Een Q.

A

Anonymous

Gast
Werkt een dosis LSD aan het lichaamsgewicht of aan je breinmassa?

A

Anonymous

Gast
werking LSD

kijk, dat is nu eens een intelligente vraag zie! :)
Jaren ben ik daar al naar op zoek. Er zijn heel wat testen gedaan. En wat blijkt? Heel snel na inname, en ten laatste zowat 2 uur na inname, is er in de hersenen niets meer te vinden van die stof. Gek nietwaar, terwijl de werking dan nog minstens 6 uur doorgaat...Niemand die echt begrijpt hoe dat komt, de werking uit zich toch overduidelijk IN de hersenen...
En dan wat de sterkte betreft, dat is ook zo een raadsel. Sommigen voelen bij 100 µg al een sterke werking, ik hoor daarbij, anderen krijgen pas visuals vanaf 200 µg.
Sorry dat ik echt geen antwoord heb op Uw vraag, het is helaas voor niemand echt duidelijk.
theoke

Bal0n

Badass junkie
Wat Theoke zegt klopt, LSD zet een cascade in je hersenen in actie die voor het psychedelische effect zorgen. Het IV'en van LSD heeft (praktisch) geen snellere come-up dan het oraal innemen.

Maar dat even terzijde, het is afhankelijk van je lichaamsgewicht. Als je veel weegt (en dus veel lichaamsmassa hebt) legt LSD een langere afstand af in je lichaam voor het de hersenen bereikt dan als je klein/licht bent.

Echter denk ik dat je bij LSD je daar geen zorgen voor hoeft te maken, zulke kleine heoveelheden zijn maar nodig voor een gewenst effect. Als iemand 60 kilo weegt en 250 ug neemt zal hij behoorlijk trippen, als iemand van 100 kilo 250 ug neemt zal hij ook behoorlijk hard trippen :).

A

Anonymous

Gast
nuttig

erg nuttige aanvulling van Balon. Het klopt natuurlijk dat LSD ook werkt in functie van het lichaamsgewicht. Maar het probleem zal altijd blijven dat de éne mens van 70 kg. een sterker effect zal ervaren bij 100µg dan een andere mens van 70 kg. Hieruit zou iemand die een oprechte interesse heeft voor LSD, zoals BobG, dan toch vooral het volgende kunnen afleiden:
1. Altijd je zegels of microdotjes laten testen.
2. Laag beginnen. Zit er bijvoorbeeld 120 µg op zo een zegel, dan zou ik beginnen met een halve, gewoon om te zien wat dat geeft. Als dat ok is, een ganse zegel. Zo ga je dan stilaan jouw "sweet spot" vinden. Bij mij is dat 120 µg. Dan voel ik me in de hemel. Ga ik naar de 200 dan kan het fout lopen bij mij. Het hoeft niet fout te gaan, maar het KAN wel.
Ik hoop dat ik hiermee BobG heb kunnen helpen.
theoke
P.S. Als je niet de mogelijkheid hebt om dat te laten testen, begin dan aub héél laag (maximum een halve zegel). Begin dan nooit met microdotjes. Die sterkte is bijna nooit met zekerheid te zeggen. Zegels zijn veel veiliger, ofwel zit er LSD op, ofwel niets. Er past toch niets anders op. Want nogmaals, het kan echt fout gaan met LSD. Ik heb ook eens alle duivels uit de hel gezien hoor. Nu kan ik er om lachen, toen helaas niet...Gelukkig is daar niets blijven van hangen. Dr. Hofmann is nog steeds mijn God

Bovenaan