xpressurself
Bewuste gebruiker
Titel zegt genoeg! Hoe oud waren de mensen hier toen ze voor het eerst geblowd hebben? En hoe was het?

Morgen trouwens weer smoken kijken of het goed valt 
toendertijd deden we ook ong 1 maand met een tientje:P nu is dat een dag haha 

shokora zei:Ik was 15 en ik wilde wel een keer blowen. Een vriend had wat vrienden die blowden en ze zouden wel een joint voor me regelen. Voor 5 euro kreeg ik een paar hijsjes van een enorme kut joint en ik voelde er absoluut niets van.
Paar maanden later rookte ik mee met een pure white widow joint, maar mijn longen vonden dat niet zo prettig en wederom voelde ik geen fuck...
Paar weken daarna kocht ik zelf maar eens wiet. Ondanks dat dit enorme kut wiet was (leek wel knipafval, 10 euro voor 5 gram), werd ik er knetter stoned van. Het was 's middags en ik was met mijn toenmalige vriendin en we waren allebei nog nooit zo stoned geweest (duh).
De keren daarna waren echt absoluut geweldig. Mijn hele lichaam ging tintelen en dingen als kleuren/muziek werden beter. Maar helaas neemt dit effect redelijk snel af naarmate je sneller blowt![]()

xpressurself zei:crack heb ik wel 's gedaan, was niet bijster boeiend ofzo, voelde er bijna niks van.