel mogelijk informatie erover gelezen te hebben en alle mogelijk faq en topics doorgenomen te hebben denkt ik een goed beeld te hebben van de voor en nadelen.

Mijn uiteindelijke doel is het te gaan gebruiken (1 x per week) om te gaan stappen maar tot nu toe op iedereen zijn advies het alleen thuis gebruikt om de juiste dosis te vinden.
Wat voor mij heel belangrijk is, is dat de dosis vind waar ik me prettig bij voelt maar absoluut niet in de buurt kom van out gaan. Ik ga altijd naar een nogal klasse tent en kan ook door combinatie met bepaald werk echt niet veroorloven out te gaan of in slaap te vallen.

Ik weeg 85 kg is vrij gespierd bij een vrij laag vet % en sport zeer intensief. Overal zie ik als normale ghb dosis 1 tot 2,5 en als sterke dosis 2 tot 4. Aangezien GBL 1 staat tot 1,65 staat naar GHB heb ik in mijn hoofd een dosis van ongeveer 1,5.

Ik ben echter begonnen aan de lage zeide omdat ik overal weleens lees dat bij sommige mensen het totaal anders kan vallen.

Ik neem een halve ml: Zo goed als niets van gevoeld heel even een klein beetje warmer maar effect was zo goed als miniem.

Enkele dagen later neem 0,8 ml: Iets meer gevoel, muziek klinkt iets beter maar nog niet echt veel effect, houd ongeveer 1,5 uur aan.

Enkele dagen later neemt 1 ml: Muziek klinkt goed, iets meer moeite met stilzitten neiging te gaan lopen en bewegen maar nog steeds niet echt stemming om flink te gaan stappen.

Volgende keer ga ik 1,5 ml proberen en hopelijk dat dat goed bevalt. Als dat zo is, is het volgende plan de juiste manier van bijdoseren te vinden want daarover worden zoveel verschillende adviezen gegeven. Ik zat te denken aan om de 2 uur helft de orginele dosis dit opgemaakt uit de opname grafiek van GHB.

Enigste waar ik me nog zorgen over maakt is dat ik soms leest dat het ineens heel raar kan vallen, vandaar dat ik ook zo veel mogelijk aan de lage kant van doseren mijn dosis probeert te vinden en altijd met een spuitje werkt. Hopelijk dat het mij gaat lukken en hij dit als alternatief voor alcohol kan gebruiken om uit te gaan.

Vigilante

Wijs gebruiker
Re: SWIM eerste gbl ervaringen

Klinkt als goed voorbereid, je bouwt de dosissen ook goed op dus ik voorzie weinig problemen.
Have fun.

Het kan soms inderdaad verkeerd vallen, je kan ook je dosis van de avond opbouwen, als je 1e kleine dosis dan verkeerd valt, valt dat nog mee ipv dat je volle dosis verkeerd valt.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Klinkt alsof je het verantwoord uitprobeert. Alleen Swim kennen we hier op deze site niet hoor! Misschien dat je dat volgende keer gewoon weg kunt laten? Leest een stuk makkelijker weg namelijk! :wink:

Aha ik ga het even aanpasen, dacht dat ik iedereen overal het zag gebruiken maar was denk op een ander forum.

Zal volgende keer me ervaring posten met 1,5 ml.

Ga vanavond me nog even inlezen over het out gaan, dat is het enigste waar ik me zorgen om maak het is me gewoon niet duidelijk of een halve ml dat verschil kan maken. Ik snap wanneer je hoog doseert dat een halve ml teveel net over het randje kan zijn. Ik wil gewoon het randje niet opzoeken maar is het zo dat de 1,5 ml die b.v altijd goed valt ineens heel raar kan vallen en je out gaat of is dat met ""normale" doseringen zo ie zo onmogelijk ?

GBL kun je gewoon op 't internet bestellen.... vet easy!
ik heb 't ook een paar keer gedaan en ben der ook een keer goed ziek van geworden.... ik weet er zelf niets meer van maar 't schijnt dat ik mijn helpende hand heb onder gekotst en daarna mijn tent in ben gesmeten.... volgende dag wakker met een zwaar hoofd, ik moet ook eerlijk bekennen dat ik geen idee had hoeveel ik gebruikt had die avond en ik was vrij aangeschoten.

aja, dat gebeurt op festivals!

