Eenzame gebruikster

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dinsdagochtend 23/24 (?) juli 2007 07:39u.
Misschien is het de regelmatige forum"Gebruikers"/(lezers) al opgevallen dat ik alleen op deze "Speedafdeling" actief ben. Ik zit volgens mij in de fase dat ik zo'n beetje met wel bijna alle drugs geexperimenteerd heb en eigenlijk niet echt de behoefte voel om op een forum alle "in's" en "out's" wat betreft de verschillende soorten drugs met elkaar te bespreken. Ik heb die "piek-ervaring" denk ik achter me gelaten. Na al die jaren - ik denk nu een jaar of twaalf - is er slechts 1 drug waar ik van tijd tot tijd nog het ultieme genot uit kan halen, en dat is speed...
Lichtelijk addicted dat ik ben - ik weet dat ik er waarschijnlijk wel helemaal mee kan stoppen, want ik heb het serieuze plan om over niet al te lange tijd te beginnen met gezinsuitbreiding (daarom neem ik het er nu ook nog even van!) - zoek ik naar een (vrouwelijk) "evenbeeld" die zich in dezelfde positie bevindt als ik.
Over het algemeen bezoek ik deze site alleen "onder invloed van", zoekende naar diegene met wie ik mezelf een beetje kan indentificeren, maar tot op heden is dat teleurstellend gebleken. Daar kunnen jullie niks aan doen - ik herken in sommige "gevallen" wel degelijk iets van mijzelf (en dat is prettig om te weten!) - maar misschien zit ik toch wel op de verkeerde plek te zoeken of ben ik met mijn speedkop te perfectionistisch/veeleisend.

Afijn, dit alles terzijde en aangezien ik me op het "speedtopic" bevind, heb ik het idee dat ik momenteel op de juiste plek zit om mijn ongenoegen van dit moment te uiten. Ik voel me eigenlijk best lekker, sta sinds een week of twee - na geheel onthouding - weer lekker strak en mijn twee medegebruikers liggen voor pampus in mijn bed keihard te snurken!!!!!! Terwijl ik dit schrijf heb ik al een aantal uren geen amfetamine meer genomen, probeer ik mezelf te bezatten met whisky (he bah gatver, maar meer hebben we niet in huis), maar ik ben gewoon best wel wakker..... Aan de ene kant vermaak ik mezelf wel door dit verhaal neer te kladden (maar ook daar komt spoedig een einde aan), aan de andere kant voel ik mezelf zo f*cking in de steek gelaten en eenzaam!
Mensen die dit herkennen, die mij willen supporten, of nu ook wakker zijn?????
(Jezus, dit klinkt wel heel desperate, maar misschien voel ik me nu ook echt wel zo....). Please, geen medelijden, alleen raakvlakken s.v.p......

Only for your information and to understand my statement:

did: nicotine, alcohol, wiet, hasj, paddo's, XTC, cocaine, efedra, poppers, lachgas, MDMA (poeder/kristallen), amfetamine, temazepam, oxazepam, rohyknol, morfine, methadon, ketamine & LSD (in chronologische volgorde).

to do: ......

Imke

Badass junkie
Je bent heus niet de enige die nu wakker is en aan de speed zit hoor. :wave: Geniet ervan, nu dat je alleen bent, heb je alle speed voor jezelf. :P

Wat zoek je eigenlijk precies? Een pepmaatje? :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Saivy zei:
Je bent heus niet de enige die nu wakker is en aan de speed zit hoor. :wave: Geniet ervan, nu dat je alleen bent, heb je alle speed voor jezelf. :P

Wat zoek je eigenlijk precies? Een pepmaatje? :)

haha! Fijn dat je wakker bent! Ja, zoek pepmaatje, nee, ook weer niet (slechte invloed). De pep kwam niet van mij, ik was "gestopt", maar R. (die nu al lang ligt te pitten), heeft nog een beetje (frustrerend idee, misschien ben ik daarom nog steeeeeeds wakker...).

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
En toen was ik ook alleen op mijn eigen topic..........

Klinkt zo zielig, maar dat valt wel mee hoor, heb weer nieuwe bezigheid....

dees

Belezen gebruiker
haha nee je bent zeker niet de enige die nu in z´n eentje aan de speed zit hoor, ik join the club!

