• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste ervaring met drugs (2CB)

DarkBeatz

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen,

Ik heb vandaag voor de eerste maal (alcohol even niet meegerekend) drugs gebruikt. Eigenlijk nog een kleine leugen aangezien ik op sensation black een xtc pil heb geprobeerd (waarschijnlijk met een lichte mcpp dosis) maar daar heb ik helemaal niets van gemerkt dus dat reken ik gewoon niet mee. Maar ik rook dus ook niet en heb ook nooit weed gebruikt in de mate dat het iets effect had op me (omdat ik gewoon niet op mijn longen kan roken)

Gisteren zijn we in Nederlands Limburg onze inkopen gaan doen. Ik heb samen met een vriend 120mg 2cb gekocht (verdeeld in 4x 30mg), een derde vriend heeft 10gr truffeltjes gekocht (hij gebruikt liever enkel natuurlijke producten). Ik zelf (John) heb enkel 2cb gebruikt, de 2de kameraad (R) heeft ook 2cb genomen en er weed bij gerookt. En de 3de dus de truffeltjes. De hoeveelheid 2cb die ik heb ingenomen was 30mg in een capsuletje gedaan (poeder dus) en zo ingenomen. Ik ga niet uitwijden naar de trips van mn kameraden en dat kan ik gewoon ook niet, ik liep namelijk op een andere planeet te wandelen als hun zo leek het wel.

Nuja vandaag dus de dag, we wouden er een speciale ervaring van maken dus vanmorgen om 9u zijn we vanuit Belgisch Limburg met de trein naar Oostende getrokken, want zo dachten we wat is een betere plek om te trippen als heerlijk op het strand in het zonnetje. Om 12u aangekomen een beetje rondgewandelt en rond 14u zijn we uiteindelijk aan het strand ter hoogte van Domein Raversijde beland en hebben ons daar lekker neergelegd om aan de trip te beginnen. Dit is een heel rustig stukje strand tussen Oostende en Middelkerke waar geen huizen of appartementen zijn, enkel campings achter de duinen. Omstreeks 14u15 schat ik heb ik een capsule 2cb ingenomen.

Hierna is ongeveer 3 kwartier tot een uur voorbij gegaan alvorens ik wat begon te voelen, het eerste 'effectje' dat ik had was dat terwijl ik plat lag naar de wolken te kijken dat ik allemaal glinsters of lichtpuntjes in de wolken zag bewegen. Ook in het begin moest ik echt met vanalles en nog wat lachen. Met momenten lag ik krom van het lachen terwijl er niet eens wat gezegd was en zonder ook maar een flauw idee te hebben waar ik mee aan het lachen was. Nu nog een beetje later had ik het gevoel dat ik naar het wc moest. Daarvoor zijn we gewandeld naar een winkel complex met een carrefour en wat cafe's een beetje verder door achter de duinen. Op dit moment begon het allemaal opeens heel hard te werken. Bij het binnen gaan van de carrefour werd ik ontzettend ongemakkelijk bij al die mensen en ik ben dan ook direct omgedraaid en terug naar buiten gegaan, dat was het enige nare van de hele trip. Voor mij is dit echt wat om te doen zonder teveel mensen om je heen.

Ik had op dat moment het gevoel alsof ik op het hoogtepunt zat van mijn trip, alles was heel wazig maar toch ook weer heel scherp en helder voor mij persoonlijk dan. Wat ik vooral had was dat ik heel erg hard ging kijken naar dingen naar waar ik anders nooit op zou letten, en het zag er allemaal ook veel scherper en duidelijker uit, net alsof ik alles nu opeens beter begreep. Zo zat ik erg frequent tijdens het wandelen op het strand vol fascinatie te kijken naar sporen van honden poten in het zand, vooral van grote honden en naar hoe die poten en die nagels mooi in het zand stonden afgedrukt (wazig heh? :mrgreen: ) Het was een beetje bewolkt en iets anders waar ik heel erg veel naar keer waren de wolken, door de opklaringen heen was het voor mij net alsof er iemand een paar grote spots op de aarde had gericht, erg mooi om te zien. Ik heb niet echt vaak mijn ogen toegedaan maar op het hoogtepunt van mijn trip toen ik dit even deed zag ik toen een grote mooie zon en wolken allemaal wegtrekken langs beide kanten van de zon weg. Ik deed echter te snel mijn ogen terug open om er echt van te genieten. Buiten dit kan ik niet echt spreken van veel visuals. De kleuren werden gewoon allemaal wat mooier en de zee zag er mooier uit.

