Eerste ervaring NEP

Flippo

Belezen gebruiker
Hoi,

Ter info: dit is mijn eerste review op dit forum dus indien er info niet bijstaat die van belang is, laat weten.

Eergisteren was m'n grammetje NEP aangekomen en heb dit gisteren getest. Ik zou deze ervaring graag met jullie delen omdat er nog maar weinig over te vinden is.

Product: NEP - kristalpoeder (geen vlokken)
Tijdspanne; 15u tot 24u.
Setting; thuis, alleen, rustige sfeer.
Hoeveelheid: 650mg

Om te beginnen heb ik 100mg afgewogen en verdeeld in 2lijntjes. Eerste lijntje op en voelde vrij snel de euforie en deed me onmiddellijk denken aan coke maar dan net dat ietsje anders. Voor mij zelfs beter. Pikte wat in de neus maar niet hard. Tip; snuif niet door maar doe rustig. Ik kreeg er een aangenaam, chill en je wordt er heel geil van (recht krijg je hem wel nimmeer).

Half uurtje later tweede lijntje en zo door met lijntjes van +-50mg tot 12u.

Soms zat er een uurtje tussen, soms onderhalf uur. Craving is aanwezig maar doenbaar waardoor je niet steeds het gevoel hebt om bij te tanken.

Maar er zit het addertje van nep.. na x aantal lijnen krijg je gewoon niet meer het gevoel dat je in het begin had en worden de lijnen iets groter maar gevoel van begin blijft uit..op die manier overdoseer je makkelijk maar je bereikt er weinig mee.

Na een benzo te nemen bed in en geen oog dicht gedaan van heel de nacht. Dan maar om 8u opgestaan. Iets moe maar met een helder hoofd.

Bij het opstaan kon ik amper m'n evenwicht houden, heeft nog geduurd tot smiddags. Praten ging ook traag dus achteraf bekeken was 650mg iets te veel of het was de benzo.(had nog nooit een genomen). Hoofd helder maar lichaam wou niet mee.

Naar mijn mening een leuke RC voor een rustige avond met vrienden of alleen MITS de juiste hoeveelheid 😏 Ik ga het zeker nog eens doen maar niet voor direct.

Casrus

DF-koning
Naar mijn mening een leuke RC voor een rustige avond met vrienden of alleen MITS de juiste hoeveelheid 😏 Ik ga het zeker nog eens doen maar niet voor direct.

Je moet -zeker met stims- weten wanneer je op moet houden.

Zelf gebruik ik NEP voor chemsex (met andere heren erbij) en dan is het niet zo erg dat je de hele nacht wakker bent... en als je wilt slapen kan dat meestal gewoon.

Heb je NEP weleens gerookt? Heeft ook wel wat.

* * * * * * *

Drugs gevariëerd en matig.

Flippo

Belezen gebruiker

Zelf gebruik ik NEP voor chemsex (met andere heren erbij) en dan is het niet zo erg dat je de hele nacht wakker bent... en als je wilt slapen kan dat meestal gewoon.

* * * * * * *

Nog niets ervaring met roken.
Heb ook gelezen dat roken minder lang zou werken? Chemsex komt er zoizo nog van 😅

StraffeNeel

Badass junkie

* * * * * * *

Wat is het verschil tussen nep en pep voor chemsex? (heb ik met m'n vrouw thuis)

StraffeNeel

Badass junkie
Wij meestal coke maar dien dip altijd erna + kost veel geld. Weinig dip gehad met nep. Maar ik veronderstel dat je met pep speed bedoeld?
Yes, daar bedoel ik speed mee. Coke ben ik al jaren geleden mee gestopt, speed wil ik graag nog jaren volhouden (zonder dat het de rest van m'n functioneren beïnvloedt).

Casrus

DF-koning
Wat is het verschil tussen nep en pep voor chemsex? (heb ik met m'n vrouw thuis)

Hoewel ik woon waar ik woon, heb ik alleen meth gebruikt en nooit 'gewone' pep.