Heb op bluelight week lang topics GBL vs GHB zitten lezen en heb toen besloten voor GBL te gaan, belangrijkste reden is dat ik altijd weet hoeveel ik binnen krijg en niet moet gaan gokken hoe sterk me GHB is, testen word in NL niet meer gedaan als ik het goed begrijp.

Ook maakte ik me eerste zorgen over de bloedverzuring door GBL maar heb diverse goede onderbouwingen gezien waarom dit geen probleem moet zijn bij recreatief gebruik en zelf diverse onderzoeken en visies gelezen dat het uberhaupt niet plaats vind.

Reactie op de laatste post, daarom wil ik dus zeer secuur gaan doseren en in de veilige marge blijven, out gaan is voor mij geen optie.

makkelijk is om 1 vol dopje in een flesje van 0,5 l te doen en telkens een klein slokje te nemen.... op die manier merk je precies wanneer je genoeg hebt gehad! (daar kwam ik later dat festival achter)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
dude-alink zei:
makkelijk is om 1 vol dopje in een flesje van 0,5 l te doen en telkens een klein slokje te nemen.... op die manier merk je precies wanneer je genoeg hebt gehad! (daar kwam ik later dat festival achter)

Beter ga je niet met dopjes lopen kloten, maar haal je bij de apotheek zo'n spuitje waarmee je op de ml af kan doseren!

W.F.L.

Badass junkie
Inderdaad! Vooral met GBL is de uiterste voorzichtigheid geboden. Ga naar de apotheker en haal een mililiterspuit.

Werk idd met een doseer spuitje, mix het gewoon met wat sinas en drink het vrij makkelijk weg.

Gisteren 1,5 ml genomen.

Kreeg voor het eerst echt goed merkbaar effect, was merkbaar drukker en beleving van muziek en tv was veel intenser net alsof je biertje of 6 ophebt.

Heb 2 uur later 0,75 ml bijgenomen maar dit kwam niet meer echt in de buurt van de eerste dosis, dus moet hier nog beetje mee experimenteren. Lees regelmatig dat de juiste begin dosiering vinden cruciaal is om op het juiste punt te blijven.

Kreeg in de avond vrouwelijk bezoek en moet zeggen dat het ik het gevoel had ineens heel snel verliefd te worden ofzo, terwijl dat nu helemaal niet meer is.

Vandaag verder nergens last van, heb vannacht nog een multi specifiek met extra mineralen e.d genomen voor de mogelijke uitputting van deze stoffen.

Zal volgende keer 1,75 nemen en verslag doen, heb wel het gevoel heel dicht bij de juiste dosis te zitten nu alleen bijdoseren lukt nog niet echt goed.

W.F.L.

Badass junkie
GHB geeft niet echt een kater, dus veel maakt dat niet uit.

0,75 ml is wel wat weinig.. De tweede dosis zou harder aankomen maar toen ik het deed nam ik eerst 1,5 ml (Ik weeg 54kg) en daarna 1ml. Van die 1,5ml was ik goed wazig (een beetje te eigenlijk, gelukkig zat ik neer) maar de 1ml daarna vond ik wel het fijnst eigenlijk. Vind het niet zo vreemd dat je van 0,75 het wat minder vindt. Volgens mij moet je je dosis om bij te pakken ietwat opdrijven.. 1 ml bijvoorbeeld, of als je begindosis 2 ml is 1,5 ml. Maar ik ga er eigenlijk van uit dat je geen 54kg weegt dus 1,75 zal wel beter zijn als je van 1,5 nog maar de effecten hebt die ik van 1 ml heb.

Als je voelt dat je out gaat gaan kun je trouwens speed nemen, dat houdt je wel even op je poten. :grin:

Bedankt voor je reactie.

Ben inderdaad 30 kilo zwaarder dus daarom zal het wat anders vallen.

