Eenmalig gebruik oxycodon dosering.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
25 mg is een goede beginnersdosis neem nooit retard altijd instant het werkt anders voor geen meter ,en nee dan hoef je ze ook niet kapot te bijten binnen 10 minuten word je wappie .
25mg kan je aardig misselijk van worden vooral bij instant release. Zou voor 10 of hooguit 15mg gaan.

De Zandman

DF-koning
Zelfs al neem ik 10 x 5 mg oxcycodon tabletjes in, dan merk ik er vrijwel niets van....ik heb wel een beetje methadon in gebruik maar dat zou niets moeten uitmaken eigenlijk...ik kan ontzettend goed tegen opiaten lijkt het.
Zo heel af en toe heb ik wat oxcycodon, maar ik heb er weinig aan op deze manier.
Als ik meer dan 50 mg oxcycodon in 1 x inneem, loop ik het risico dat ik niet meer kan plassen en krijg ik overal jeuk.
Dat zijn bijwerkingen, de hoofdwerking die ik zoek om eens een lekkere rush te krijgen, die Krijg ik helaas niet van die hoeveelheid.
Dus neem ik ze maar niet meer.
5 of zelfs 20 mg doet bij mij helemaal niets.

Paranoize.

Badass junkie
Zelfs al neem ik 10 x 5 mg oxcycodon tabletjes in, dan merk ik er vrijwel niets van....ik heb wel een beetje methadon in gebruik maar dat zou niets moeten uitmaken eigenlijk...ik kan ontzettend goed tegen opiaten lijkt het.
Zo heel af en toe heb ik wat oxcycodon, maar ik heb er weinig aan op deze manier.
Als ik meer dan 50 mg oxcycodon in 1 x inneem, loop ik het risico dat ik niet meer kan plassen en krijg ik overal jeuk.
Dat zijn bijwerkingen, de hoofdwerking die ik zoek om eens een lekkere rush te krijgen, die Krijg ik helaas niet van die hoeveelheid.
Dus neem ik ze maar niet meer.
5 of zelfs 20 mg doet bij mij helemaal niets.
Methadon heeft daar zeker invloed op. En jeuk en niet meer kunnen plassen zijn idd hele bekende bijwerkingen. Voorral dat moeilijk plassen heb ik echt een hekel aan

snelwerkende 5mg kan je gewoon innemen daar hoef je niks mee t doen zoals kauwen of zuigen omdat er geen langzame afgiften opzit meestal zijn 5mg altijd snel afgiften alleen 10 en hoger heb je langzame afgiften op zitten en om t beginnen als je er high van wilt worden zou ik 2x 5mg nemen kijken wat het doet voordat je alles er weer uitkotst
Hallo, graag wil ik hier even op reageren,op het feit dat je zegt dat er geen 5mg langwerkende oxycodon zou bestaan. Als gebruiker van oxycodon zowel kort als langwerkende, kan ik je vertellen dat de 5mg wel bestaat. Ik heb hem namelijk zelf ook. Groet van een nieuw lid.
(dit is mijn eerste berichtje, maar de link waar je je kan voorstellen, werkt niet) dus het komt misschien heel raar over dat ik hier als nieuw lid zomaar binnenval en me er ineens mee ga bemoeien☺️

Groetjes

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Hallo, graag wil ik hier even op reageren,op het feit dat je zegt dat er geen 5mg langwerkende oxycodon zou bestaan. Als gebruiker van oxycodon zowel kort als langwerkende, kan ik je vertellen dat de 5mg wel bestaat. Ik heb hem namelijk zelf ook. Groet van een nieuw lid.
(dit is mijn eerste berichtje, maar de link waar je je kan voorstellen, werkt niet) dus het komt misschien heel raar over dat ik hier als nieuw lid zomaar binnenval en me er ineens mee ga bemoeien☺️

Groetjes
Hoi!

Werkt dit? https://drugsforum.nl/threads/het-grote-stel-jezelf-voor-topic.32343/

Anders kun je de zoekfunctie gebruiken en zoeken op 'het grote "stel jezelf voor" topic'

Maatje90

Belezen gebruiker
De snelwerkende zijn juist de goede 'recreatief' gesproken. Kun je gewoon innemen hoef je niet fijn te malen.

20 mg. Bijwerkingen zijn kotsen, jeuk, nodden, euforie.

Vraag me af of je het chill gaat vinden 😅 opiaten zijn pas chill als je het vaker hebt gedaan.

Anders gewoon 5 of 10mg maar dan ervaar je een hele milde roes, beetje mellow, beetje chill, pijnvrij. Meer niet
Ook weer niet tevaak 🤭 kan nu 300 mg in nemen kort of lang of gemengd ik merk er totaal niks meer van echt niet fijn meer

SoulAssassins

Badass junkie
Oxycodon HCI in pil vorm is altijd verlengde afgift ,kort werkend is Oxynorm in capsule is snelwerkend en uitstekend om te snuiven wat een hero rush geeft.
De Oxycodons zijn ook prima te snuiven maar je neus zit zo dicht wat bij oxynorm niet zo is ,dus ik deed naar iedere snuif me neus een druppel water geven om zo de "druppel" die je krijgt met oxynorm te voelen.
De high is dan precies hetzelfde en je omzeilt het misselijk zijn.

Maatje90

Belezen gebruiker
Oxycodon HCI in pil vorm is altijd verlengde afgift ,kort werkend is Oxynorm in capsule is snelwerkend en uitstekend om te snuiven wat een hero rush geeft.
De Oxycodons zijn ook prima te snuiven maar je neus zit zo dicht wat bij oxynorm niet zo is ,dus ik deed naar iedere snuif me neus een druppel water geven om zo de "druppel" die je krijgt met oxynorm te voelen.
De high is dan precies hetzelfde en je omzeilt het misselijk zijn.
Ik weet nog wel jaar of 15 terug had je die oplosbare oxynorm en dan kreeg ik 10 of 5 mg dat weet ik niet meer maar ik was de hele dag high

Maar tegenwoordig met de oxyxodon niks voor mij

SoulAssassins

Badass junkie
Ik weet nog wel jaar of 15 terug had je die oplosbare oxynorm en dan kreeg ik 10 of 5 mg dat weet ik niet meer maar ik was de hele dag high

Maar tegenwoordig met de oxyxodon niks voor mij
Ik ben nu 4 maanden afgekickt na 8 jaar snuiven op recept ,na al minder dan een jaar voel je geen high meer en dan snuif je alleen nog om je normaal te voelen.
Ik ben afgekickt met clonidine ,dan worden de meest ernstige afkick verschijnselen onderdrukt en kan je het 3 dagen goed volhouden ,daarna word het alleen maar beter.
Ondanks de goede bloedrukmeter ben ik toch per ongeluk 2 keer in coma gevallen met een bovendruk van 70 ,dus de clonidine dosis lag voor mij nog iets te hoog,
3 maal daags 0.15mg verdeeld over de dag

SoulAssassins

Badass junkie
Ik weet nog wel goed dat ik een 80mg Oxycontin op folie heb gerookt en ik voelde me als een embryo in me moeders lichaam ,dik nodden en intens high als bij bruin.

Bovenaan