Meth roken gaf me een gevoel van verbondenheid en totale ontremming. En het úren en úren doorgaan. Is dat bij gewone pep ook een beetje zo?

NEP voelde als coke minus het domme opscheppen.

Heb zelfs een keer gehad dat ik rode en blauwe lichten als (CE)Visuals heb gehad, precies zoals Uit Je Bol coke beschrijft.

StraffeNeel

Badass junkie
Hoewel ik woon waar ik woon, heb ik alleen meth gebruikt en nooit 'gewone' pep.

Meth roken gaf me een gevoel van verbondenheid en totale ontremming. En het úren en úren doorgaan. Is dat bij gewone pep ook een beetje zo?

NEP voelde als coke minus het domme opscheppen.

Heb zelfs een keer gehad dat ik rode en blauwe lichten als (CE)Visuals heb gehad, precies zoals Uit Je Bol coke beschrijft.
Meth heb ik een enkele keer gebruikt. Naar mijn ervaring een soort opgefokte pep (veel minder nodig voor vergelijkbaar effect). Met pep gaan we ook uren door en we worden daar ook extra geil van. Met de juiste aanpak van m'n vrouw lukt het om niet te lang last te houden van een kleine pil.

Visuals heb ik alleen met tripmiddelen.

StraffeNeel

Badass junkie
Wiet/hash ben ik ook al héél lang mee gestopt. Niet echt visuals en met xtc ook niet echt... tenminste in vergelijking met truffels ofzo. Dan zou ik dubbel zien van de drank ook visuals moeten noemen, maar dat vind ik wat te ver gaan 😃

Flippo

Belezen gebruiker
Meth heb ik een enkele keer gebruikt. Naar mijn ervaring een soort opgefokte pep (veel minder nodig voor vergelijkbaar effect). Met pep gaan we ook uren door en we worden daar ook extra geil van. Met de juiste aanpak van m'n vrouw lukt het om niet te lang last te houden van een kleine pil.

Visuals heb ik alleen met tripmiddelen.
Beste wat ik gedaan heb is GHB. Je neukt alles wat je tegenkomt
Gekke ervaring was dat

StraffeNeel

Badass junkie
Beste wat ik gedaan heb is GHB. Je neukt alles wat je tegenkomt
Gekke ervaring was dat
Ik heb een paar keer ghb gedaan, maar daar vond ik niet zoveel aan. Ik heb er echter nog nooit op gesekst. Wat trouwens wel heel gaaf is, is op truffels te seksen. Even lastig om te starten, je partner ziet er enigszins gek uit 😂, maar echt de moeite waard! Heel intens op een bijzondere manier.

OtherShore

Badass junkie
Volgens mij is het hier nog niet gezegd, maar het is wel belangrijk: je doseert NEP extreem hoog. Een gemiddelde dosis NEP (via de neus) ligt rond de 30 mg. 60 mg wordt gezien als een zware dosis. Herdoseren is de eerste 1,5 uur niet nodig. Als je minder neemt kun je er langer van genieten.

Neusje

Bewuste gebruiker
Vannacht heb ik NEP uitgeprobeerd. Eerste lijntje 30mg merkte ik nog niet heel veel. 40 min later 37mg bijgenomen en vanaf dat moment voelde ik me heerlijk. Verder steeds na 2 uur (of langer) bijgenomen. Lijntjes van 15, 20 of 30mg.

