Eerste ervaring blowen

Wirwar

Belezen gebruiker
op mijn 15e verjaardag..
Ik was wel erg stoned, maar vond het op dat moment niet echt chill.
Vooral ook omdat we daarna weer met zijn allen naar mijn huis gingen waar alle visite ook nog zat :P

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Mijn eerste keer had ik geen effect want toen rookte ik ook niet dus ging het niet over mijn longen.

Mijn eerste keren stoned waren altijd erg gaaf. Ik ervaarde het toen altijd als iets erg spectaculairs en het had toen nog een hele zware uitwerking op me. Tegenwoordig kan ik altijd nog wel goed stoned worden maar nooit meer zoals toen.

xpressurself

Bewuste gebruiker
grappig dat je van iedereen hoort dat de eerste keer niet zo'n succes was. maar vroeger zag ik dat inderdaad ook nog echt als iets spectaculairs en werd je van een joint met 5 korrels wiet die je met z'n 4en oprookte nog knetterstoned.. goeie oude tijden :rolleyes:

Purple haze

Bewuste gebruiker
De eerste keer blowen had ik maar een paar halen genomen en was ik niet eens stoned. Pas een tijdje later ging ik het weer doen en werd ik lekker stoned :stoned: Morgen trouwens weer smoken kijken of het goed valt :stoned:

btw, bij de eerste keer was ik een jaar of 17 a 18.

Schmeirdo

Newbie
15 ofzo

Ik rookte met 4 anderen een mini jointje omdat we niet wisten wat er net ging gebeuren en wat bang waren, ik voelde zo goed als niets.

bummer! :)

De 5e maal (ongeveer) dat ik het deed had ik wel een rare ervaring. Ik moest neerliggen in de tuin om me goed te voelen. Vanaf ik rechtstond begon ik te duizelen en slecht te voelen. Dat heeft zeker 20 minuten geduurd eer dat ik weer kon stappen :grin:

trippie443

Experimenterende gebruiker
ik was 14 jaar toen we met zn 4e naar de stad gingen om iemand te laten halen. toen rookte we 1 joint met 2 korrels en waren we al helemaal van de wereld :rolleyes: toendertijd deden we ook ong 1 maand met een tientje:P nu is dat een dag haha :stoned:

Osi`

Bewuste gebruiker
16, tegen de 17 aan ofzo. Dnno of het een goed succes was. :grin:
Kzit er nu anders wel bijna elke dag aan de wiet. :( :grin:

Lauu

Badass junkie
16 ofzo...geen fuck aan..pas toen de hasj kwam werdt het leuk :mrgreen: toen kwamen de pillen en de kristallen om de hoek en toen was het klaar met blowen :rolleyes:

Willemijn

Bewuste gebruiker
14 jaar
het was puur , na 3trekken had ik al genoeg
maar de trip die ik heb gehad :openmouth: zotjes!
ik zat 2straten verder van huis, doe daar normaal 2min over
die dag waren het er 20

shokora

Wijs gebruiker
Ik was 15 en ik wilde wel een keer blowen. Een vriend had wat vrienden die blowden en ze zouden wel een joint voor me regelen. Voor 5 euro kreeg ik een paar hijsjes van een enorme kut joint en ik voelde er absoluut niets van.

Paar maanden later rookte ik mee met een pure white widow joint, maar mijn longen vonden dat niet zo prettig en wederom voelde ik geen fuck...

Paar weken daarna kocht ik zelf maar eens wiet. Ondanks dat dit enorme kut wiet was (leek wel knipafval, 10 euro voor 5 gram), werd ik er knetter stoned van. Het was 's middags en ik was met mijn toenmalige vriendin en we waren allebei nog nooit zo stoned geweest (duh).

De keren daarna waren echt absoluut geweldig. Mijn hele lichaam ging tintelen en dingen als kleuren/muziek werden beter. Maar helaas neemt dit effect redelijk snel af naarmate je sneller blowt :(

xpressurself

Bewuste gebruiker
shokora zei:
Ik was 15 en ik wilde wel een keer blowen. Een vriend had wat vrienden die blowden en ze zouden wel een joint voor me regelen. Voor 5 euro kreeg ik een paar hijsjes van een enorme kut joint en ik voelde er absoluut niets van.

Paar maanden later rookte ik mee met een pure white widow joint, maar mijn longen vonden dat niet zo prettig en wederom voelde ik geen fuck...

Paar weken daarna kocht ik zelf maar eens wiet. Ondanks dat dit enorme kut wiet was (leek wel knipafval, 10 euro voor 5 gram), werd ik er knetter stoned van. Het was 's middags en ik was met mijn toenmalige vriendin en we waren allebei nog nooit zo stoned geweest (duh).

De keren daarna waren echt absoluut geweldig. Mijn hele lichaam ging tintelen en dingen als kleuren/muziek werden beter. Maar helaas neemt dit effect redelijk snel af naarmate je sneller blowt :(

Oh ik heb nog steeds wel dat als ik stoned ben dat muziek beter klinkt, kleuren zijn niet altijd boeiender inderdaad.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
eerste keer blowen was ik 15, merkte er geen fuk van. de keren erna was t wel weer lekker. :grin: Ik heb nu wel eens als ik vlak voor het slapen een beetje hasj rook, de volgende ochtend lekker wakker word.

heb trouwens geen last meer van hoge bloeddruk door hasj. Zonder hasj wil de hartslag wel eens boven de 90 uitkomen. en ook een half jaartje niet geblowd, en alle 6 de maanden hartslag van 90. (op advies van de dokter, maar die snelle hartslag had ik al voor me 15 en voordat ik ooit iets gebruikt had, maar dat werd genegeerd.