De trip heeft ongeveer 4u geduurd voor mij, waarvan 2u erg intens. Ik vond het enkel belastend voor mijn spieren, je kaakspieren zien het ergste af, die spannen nu nog steeds een beetje. Alsoof mijn schouderbladen zijn een beetje pijnlijk terwijl ik hier normaal anders nooit last van heb, kan misschien ook wel aan de zeewind liggen. Iets wat ik ook heel erg jammer vond was dat geen van mijn maten op dezelfde golflengte zaten, en ik raad dan ook zeker aan dit alleen te proberen of met iemand anders samen zonder dat die er weed bij gaat roken of eender wat. Ik wou heel erg veel dingen uitleggen en ondanks alles heel helder leek in mijn hoofd kon ik met geen man en macht uitleggen, zoveel moeite met mijn spraakvermogen heb ik nog nooit gehad in mijn leven, echt zoeken naar woorden en ze 9/10 niet vinden.

Ik vond het alleszins een heel erg geslaagde trip en best wel ontzettend heftig. Misschien lijkt dit niet zo aan hoe ik het vertel maar ik kan je vertellen, ik was helemaal wappie voor een dikke 4u. Ik ga dit zeker nog een keer gaan proberen en ik moet zeggen aan de kust is dit wel heerlijk, maar dan wil ik het ofwel alleen doen ofwel met iemand die het ook doet zonder te combineren. Ook wel heel erg leuk lijkt me om te doen bij je thuis. lekker rustig in een vertrouwde omgeving. Zoek zeker ook rust op, afleidingen van de trip maken het alleen maar minder leuk, vind het ontzettend jammer dat ik niet vaker rustig heb kunnen liggen met mijn ogen dicht genieten door het bijzien van de kameraden die in een andere dimensie zaten te zeveren.

Hopelijk is mijn report redelijk compleet, ik wou jullie mijn eerste ervaring met drugs waar ik wat van voel alleszins niet ontlaten.

DarkBeatz

J0rrit zei:
GTeen visuals gehad? Dat alles krioelde enz..?

Nee, wel bij een overkomend vliegtuig bevoorbeeld strepen in de wolken trok, maar zo eerst met 1 vleugel en daarna met de andere, en met ogen dicht wel. Maar door het gepraat van mijn 2 kameraden heb ik niet echt veel echt heel erg ontspannen kunnen de tijd nemen om wat closed eye visuals op me af te laten komen. Bij de volgende keer ga ik dit beter regelen nu ik weet wat verwachten. :)

psych-out

Bewuste gebruiker
moet je wel lef voor hebben, vind ik.
niet echt veel kennis hebben over drugs en dan ineens 2c-b nemen.
chapeau, en leuk tripreport. spijtig dat je niet meer visuals had.
heb je nog plannen om iets te gaan proberen?

DarkBeatz

LSDmathXtc zei:
moet je wel lef voor hebben, vind ik.
niet echt veel kennis hebben over drugs en dan ineens 2c-b nemen.
chapeau, en leuk tripreport. spijtig dat je niet meer visuals had.
heb je nog plannen om iets te gaan proberen?

Ik had me goed voorbereid, alle informatie die ik kon vinden erover ook gelezen. Daarbij is 2cb niet direct een gevaarlijke drug geloof ik zo, ook weinig neven effecten (op zich geen buiten beetje stijve kaak voor mezelf). Dusja omdat ik goed geinformeerd was had ik ook helemaal geen angst. MDMA ga ik zeker ook eens proberen, alhoewel ik er nog niet uit ben of ik mdma kristallen haal en in caps doe of gewoon een goede pil. En 2CB ga ik ook zeker en vast herhalen, hopelijk eens samen met een toffe meid lekker in de zetel liggen en dan een docutje op van Planet Earth en gewoon leuk genieten.

Bovenaan