Voordelen:
- Heerlijke bodyhigh
- Sterke stimulatie
- Ik word er bloedgeil van
- Kleine hoeveelheden en lange high: veel minder vaak bijnemen dan met bijv. 3MMC

Nadelen:
- Soms wat misselijk
- Super vergeetachtig
- In de comedown, hoge hartslag, kleine druk op borst en een zenuwachtig gevoel. Beetje oncomfortabel. Ook vergeetachtig en zeer wazig in m'n hoofd.
- Craving zodra comedown begint (niet zo heftig als met 3MMC)

Ik vind het best een heftige comedown op lichamelijk vlak. Bijwerkingen als hoge hartslag, kleine druk op borst en een zenuwachtig gevoel. Ook ben ik heel vergeetachtig en wazig in mijn hoofd. Nu een hasj jointje roken, het zenuwachtige gevoel wordt al minder maar mijn hart voel ik nog heel duidelijk bonzen. Op mentaal vlak valt de comedown vooralsnog mee gelukkig.

Ondanks dat ik het vrij geslaagd vond is dit een drug die ik niet veel vaker ga gebruiken. Voor mijn gevoel is dit zwaarder voor mijn lichaam dan andere drugs.

Leuk, maar gevaarlijk spul.

OtherShore

Badass junkie
Vannacht heb ik NEP uitgeprobeerd. Eerste lijntje 30mg merkte ik nog niet heel veel. 40 min later 37mg bijgenomen en vanaf dat moment voelde ik me heerlijk. Verder steeds na 2 uur (of langer) bijgenomen. Lijntjes van 15, 20 of 30mg.

Voordelen:
- Heerlijke bodyhigh
- Sterke stimulatie
- Ik word er bloedgeil van
- Kleine hoeveelheden en lange high: veel minder vaak bijnemen dan met bijv. 3MMC

Nadelen:
- Soms wat misselijk
- Super vergeetachtig
- In de comedown, hoge hartslag, kleine druk op borst en een zenuwachtig gevoel. Beetje oncomfortabel. Ook vergeetachtig en zeer wazig in m'n hoofd.
- Craving zodra comedown begint (niet zo heftig als met 3MMC)

Ik vind het best een heftige comedown op lichamelijk vlak. Bijwerkingen als hoge hartslag, kleine druk op borst en een zenuwachtig gevoel. Ook ben ik heel vergeetachtig en wazig in mijn hoofd. Nu een hasj jointje roken, het zenuwachtige gevoel wordt al minder maar mijn hart voel ik nog heel duidelijk bonzen. Op mentaal vlak valt de comedown vooralsnog mee gelukkig.

Ondanks dat ik het vrij geslaagd vond is dit een drug die ik niet veel vaker ga gebruiken. Voor mijn gevoel is dit zwaarder voor mijn lichaam dan andere drugs.

Leuk, maar gevaarlijk spul.
Helder en duidelijk verslag. Komt ook overeen met mijn ervaring. NEP is zwaar op je hart en die vergeetachtigheid is typerend (helemaal in combinatie met benzos), maar tegelijkertijd is het een euforisch stofje waar je je best lekker van gaat voelen. Fijn dat je het leuk hebt gehad 😊

Er wordt vaak gezegd dat NEP niet zo’n sterke rush geeft als bijvoorbeeld a-pihp, maar dat is ook een beetje dosis en ROA afhankelijk. Als je vaak en/of veel gaat gebruiken worden de comedowns steeds onaangenamer en de cravings steeds sterker terwijl de euforie minder wordt. Dus wat je zegt: “leuk, maar gevaarlijk spul”.

Laatst bewerkt:

Nxkx

Experimenterende gebruiker
Ik vind het best een heftige comedown op lichamelijk vlak. Bijwerkingen als hoge hartslag, kleine druk op borst en een zenuwachtig gevoel. Ook ben ik heel vergeetachtig en wazig in mijn hoofd.
Komt ook overeen met mijn ervaring. NEP is zwaar op je hart en die vergeetachtigheid is typerend
Bij NEP voel ik de effecten heel snel. Direct de stimulatie en een lekkere rush. Echt super 😍 Owhh en wat kan ik ook niet m'n smoel houden met NEP op 😂 Ben alleen maar aan 't praten

Maar krijg helaas de nadelige effecten best snel. Zoals gezegd; druk op de borst en een hoog hartslag (ook onregelmatig).

