een paar LSD vragen

-spaceman-

Badass junkie
Ik kan nu aan LSD komen, ging toch makelijker dan ik dacht!
Bij mij gaat het alleen niet via de standaard pillen dealers, daarom was het was lastiger... maarja, ik ben dus van plan om binnenkort samen met wat vrienden LSD te gaan doen.. het probleem is dat niemand van ons er ervaring mee heeft.. we hebben genoeg andere shit gedaan dus drugs-ervaring is er genoeg!

een paar vraagjes voor de oude-rotten wat betreft LSD:
- Beter overdag of beter 's nachts?
- Nuchter of niet-nuchter beginnen?
- Op een feest/thuis/buiten/bos?
- Wat te drinken onder invloed, veel water als bij xtc?
- Kan je er jointjes bij roken?
- Is €25,- te veel voor 1 persoon LSD?
- Geef naar eigen ervaring aub tips/hints!

Alvast bedankt, gr spaceman

caatje

Badass junkie
-spaceman- zei:
-een trip kan zo'n 10/12 uur duren dus als ik jou was zou ik wat laat op de middag beginnen.
-25€ is pure oplichterij
-plaats is voor iedereen verschillend alleen lijkt t me op een feest niet zo handig omdat dat vaak te druk is. Thuis is fijn omdat je dan in een vertrouwde omgeving bent, vandaar uit kun je als je je op je gemak voelt erop uit trekken naar een buiten. Het bos is leuk maar met dit weer een stuk minder.
-je kunt erbij roken (jointje)
-ervarinegn genoeg bij tripreports!

azgaza

Badass junkie
Veel van die dingen zijn eigen voorkeur, zowel tijdstip als hoeveelheid als er niet/wel bij blowen als locatie. En 25 euro is veel te veel, voor een 5e van die prijs moet je ze ook kunnen vinden.

MetaalKonijn

Badass junkie
-spaceman- zei:

- Zoals caatje zegt, het duurt in totaal 12 uren. Zelf kies ik er meestal voor om rond een uur of 7 savonds de trip te nemen.
- Ik zou niet met een lading alcohol een trip nemen, als je een paar jointjes hebt gerookt moet dat niet zoveel uitmaken, maar je moet natuurlijk voor jezelf de grens stellen, of je je chill genoeg voelt om 't op dat moment te nemen.
- Bij LSD vind ik een combinatie van thuis/bij iemand zitten, en buiten rondlopen de beste. Een feestje heb ik nog nooit gedaan, maar voor een eerste keer zou ik je dat niet aanraden, je zou overrompeld kunnen worden.
- Jointjes roken kan, zelfs zuipen kan, de acid blijft de boventoon voeren in je onderinvloedzijn. Wederom hangt het natuurlijk van jezelf af, maar het is mogelijk.
- €25,- kun je normaal gezien zo'n 5 zegels/dots kopen, dus je wordt geript waar je bij staat. :mrgreen:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
-spaceman- zei:

Ik heb al regelmatig getript op de Alice en ik kan je uit mijn persoonlijke ervaring / voorkeur het volgende zeggen.

Ik vind het het allerfijnste om in de namiddag te trippen, de ondergaande zon geeft een sprookjesachtig beeld. Voor de eerste keer zowiezo nuchter beginnen aan de LSD, drinken is je eigen voorkeur, de mijne is meestal gewoon bier. Jointjes is ok, maar kan de trip versterken
25 euro is veel te veel, maximaal 10 euro voor een trip.

Een tip: blacklight en fluor, drukke posters. enjoy! go with the flow!
er wacht een nieuwe wereld op je...

Qocaïne

Badass junkie
Ik denk persoonlijk dat dat niet veel uitmaakt. Ik heb zowel 'savonds/'snachts als overdag getript, en vond het allebij fijn.
Maar zoals vele aangeven, is het fijn om in de namiddag te gaan trippen, dan ben je de hele avond zoet :hearteyes:

Voor een eerste keer zéker nuchter beginnen! Wanneer de Acid goed valt, kan je altijd wat alcohol nuttigen. Dit schijnt erg lekker te zijn.