Brandon

Bewuste gebruiker
Lol er zijn wel meer mensen wakker op dit forum, maar die zitten vooral te chatten: Via de chat of msn :wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
kaalkopje zei:

Kom jou ook wel vaak tegen op het topic "Iemand NU aan de pep?" waar je dan steeds weer even op meest uiteenlopende tijdstippen "je schuld bekent", ook een grote liefhebber he? :wave:
Kan me er helemaal in vinden...
Ik ga nu alleen echt mijn laatste peuk roken en naast mijn liefde in bed weer een slaappoging doen. Hij ligt inmiddels al een tijd in een hele diepe slaap, want was sinds dinsdagochtend al wakker nadat we maandagnacht in een dronken bui onze cleane periode van twee weken bruut hadden verstoord.
Hij heeft me toen dinsdagochtend in bed gestopt, daarvoor waren hij en R. dus heel verwonderlijk (voor een paar uurtjes maar uiteindelijk) tijdens film kijken in slaap gevallen. Ik was daarintegen nog klaarwakker en zat inmiddels uit verveling ladderzat van de whisky (bleeeegh) achter de computer, dramatische dronken dingen te schrijven op dit forum :mrgreen: (vond hij) . Waaronder deze topic, hihi, waar ik nu dus maar wederom de eenzame gebruikster loop te spelen :rolleyes: .
In bed ben ik meteen toen knock-out gegaan, even wakker geworden met walgelijke kater van die gore whisky en toen had ik besloten om die dag niet meer mijn bed te verlaten. Veel geslapen, maar mijn lief was na die paar uurtjes slaap weer op volle toeren wakker en had ook gelijk in zijn enthousiasme maar weer een nieuwe gram (super goeie) pep ingeslagen. Ik ben speedloos gebleven die dag, hij dus hele dag en nacht wakker gebleven. Wat dat betreft heb ik dus een dag slaapvoorsprong en dat is denk ik de reden dat ik nu NOG STEEDS NIET KAN PITTEN denk ik...
Als ik weet dat er toch weer pep in huis is, kan ik er bijna niet van af blijven, dus woensdag was ik de hele dag heerlijk aan het werk op de snuif, en daarna nog heel leuk de halve nacht (op de pep) uit geweest met een paar collega's, en daarna de rest van nacht/ochtend (op de pep) de gemiste tijd met mijn lief ingehaald (nonstop gesekst), die op zijn beurt al die tijd dat ik er niet was in zijn eentje thuis zijn (dwangmatige) speeddingetjes zat te doen (echt sterk spul dus!). Toen was het plotseling donderdagmiddag 12 uur en moest ik bijna weer werken... Ik besloot om het restje overgebleven speed mee naar werk te nemen en daar voor de tweede achtereenvolgende dag te gaan peppen. Anders trok ik het niet, want was inmiddels goed brak. Mijn lief had de afgelopen dagen lekker vrij genomen, dus hij kon gewoon thuis brakken. Had wel verwacht dat hij (ik had immers restant pep meegenomen naar werk) na twee nachten doorhalen in slaap zou vallen, maar toen ik om 22:30u thuis kwam, was meneer nog wakker. Hij viel toen eigenlijk wel gelijk in slaap, heb het een uurtje naast hem ook geprobeerd, maar zonder succes.
Nu ben ik dus degene die haar dwangmatige activiteiten uitvoert en het begint echt nergens meer op te slaan. Het is inmiddels vrijdagochtend 05:07u, besef zojuist dat ik voor de tweede keer deze nacht een hele lap tekst heb geschreven, over exact hetzelfde onderwerp (mijn toestand van nu en mijn belevenissen van de afgelopen dagen) alleen in een iets andere context. Niet NORMAAL dus :openmouth: . !! De insomniagekte heeft zijn intrede gedaan...
Theo en Thea zijn ook al een hele tijd verdwenen , valt me nu plotseling op. Ik begin te denken dat mijn wakkere toestand nu ook wel een beetje tussen mijn oren zou kunnen zitten. Ik heb nu echt :openmouth: nodig, doei!

Rain

Bewuste gebruiker
Zit aan de pep. Leuke drugs. Blijf er fijn nuchter en alert van. Soms wel het gevoel dat ik het nodig heb om me prettig te voelen en dat ik fout!. Hier wil ik vanaf en daarom ga ik zwaar minderen na dit weekend..

Ik voel me lichtelijk een junkie, en wil hier echt vanaf.