Ondanks dat ik het vrij geslaagd vond is dit een drug die ik niet veel vaker ga gebruiken. Voor mijn gevoel is dit zwaarder voor mijn lichaam dan andere drugs
Het is een leuke rc, maar je moet er idd wat voor over hebben..

Als je vaak en/of veel gaat gebruiken worden de comedowns steeds onaangenamer en de cravings steeds sterker terwijl de euforie minder wordt. Dus wat je zegt: “leuk, maar gevaarlijk spul”.
Helemaal waar!!

Neusje

Bewuste gebruiker
Maar krijg helaas de nadelige effecten best snel. Zoals gezegd; druk op de borst en een hoog hartslag (ook onregelmatig).
Onregelmatige hartslag klopt inderdaad. Het kon bij mij binnen no-time van 65 naar 115 gaan en weer terug.

Hoe hoog doseer jij?

• Like
Waarderingen: Nxkx

Snuifbeertje

Belezen gebruiker
Hoi,

Ter info: dit is mijn eerste review op dit forum dus indien er info niet bijstaat die van belang is, laat weten.

Eergisteren was m'n grammetje NEP aangekomen en heb dit gisteren getest. Ik zou deze ervaring graag met jullie delen omdat er nog maar weinig over te vinden is.

Tijdspanne; 15u tot 24u.

Om te beginnen heb ik 100mg afgewogen en verdeeld in 2lijntjes. Eerste lijntje op en voelde vrij snel de euforie en deed me onmiddellijk denken aan coke maar dan net dat ietsje anders. Voor mij zelfs beter. Pikte wat in de neus maar niet hard. Tip; snuif niet door maar doe rustig. Ik kreeg er een aangenaam, chill en je wordt er heel geil van (recht krijg je hem wel nimmeer).

Soms zat er een uurtje tussen, soms onderhalf uur. Craving is aanwezig maar doenbaar waardoor je niet steeds het gevoel hebt om bij te tanken.

Maar er zit het addertje van nep.. na x aantal lijnen krijg je gewoon niet meer het gevoel dat je in het begin had en worden de lijnen iets groter maar gevoel van begin blijft uit..op die manier overdoseer je makkelijk maar je bereikt er weinig mee.

Na een benzo te nemen bed in en geen oog dicht gedaan van heel de nacht. Dan maar om 8u opgestaan. Iets moe maar met een helder hoofd.

Bij het opstaan kon ik amper m'n evenwicht houden, heeft nog geduurd tot smiddags. Praten ging ook traag dus achteraf bekeken was 650mg iets te veel of het was de benzo.(had nog nooit een genomen). Hoofd helder maar lichaam wou niet mee.

Wat jij zecht dat je t naar tijdje nie meer echt voelde had ik niet
Ik vond nep een van de leukere rc
Helemaal omdat 3cmc 2mmc helemaal nie echt effect gaven

Maar ben zelf meer van speed en wat sterkere dingen als mmc en nep

En 3mma is voor mij altijd nummer 1rc geweest zoveel sterker als miauw maar wel veel duurder

OtherShore

Badass junkie
@Mark247 Je maakt een aantal opmerkingen waarvan ik me achter mijn oren ga krabben:
Helemaal omdat 3cmc 2mmc helemaal nie echt effect gaven
De meningen zijn hierover verdeeld. De meeste mensen vinden het geen waardige vervangers van 3mmc (terecht, denk ik), maar helemaal geen effect dat hoor je toch niet vaak.
Maar ben zelf meer van speed en wat sterkere dingen als mmc en nep
Deze stoffen zijn niet makkelijk te vergelijken. Ze hebben echt een ander karakter. Dus dit is wat kort door de bocht.

Laatst bewerkt:

OtherShore

Badass junkie
Het belangrijkste ben ik nog vergeten:
En 3mma is voor mij altijd nummer 1rc
Er waren berichten dat 3mma extreem neurotoxisch was. Ik weet er het fijne niet van (bij mij voelde het helemaal fout), maar ik zou oppassen.