Wat voor tijd had je tussen je doseringen ?

Even een update van me ervaringen:

1.5 ml goede dosis voor ontspanning, haalt de stress uit je hoofd en je wordt ietsie losser.

2 ml is perfecte dosis, dit voelt alsof je goed aangeschoten bent. Je wordt stuk socialer voelt je zelfverzerkerd en wordt super geil. Contact met vrouwen is zeer intens en je wordt erg scherp in je gesprekken.

2.5 ml je begint echt te "space" je kan je nog wel normaal gedragen maar alles is net iets te heftig beetje verschil tussen goed aangeschoten zijn en en echt dronken worden.

3 ml (2 ml + 1 ml erbij na 30 minuten) vervelende dosis moeite met fatsoenlijk smse, absoluut geen dosering om op stap te gaan of andere dingen te doen. je krijgt zenuwprikkels in je handen e.d

Alles hier boven ga ik niet proberen, aangezien ik de 3 ml ervaring totaal niet prettig meer vond, ik heb de 3 ml keer geprobeer om de angst van 2 + 1 ml bijdoseren te ervaren als het keer verkeerd zou vallen.

Bijdoseren, ik ben hier veel aan het vogelen geweest aangezien dat me allergrooste angst was van overdosering. Het grootste probleem is dat de effect na 1.5 uur echt snel afnemen, het piekt ongeveer een uur lang voor me gevoel en dan ebt het langzaam af. De werking is wel heel snel na 10 minuten voel je het al.

Meerdere malen geprobeert met 1 ml bij te doseren om de 2 uur maar keer op keer gaf het niet het gewenste effect, hoe later het werd hoe minder werking. Uiteindelijk bijdoseren van 1 ml om de 1.5 uur is voor mij perfect en houd het gevoel hele avond vast.

Enigste echt groote nadeel is slapen, wanneer het uitgewerkt is ben je uren wakker en totaal niet in slaap te krijgen. Je leest ook heel vaak dat dit de reden is om verslaafd te raken. ik lig gewoon minimaal 3 uur wakker voor ik heel langzaam beetje kan slapen.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
opportunity zei:
Heb op bluelight week lang topics GBL vs GHB zitten lezen en heb toen besloten voor GBL te gaan, belangrijkste reden is dat ik altijd weet hoeveel ik binnen krijg en niet moet gaan gokken hoe sterk me GHB is, testen word in NL niet meer gedaan als ik het goed begrijp.

Ook maakte ik me eerste zorgen over de bloedverzuring door GBL maar heb diverse goede onderbouwingen gezien waarom dit geen probleem moet zijn bij recreatief gebruik en zelf diverse onderzoeken en visies gelezen dat het uberhaupt niet plaats vind.

Reactie op de laatste post, daarom wil ik dus zeer secuur gaan doseren en in de veilige marge blijven, out gaan is voor mij geen optie.

Ik had eens een keer of 2 GHB gemaakt uit GBL wat besteld was van internet en hierbij kreeg ik zwaar het gevoel dat de GBL verdund was met water. Als dit ook het geval is bij jou GBL dan weet je nog niet precies hoeveel je binnnen krijgt en dan zal de volgende batch misschien harder zijn.

Zoals ik al vaak heb gezegd hier, je kunt je GHB ook uitkoken tot er geen water meer over is. Nu kan je je dosis afwegen, je zou ook bijvoorbeeld allemaal capsules voorbereiden met een vaste hoeveelheid. Zo hoef je niet te kutten als je in de disco bij wil pakken, kun je gewoon 1 cap pakken. Enige nadeel is dat GHB water erg aantrekt en dus zwaarder wordt als je het gewoon zo laat staan, maarja dan zit je altijd onder je normale dosis en nooit erboven.

Ik begrijp je punten, heb alleen een keuze gemaakt voor een levanciers waar diverse andere "ervaren""mensen bestellen maar 100 % zekerheid heb je idd nooit.

Ga het nu weer even weekje of 2 niet nemen tot er weer een feestje aankomt.

Bovenaan