je moeder
Wijs gebruiker
Wie zegt dat het niet echt is?
Het is wel echt maar hij vult zichzelf steeds aan toch ipv dat het 2 meningen tegen over elkaar zijn?
Ik vind : als je het steeds met jezelf eens bent dan is het geen discussie.
Wie zegt dat het niet echt is?
Misschien heeft hij de discussie niet gepost. Maar is hij het ondertussen wel eens met zichzelf.Het is wel echt maar hij vult zichzelf steeds aan toch ipv dat het 2 meningen tegen over elkaar zijn?
Ik vind : als je het steeds met jezelf eens bent dan is het geen discussie.
Vrij typisch drugsgeratel toch? 😂Misschien heeft hij de discussie niet gepost. Maar is hij het ondertussen wel eens met zichzelf.
Wel gezellig in ieder gevalVrij typisch drugsgeratel toch? 😂
En weer huilend het zakje leeglikken morgenochtend?
Ja was goed weg van die coke denk dat er flakka bij gemengd was is was zwaar raar aan het doen gelijk die mannen op flakka zombies armen naar alle kanten mijn mond wagenwijd open en 20 minuten naar boven staan gamen! Kreeg mijn mond niet meer dicht en mijn ogen gingen ook alle kanten dat is geen effect van coke moest je mij gezien hebben...
Meen je dit dat je zoveel gram hebt opgerookt? Ik dacht dat ik er soms zwaar over ging maar dit is ook niet niksNee, dat viel zaterdagavond wel mee.
Zondagavond tot maandagmiddag (vandaag) rookte ik het echter de hele tijd. Vele grammen zijn opgegaan. Heb de pijpjes in de glasbak gegooid.
Meen je dit dat je zoveel gram hebt opgerookt? Ik dacht dat ik er soms zwaar over ging maar ditNee, dat viel zaterdagavond wel mee.
Zondagavond tot maandagmiddag (vandaag) rookte ik het echter de hele tijd. Vele grammen zijn opgegaan. Heb de pijpjes in de glasbak gegooid.
Kan je die pellets pluggen? Zo ja hoe doe je dit? Wil het ook proberen roken die pellets maar denk dat dit niet gaat maar wil het nog eens een kans gevenNee, dat viel zaterdagavond wel mee.
Ik zou het gewoon IV toedienen dan ben je nog sneller bij de eindhalte: rock bottomMeen je dit dat je zoveel gram hebt opgerookt? Ik dacht dat ik er soms zwaar over ging maar dit
Kan je die pellets pluggen? Zo ja hoe doe je dit? Wil het ook proberen roken die pellets maar denk dat dit niet gaat maar wil het nog eens een kans geven
Daar begin ik niet aanIk zou het gewoon IV toedienen dan ben je nog sneller bij de eindhalte: rock bottom
Ik denk dat iedere spuiter/verslaafde dit ooit gezegd heeft.Daar begin ik niet aan
Ik denk dat iedere spuiter/verslaafde dit ooit gezegd heeft.
Kan je die pillen roken of nietNee, dat viel zaterdagavond wel mee.
Kan je die pillen roken of niet
Waar een wil is een weg..en bij jou leidt die weg naar een boel ellende.Graag zo spoedig mogelijk antwoord
Hoevaak heb je al nieuwe pijpjes gekocht?Nee, dat viel zaterdagavond wel mee.
Hoevaak heb je al nieuwe pijpjes gekocht?
Dan kan je het beter steeds weggooien inderdaad.Iedere keer weer. Maar deze waren niet goed.
Heb echter niet veel voorraad meer.
[edit]
Ben er onderhand achter hoe ik ze het beste schoon kan maken, maar die hele James Bond verstop-truuk van die dagen wekende pijpjes (waar onderhand vast niemand meer in trapt) kan me gestolen worden.
Koop die pijpjes vaak voor 'korte vakanties' en gooi ze daarna weg.
Meestal wel zonde, maar beter dan die paranoia van twee weken iedere nacht roken.
Dan kan je het beter steeds weggooien inderdaad.
Wat ga je doen als je voorraad op is?
Rust reinheid regelmaat.Een deugdzaam godvrezend leven op het platteland.
(Meth en base).
Rust reinheid regelmaat.
Daar was ik al bang voor.Een deugdzaam godvrezend leven op het platteland.
(Meth en base).
Mijn laatste 3 pellets slikken nu totaal al 8! Alles op nu inshallah'Sparen' voor de volgende NEP uitspatting.
Bezig van rond 12 uur tot nu 8 pelletsMijn laatste 3 pellets slikken nu totaal al 8! Alles op nu inshallah
Icm met pep zeker zo Beste combi voor spannende gymnastiek wat mij betreft. Alleen wel voor ervaringsdeskundigen want het blijft Russisch roulette omdat de pep je he gevoel geeft meer G te kunnen nemen. Wat niks bijdraagt verder behalve risico op out gaan.Beste wat ik gedaan heb is GHB. Je neukt alles wat je tegenkomt
Gekke ervaring was dat
Zal maar beter binnen blijven met zo een hoge hartslag en dan nog inspanning doen met die wandeling beter in bed liggen denk ik en de pellets zijn werk laten doen
Ja maar sinds vandaag zware hartkloppingen boven de 150 en dan nog inspanning doen is geen goed idee denk ik. Of als ik psychotisch begin te worden dat weet je allemaal niet want een paar dagen geleden zat ik op het randje van een psychose door die nep gelukkig geslapen en smorgens was het overWeet ik niet genoeg van. Bij mij helpt inspanning juist met NEP (doorbloeding en slapen van vermoeidheid).
Heb hem ook al 2 keer afgetrokken op met 30 minuten tussen! Terwijl ik hem anders amper recht krijgWeet ik niet genoeg van. Bij mij helpt inspanning juist met NEP (doorbloeding en slapen van vermoeidheid).
Moest ik nog hebben en dan vooral kristallen was ik gegarandeerd nog bezig dus ben blij dat alles nu op is en er moeilijk tot niet meer aan te geraken is!Weet ik niet genoeg van. Bij mij helpt inspanning juist met NEP (doorbloeding en slapen van vermoeidheid).
Zal maar beter binnen blijven met zo een hoge hartslag en dan nog inspanning doen met die wandeling beter in bed liggen denk ik en de pellets zijn werk laten doen
En de hond dan?