Laatst bewerkt:

Neusje

Bewuste gebruiker
Vrijdag na het werk weer aan de NEP gezeten tot gisteren 11.45. Na 1x gebruik kon ik er dus niet vanaf blijven wanneer ik de volgende dag vrij was. Naast de onregelmatige hartslag en druk op de borst was ik ook heel kortademig in de comedown. Ik ga dit spul nooit meer gebruiken. Als ik hier mee door ga, ga ik een keer ten onder. In de comedown gisteren de overige 1,5 gram (verstandig) in de wc geleegd.

OtherShore

Badass junkie
Na 1x gebruik kon ik er dus niet vanaf blijven wanneer ik de volgende dag vrij was.
En je bent ook een nacht wakker gebleven? Oei. Ik neem aan dat dat ook ongepland was?

Één van de nadelen van NEP (hier volgens mij nog niet genoemd) is de extreem lange nastimulatie. Na een paar keer herdoseren wordt slaap vrijwel onmogelijk (terwijl de positieve effecten allang verdwenen zijn) en dan doemt de volgende valkuil op: de combinatie met downers. Het is een verraderlijke stof

Laatst bewerkt:

Neusje

Bewuste gebruiker
En je bent ook een nacht wakker gebleven? Oei. Ik neem aan dat dat ook ongepland was?

Één van de nadelen van NEP (hier volgens mij nog niet genoemd) is de extreem lange nastimulatie. Na een paar keer herdoseren wordt slaap vrijwel onmogelijk (terwijl de positieve effecten allang verdwenen zijn) en dan doemt de volgende valkuil op: de combinatie met downers. Het is een verraderlijke stof
Ja een nacht wakker gebleven inderdaad. Ik was mij al bewust van die lange nastimulatie voordat ik aan NEP begon. Dus van te voren met mijzelf afgesproken om 23:00 te stoppen, zodat ik rond 6:00 wel een keer zou kunnen slapen. De cravings waren mijn gezonde verstand de baas, waardoor ik nog een tijdje doorging. Toen het eenmaal een uur of 4 was, zei mijn verslavingsgevoelige brein: "Slapen gaat nu toch niet meer lukken, dan kun je net zo goed nog even doorgaan en dan vanavond optijd naar bed". Ik ben toen tot 11.45 doorgegaan voordat ik het wel welletjes vond omdat ik om 16:00 een afspraak had staan met familie (als ik die afspraak niet had was ik makkelijk nog wat uurtjes doorgegaan.) Ik zat met met mijn comedown bij familie mij zo normaal mogelijk proberen over te laten komen. Door mijn kortademigheid was ik na elke zin buiten adem. Gelukkig was de comedown rond 18.00 zo goed als voorbij en ging het wel weer.

Ik combineer niks met NEP, behalve +/- een uur na mijn laatste lijn een jointje om de comedown nog enigzins normaal door te komen. De eerste keer lukte dat aardig. De afgelopen keer ging ik mij +/- een uur voordat ik naar familie ging mij druk maken om hoe ik in hemelsnaam normaal over ging komen.

Ik ben blij dat ik het heb weggegooid.

LionX

Badass junkie
Het belangrijkste ben ik nog vergeten:

Er waren berichten dat 3mma extreem neurotoxisch was. Ik weet er het fijne niet van (bij mij voelde het helemaal fout), maar ik zou oppassen.
Ik heb 3-mma wel eens een aantal keren gedaan, 50-100mg per keer nasaal. Het is echt de hel voor je hart.
1x out ervan gegaan en een uur later wakker geworden. Geen spul om mee te spotten...
Voor mij nooit meer..

hiimacid

Belezen gebruiker
Hoi,

Tijdspanne; 15u tot 24u.

650mg NEP???