Kom je bij een dokter, en leg je wat uit, en gelooft ie dingen niet. Dan zeg ik het nog eens " Ik heb last van een te snelle hartslag, maar als ik hasj rook gaatr die werer naar beneden" Wat voor een zin heeft t dan om vragen te stellen? Omdat je toevallig net anders reageet dan beschreven in de boeken, ben je ineens een leugenaar, en dan na 10 minuten te zeggen. "We maken wel een nieuwe afspraak" er zijn nog meer mensen die om 10:00 een afspraak hebben. EN niet eens de hand schudden, maar de hand tegen mijn schouder houden, omdat ik niet snel genoeg de deur uit stapte. schijt kerel. Nu een andere, die gewoon een kwartier lang luisterde naar wat ik had te vertelen, me doorverwees naar t ziekenhuis voor onderzoek.

leuk ik mocht kiezen of ik ze wilde innemen Pillen tegen de hoge bloeddruk en versnelde hartslag, maar daar werd het bloed dikker van, dus daarvoor krijk je dan bloedverdunners, die veroorzaken hoofdpijn, dus daarvoor tabletten, die veroorzaken maagklachten, en dan weer tabletten daarvoor , maar die zorgen voor verstoppingen... de combinatie van 1 en 3 geven weer kans op impotentie, spataders, de andere bijwerkingen waren versuffing, en concentratieverlies. en een kans op dat ik geen zware apparaten meer mocht bedienen. sjezus.

Dan maar toch aan de hasj.

Soma

Bewuste gebruiker
Ik was 15 toen ik voor het eerste blowde. We hadden een ministickie gerold met een paar kruimeltjes wiet in en met 3 man opgerookt. Het eerste uur voelde ik helemaal niets. Maar daarna toen we in de frituur zaten begon ik zwaar lachkick te krijgen :grin:. Erg jammer dat ik nu niet meer van wiet kan genieten. Die lachkicks, muziek die beter gaat klinken, vrolijk zijn,... Ik mis het zo :(. Nu krijg ik alleen nog doemgedachten en paranoia van wiet :cry:

willem op den dries

Experimenterende gebruiker
Ik was ook rond de 14 denk ik, enof ik heb geweten wat stoned zijn is. Wij als straatduiveltjes onze eigen waterpijp in elkaar friemelen, ik deed het met gasten die al wat ouder waren en zij hadden al meer ervaring. Ik als klein snotjong aan dat ding trekken, ik heb de hele middag op een bankje in het park lang uit gelegen met mijn ogen dicht, ik zag de vierkanten & driehoeken in het rond vliegen. Eenmaal thuis (nietwetende dat ik er als een zombie uitzag), m'n moeder vroeg of ik wel goed was ; ' nee, migraine mam :grin:'.

De migraine heeft me veel ongein gescheeld, althans, het excuus.

inferno33

Bewuste gebruiker
15, ging met een vriend naar buiten, waren twee oud klasgenoten een joint aan het fixen, of ik ook wilde.. Jah hoor, 5 hijsen gehad, knetterstoned geworden :mrgreen:

Boner

Belezen gebruiker
Ik aan m'n 12jaar.

Bewust wat gekocht en dan eentje gerold met een kort vloeitje :wave: :grin:

Toen met weinig erin en wat placebo effect denk ik :mrgreen:

Maar na een eindje begin je echt te genieten van de wiet :stoned: :hearteyes:

jcutter

Badass junkie
Ik was 12 helaas..
Nu ben ik 18 en heb ik zowat alles geprobeerd! Behalve crack en heroine; waar ik stiekem ook wel een facinatie voor heb..
Maar soms moet je niet alles willen weten.

troebadoer

Bewuste gebruiker
mijn eerste keer blowen had 2 kanten. Na het roken super chill, veel lachkicks, super stoned. Ik was op dat moment bijna 16, maar mocht af en toe wel eens de scooter van mijn broer lenen. Na een uurtje ergens op een bankje spacen kregen we een vreetkick, en ik zei dat ik wel ff naar een tankstation zou rijden om wat eten te halen. Hoe het gebeurde weet ik niet meer, maar ik ben onderweg gevallen met de scooter :openmouth:

Scooter had paar krassen en kappen kapot, ik zelf had gelukkig niet veel schade. Heb wel uiteindelijk zijn scooter moete overkopen tegen de normale prijs ( was sowieso al van plan om dat ding over te kopen van hem ). Heb toen dus gewoon de schade meegenomen :)

Achteraf gezien wel leuk, maar toen ik viel voelde ik me echt niet chill!

Btw, was met 2 maten, die lachten zich kapot toen ik terug kwam rijden haha

jcutter

Badass junkie
xpressurself zei:
crack heb ik wel 's gedaan, was niet bijster boeiend ofzo, voelde er bijna niks van.

Ach, wanneer de tijd rijp is kom ik vanzelf wel voor een keuze te staan.
Ik versier ook nooit, er komt vanzelf wat op mijn pad :sunglasses:

jcutter

Badass junkie
Dat je mogelijkheden creeér om je dromen waar te maken.

Mijn dromen zijn: een vrouwtje ontmoeten die ik mag en nooit van ga walgen als ik naast haar wakker word, blijven sporten, trippen, meer van de wereld zien, huisje enz.

Annæ

Belezen gebruiker
ik was 15 en keek What the bleep do we know?!
dus ik spacete m sowieso wel
maar eerste keer echt stoned was ik ook echt heel stoned.
alsof ik alice in wonderland was, tussen allerlei mensen en lichten. jeeuj.
mooi om aan terug te denken.

Bovenaan