Imke

Badass junkie
Marla Singer zei:
kaalkopje zei:

Kom jou ook wel vaak tegen op het topic "Iemand NU aan de pep?" waar je dan steeds weer even op meest uiteenlopende tijdstippen "je schuld bekent", ook een grote liefhebber he? :wave:
Kan me er helemaal in vinden...
Ik ga nu alleen echt mijn laatste peuk roken en naast mijn liefde in bed weer een slaappoging doen. Hij ligt inmiddels al een tijd in een hele diepe slaap, want was sinds dinsdagochtend al wakker nadat we maandagnacht in een dronken bui onze cleane periode van twee weken bruut hadden verstoord.
Hij heeft me toen dinsdagochtend in bed gestopt, daarvoor waren hij en R. dus heel verwonderlijk (voor een paar uurtjes maar uiteindelijk) tijdens film kijken in slaap gevallen. Ik was daarintegen nog klaarwakker en zat inmiddels uit verveling ladderzat van de whisky (bleeeegh) achter de computer, dramatische dronken dingen te schrijven op dit forum :mrgreen: (vond hij) . Waaronder deze topic, hihi, waar ik nu dus maar wederom de eenzame gebruikster loop te spelen :rolleyes: .
In bed ben ik meteen toen knock-out gegaan, even wakker geworden met walgelijke kater van die gore whisky en toen had ik besloten om die dag niet meer mijn bed te verlaten. Veel geslapen, maar mijn lief was na die paar uurtjes slaap weer op volle toeren wakker en had ook gelijk in zijn enthousiasme maar weer een nieuwe gram (super goeie) pep ingeslagen. Ik ben speedloos gebleven die dag, hij dus hele dag en nacht wakker gebleven. Wat dat betreft heb ik dus een dag slaapvoorsprong en dat is denk ik de reden dat ik nu NOG STEEDS NIET KAN PITTEN denk ik...
Als ik weet dat er toch weer pep in huis is, kan ik er bijna niet van af blijven, dus woensdag was ik de hele dag heerlijk aan het werk op de snuif, en daarna nog heel leuk de halve nacht (op de pep) uit geweest met een paar collega's, en daarna de rest van nacht/ochtend (op de pep) de gemiste tijd met mijn lief ingehaald (nonstop gesekst), die op zijn beurt al die tijd dat ik er niet was in zijn eentje thuis zijn (dwangmatige) speeddingetjes zat te doen (echt sterk spul dus!). Toen was het plotseling donderdagmiddag 12 uur en moest ik bijna weer werken... Ik besloot om het restje overgebleven speed mee naar werk te nemen en daar voor de tweede achtereenvolgende dag te gaan peppen. Anders trok ik het niet, want was inmiddels goed brak. Mijn lief had de afgelopen dagen lekker vrij genomen, dus hij kon gewoon thuis brakken. Had wel verwacht dat hij (ik had immers restant pep meegenomen naar werk) na twee nachten doorhalen in slaap zou vallen, maar toen ik om 22:30u thuis kwam, was meneer nog wakker. Hij viel toen eigenlijk wel gelijk in slaap, heb het een uurtje naast hem ook geprobeerd, maar zonder succes.
Nu ben ik dus degene die haar dwangmatige activiteiten uitvoert en het begint echt nergens meer op te slaan. Het is inmiddels vrijdagochtend 05:07u, besef zojuist dat ik voor de tweede keer deze nacht een hele lap tekst heb geschreven, over exact hetzelfde onderwerp (mijn toestand van nu en mijn belevenissen van de afgelopen dagen) alleen in een iets andere context. Niet NORMAAL dus :openmouth: . !! De insomniagekte heeft zijn intrede gedaan...
Theo en Thea zijn ook al een hele tijd verdwenen , valt me nu plotseling op. Ik begin te denken dat mijn wakkere toestand nu ook wel een beetje tussen mijn oren zou kunnen zitten. Ik heb nu echt :openmouth: nodig, doei!

Haha je ziet ook duidelijk dat je aan de speed zit. :beer:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
laan zei:
Zit aan de pep. Leuke drugs. Blijf er fijn nuchter en alert van. Soms wel het gevoel dat ik het nodig heb om me prettig te voelen en dat ik fout!. Hier wil ik vanaf en daarom ga ik zwaar minderen na dit weekend..

Ik voel me lichtelijk een junkie, en wil hier echt vanaf.

Same here!!!! Kan me er helemaal in vinden. Ik wacht alleen niet met minderen tot na het weekend, maar begin nu. Mijn lief en ik zijn echt even klaar met de "Snelle". Sinds vanacht pas voor het eerst geslapen, voel me gaaaaaaaaar.....

Bovenaan