Ik heb de rest niet gelezen, maar ik weet zeker dat het niet goed ging :/

Flippo

Belezen gebruiker
650mg NEP???

Ik heb de rest niet gelezen, maar ik weet zeker dat het niet goed ging :/
Waarom? Na de laatste lijn gaat het bij niemand echt goed denk ik. Maar de ergste comedown is voor mij persoonlijk coke. Dus ging het goed.. ja en nee. Maar niet zo een depressieve gevoelens als andere middelen.

Wel even bijvermelden dat ik ADHD heb en ik drugs anders ervaar dan anderen blijkbaar. Van eender wat (cathinonen/MD/XTC/...) kan ik blijven bijnemen omdat het minste dat ik voel dat de piek over is ga bijneemen. Het maakt mn hoofd leeg en zorgt ervoor dat er mentale rust is wat ik anders niet ervaar. Het is soms een mentale strijd om te stoppen met al die sh*t.

Dus voor mij 650mg was nog optijd een stop.
Ligt zeer persoonlijk die dingen en ik raad anderen zeker niet aan om zoveel te nemen, maar ben er zeker van dat anderen dan weer meer nemen. Niet iedereen over dezelfde kam scheren 😉

Neusje

Bewuste gebruiker
Waarom? Na de laatste lijn gaat het bij niemand echt goed denk ik. Maar de ergste comedown is voor mij persoonlijk coke. Dus ging het goed.. ja en nee. Maar niet zo een depressieve gevoelens als andere middelen.

Wel even bijvermelden dat ik ADHD heb en ik drugs anders ervaar dan anderen blijkbaar. Van eender wat (cathinonen/MD/XTC/...) kan ik blijven bijnemen omdat het minste dat ik voel dat de piek over is ga bijneemen. Het maakt mn hoofd leeg en zorgt ervoor dat er mentale rust is wat ik anders niet ervaar. Het is soms een mentale strijd om te stoppen met al die sh*t.

Ligt zeer persoonlijk die dingen en ik raad anderen zeker niet aan om zoveel te nemen, maar ben er zeker van dat anderen dan weer meer nemen. Niet iedereen over dezelfde kam scheren 😉
650 mg NEP binnen 9 uur is een aanslag op je lichaam. Of je nou ADHD hebt of niet maakt wat betreft de schadelijkheid geen verschil.

hiimacid

Belezen gebruiker

Ik heb lang geworsteld met ADHD en verslaving aan stimulerende middelen. Ik gebruik niet alles goed. En alles wat ik kan zeggen tegen deze dosis is onzin.
Hoe ben ik zo zeker? Ik heb 1 gram NEP in 1 nacht ervaren met de folie en slangen.
NEP is een stof die pas echt actief is in kleine doseringen en voldoende is voor een gemiddelde overdosis van 60-70 mg. Als u de dosis opnieuw inneemt nadat u de dosis heeft overschreden, voelt u zich niet beter. maar je blijft gebruiken

MR_CHIP

Badass junkie
wat voor de een een overdosis is hoeft dat voor de ander (eventueel dankzij tolerantie voor stimulanten) niet te zijn
60-70mg NEP is bij mij lange na geen overdosis , ver daar van
2 lijntjes van elk 50mg afgewogen met een 0,001 deed bij mij pas wat

WackyJello

Newbie
Oi oi, zie dat er veel is gereageerd en ben vol goede hoop dat dat grotendeels nuttig, zinnig en constructief commentaar was. Ik ga het even niet allemaal lezen want a) ik zie maar 4 procent en jouw tekst voorgelezen krijgen was (normaal niet hoor) vandaag te frustrerend en b) het is te veel, wat me bij voorbaat mijn welgemeende excuses aan doet bieden voor (zo ik hoop) overlaps.

Hoi,

Ik ga op je vorm niet in. (Hoop dat je progressie geboekt hebt, en anders lekker doorgaan of een andere hobby uitbuiten.)

