Eenvoudiger afkicken van ghb/gbl

someone

Belezen gebruiker
Bij het onderwerp "verslaving" heb ik een topic geplaatst over de gebrekkige stand van zaken in de verslavingszorg m.b.t. ghb/gbl-ontwenning, dit kan en moet veel beter!

Er is onnodig veel leed onder deze groep van verslaafden en hun omgeving en het is jammer dat de verslavingszorg ze zo in de kou laat staan. Lange wachtlijsten, een pijnlijke ontwenning en geen nazorg, om er maar eens een paar te noemen.

Ghb/gbl-verslaafden zouden makkelijk thuis (ambulant) kunnen afkicken met de juiste medicatie en zouden niet meer terug hoeven vallen als ze medicamenteuze nazorg zouden krijgen.
Als je afgekickt bent dan heb je veel last van depressie en angsten waardoor je snel weer zal gaan gebruiken om hier vanaf te zijn. Baclofen is een middel dat deze klachten volledig wegneemt en bovendien een uitstekende zuchtremmer is. Je voelt je goed en hebt nergens meer last van en zelfs geen behoefte meer aan ghb/gbl!

Ik kan het weten want ik ben zelf thuis afgekickt m.b.v. baclofen en Lyrica. Ik kon acuut overschakelen en ben dankzij de onderhoudsdosering baclofen al zonder enkele moeite twee jaar clean! Ik vind het schandalig dat de verslavingszorg hier in Nederland niet eens een kijkje in het buitenland neemt maar volle klinieken leveren natuurlijk meer op dan lege.

Het probleem is dat je de medewerking van een arts nodig hebt om met deze middelen af te kicken en clean te blijven, maar ik geloof dat Addiction Solutions ook met hogere dosering baclofen werkt en dit ook als nazor biedt.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag!

someone

Belezen gebruiker
ps. Bij Rodersana wordt ook d.m.v. baclofen ontwend en wordt er ook een onderhoudsdosering als terugvalpreventie gegeven.

stevenbelgium

Experimenterende gebruiker
Je kan dit op verschillende manieren doen. Phenibut + alcohol, phenibut + benzo, ghb, ghb + benzo enzovoort. Weet wel hoe en wat voor je begint. Baclofen is idd goed en zeker tegen craving.

Bovenaan