Anyway, ik klink salty en uit de hoogte. Nou heeft dat een enorm duistere reden: ik gebruik N-Ethylpentedrone al ruim vier jaar elke(!) dag. Ja. Ik weet het. Het is m'n motor, motivator, moeder (lang verhaal maar waar jij er geil van wordt (Freud, bel me), voel ik me van een lijn geborgen, warm (iets met nooit liefde van m'n moeke gehad, huilie, maar als ze dat gedaan had, ben ik vrij zeker dat het had gevoeld als die net goed getimed, gelegde lijn). Waar ben ik? Oja, thuis.

Maar verheerlijkend als dit alles klinkt, verplicht ik mij (en dat doe ik ook oprecht) iedereen te waarschuwen. Natuurlijk: doe 't 'ns (verantwoordelijk). Met vrienden is leuk, mensen op het spectrum schieten door naar de meest sociale op aarden en zo. Maar hou het bij een LA-GE frequentie. Eens per maand? Barely acceptabel.

Mijn eerste keer was drie bommen (bomvolle vloeitjes) en 72 uur zo aan als aan kan zijn.

Toch ben ik nooit meer gestopt. Belangrijk om hierbij te vermelden is dat ik dit dagelijks combineer met inmiddels 3-8 stuks 0,5mg Norflurazepam (hiervoor Flunitrazolam, maar dat verhaal is echt ugly).

Daarnaast drink ik stevig. Stevig.

Ik leef nog! Maar tragisch ben ik wel. En ik ben gaan vapen ook nog. De NEP, en als die bongy er staat, en met de aanstaande ban gooi je er zo alles in wat je maar wil en kan.

Dus.

Ik ben een junk, en uit '87 dus in mijn tijd was dat chic.

Maar het is triest.

O, genoeg over het weer. Even jouw verhaal: ben je goed bij je eventuele paasei? Dat hele compulsieve bijdoseren klinkt uit mijn mond raar, maar ik ben dan wel een dagelijkse gebruiker, ik hang niet als een stofzuiger boven m'n sruface.

Ik neem drie/vier hits a day en oraal vind ik bollocks.

Nee maaaaaar 650mg - en ja ik besef wat hierboven staat - is echt gewoon... ook zielig.

Ik doe een week van 1/2 gram (is erger geweest) en IK ben ONBELANGRIJK maar voelde wel de jeuk éven aan te stippen dat bijna slachtofferschappish neertikken 'oooo jeeee ik nam zóveel!' mij ergert.

Ik zal velen van jullie irriteren. Guess what? Jammer :(

Hoop dat je naast betere reports verantwoordelijker gebruikt nu.

En, noem het ironie, Lang Leve N-E-P!

X

Harry16

Experimenterende gebruiker
Oi oi, zie dat er veel is gereageerd en ben vol goede hoop dat dat grotendeels nuttig, zinnig en constructief commentaar was. Ik ga het even niet allemaal lezen want a) ik zie maar 4 procent en jouw tekst voorgelezen krijgen was (normaal niet hoor) vandaag te frustrerend en b) het is te veel, wat me bij voorbaat mijn welgemeende excuses aan doet bieden voor (zo ik hoop) overlaps.

Hoi,

Ik ga op je vorm niet in. (Hoop dat je progressie geboekt hebt, en anders lekker doorgaan of een andere hobby uitbuiten.)

Anyway, ik klink salty en uit de hoogte. Nou heeft dat een enorm duistere reden: ik gebruik N-Ethylpentedrone al ruim vier jaar elke(!) dag. Ja. Ik weet het. Het is m'n motor, motivator, moeder (lang verhaal maar waar jij er geil van wordt (Freud, bel me), voel ik me van een lijn geborgen, warm (iets met nooit liefde van m'n moeke gehad, huilie, maar als ze dat gedaan had, ben ik vrij zeker dat het had gevoeld als die net goed getimed, gelegde lijn). Waar ben ik? Oja, thuis.

Maar verheerlijkend als dit alles klinkt, verplicht ik mij (en dat doe ik ook oprecht) iedereen te waarschuwen. Natuurlijk: doe 't 'ns (verantwoordelijk). Met vrienden is leuk, mensen op het spectrum schieten door naar de meest sociale op aarden en zo. Maar hou het bij een LA-GE frequentie. Eens per maand? Barely acceptabel.

Mijn eerste keer was drie bommen (bomvolle vloeitjes) en 72 uur zo aan als aan kan zijn.

Toch ben ik nooit meer gestopt. Belangrijk om hierbij te vermelden is dat ik dit dagelijks combineer met inmiddels 3-8 stuks 0,5mg Norflurazepam (hiervoor Flunitrazolam, maar dat verhaal is echt ugly).

Ik leef nog! Maar tragisch ben ik wel. En ik ben gaan vapen ook nog. De NEP, en als die bongy er staat, en met de aanstaande ban gooi je er zo alles in wat je maar wil en kan.

Dus.

Maar het is triest.

O, genoeg over het weer. Even jouw verhaal: ben je goed bij je eventuele paasei? Dat hele compulsieve bijdoseren klinkt uit mijn mond raar, maar ik ben dan wel een dagelijkse gebruiker, ik hang niet als een stofzuiger boven m'n sruface.

Nee maaaaaar 650mg - en ja ik besef wat hierboven staat - is echt gewoon... ook zielig.

Ik doe een week van 1/2 gram (is erger geweest) en IK ben ONBELANGRIJK maar voelde wel de jeuk éven aan te stippen dat bijna slachtofferschappish neertikken 'oooo jeeee ik nam zóveel!' mij ergert.

X
Hoe kun je nu iedere dag een cathinone gebruiken zonder bijwerkingen?
je gebruikt dit al 4jaar?
Ik geloof hier eerlijk gezegd niet veel van maja moet jij weten wat je ermee doet.

Fijn om eens mede liefhebbers van NEP te zien...

Na jaren lang speed en coke misbruik is dit wel echt een uitkomst, lekker fit als van pep en een soort van lekkere high als bij coke, alleen is de zucht een heel stuk minder waardoor mn hoofd niet die dip krijgt als bv van coke...

Ik vind het persoonlijk een soort mmc, maar dan potenter.

Verdeel me regelmatig wel eens een gram over 24 uur, maar na de eerste die altijd wel dik is, moet je echt minder bij nemen...iets teveel en je word er ook redelijk ongemakkelijk van

Wat ik persoonlijk erg chill vind is dat de mindfuck een heel stuk minder is dan wanneer je gram sos op is...je komt jezelf wel tegen als je ligt te draaien, maar je voelt je echt minder kut

1 van de beste stims wat er zijn!!!

En ook nog rete goedkoop en zuiverder dan de meeste straat stims!!!

Hoe kun je nu iedere dag een cathinone gebruiken zonder bijwerkingen?
je gebruikt dit al 4jaar?
Ik geloof hier eerlijk gezegd niet veel van maja moet jij weten wat je ermee doet.

Als je ooit in je leven een periode van misbruik hebt mee gemaakt dan weet je wel hoever je kunt gaan, zelfs bij dagelijks gebruik!

Hoi,

Dus.

Maar het is triest.

X
Het is en blijft beter dan speed en coke dagelijks...zuiverder omdat het een rc is...en het werkt net wat anders...ben blij dat k het zelf niet dagelijks doe, maar ik begrijp je wel helemaal waarom dit je stim of choice is!!!

Ik zorg zelf dat ik altijd lekker bezig ben met iets...dj-en, pokeren, gamen, neuken...in de comedown...als je afgeleid bent dan valt die na simulatie reuze mee...als de sos uitwerkt dan voel je je pas vercrackt, is dat bij nep een heel stuk minder

Enja, dat is wat stims doen...ze zorgen ervoor dat je wakker blijft

Bovenaan