Dit is héél persoonsgebonden. Ik zoek liever het avontuur op door buiten te gaan trippen. De wijde wereld gaan ontdekken, en alles van een geheel andere kant te bekijken. Kies bij voorkeur voor de eerste keer wel een rustige plek op.. zoals een de duinen of een bos.

Je kan altijd binnen beginnen... en daarna altijd nog naar buiten.

Je kan vanalles drinken onder invloed van LSD. (uiteraard de alcohol met mate) Maar je zal er de eerste uren geen behoefte aan hebben.

Uitdrogen zal je in ieder geval niet. Als je gewoon normaal blijft drinken zoals je altijd al doet.

Ja, het zal je trip enigsinds kunnen versterken.

Zoals vele al aangeven is €25,- voor een tripje véél te véél geld.
Je kan voor hetzelfde geld 5 trips halen.

Laat je leiden door Alice in een Wonderland.
Het is werkelijk een sprookje.

ps. Eten onder invloed van LSD is ook intens. Doe dit nadat je een aantal uren verder bent. Ik vond dit persoonlijk héérlijk. (Verse gamba's in woksaus, en een heerlijk wijntje :hearteyes: )

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat mij ook opvalt is dat je onder LSD wel gewoon dorst en honger krijgt, dat heb ik bij amfeta's niet. Terwijl LSD toch een lichtelijk oppeppend effect heeft :)

teebo

Bewuste gebruiker
zorg dat je echt eten hebt, fruit enzo...
cola en snoep smaken goor, chocolat gaat nog :P

Intoxicated

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Wat mij ook opvalt is dat je onder LSD wel gewoon dorst en honger krijgt, dat heb ik bij amfeta's niet. Terwijl LSD toch een lichtelijk oppeppend effect heeft :)

Dorst krijg ik wel bij amfetaminen, honger niet.
Maar eten onder lsd is de fucking hemel, haha. Alles smaakt nog tien keer beter. Koop gewoon een hoop dingen die je echt lekker vind, en vreet de hele avond door :grin:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Pffff ik wil ooook =) Maja als ik al LSD zou hebben kan ik het bijna nooit doen, want ik woon thuis en 'n vriend van me waarmee ik meestal trip ook. Onze ouders zullen 2 trippende jongens niet zo fijn vinden. :P Bijna altijd is minstens 1 van de 2 ouders thuis helaas.

Jeller

Badass junkie
als je niet gestoord wilt worden in je trip, best 's nachts dan
best nuchter, al kunnen enn paar biertjes of een jointje nie veel kwaad
gewoon in een vertrouwde omgeving waar je je goed voelt
das nie nodig, maar kan geen kwaad.. bij lsd mag je ook alcohol drinken
ja, maar dan wordt je trip wel beetje heftiger en langer en sommige mensen worden er paranoia van
- Is €25,- te veel voor 1 persoon LSD? ja 1 zegel kost toch maar 5-10€?
- Geef naar eigen ervaring aub tips/hints! als je onrustig wordt, drink een beetje alcohol, het verdovende effect doet zijn werk wel, maar je trip wordt er niet zwakker van.. geen joints roken om te kalmeren!
aja over dat eten: Zorg idd dat je wat eten bij de hand hebt.. zoals gezegd gaat je honger niet weg dus in 10 uur trippen krijg je wel eens honger en de nood aan voedsel kan echt irritant zijn, nog erger dan bij weed :tongueout:

Qocaïne

Badass junkie
Intoxicated zei:
Maar eten onder lsd is de fucking hemel, haha. Alles smaakt nog tien keer beter. Koop gewoon een hoop dingen die je echt lekker vind, en vreet de hele avond door :grin:

Inderdaad. Wat is eten onder een trip lekker zeg! ^.^
Ik moet toegeven, dat ik mezelf echt tot het eten moet aanzetten, maar als ik dan uiteindelijk begin is het hemels.

De smaak is verschrikkelijk intens!

Jeller

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Trek in eten is wel één van de laatste dingen die ik heb als ik onder de acid zit eigenlijk.
soms heb ik er ook geen nood aan.. meestal heb ik ook al gegeten natuurlijk, maar als je echt honger begint te krijgen, dan MOET je eten hebben :tongueout:

PsychedelicDreamzzz

Experimenterende gebruiker
-spaceman- zei:
Ik kan nu aan LSD komen, ging toch makelijker dan ik dacht!
Bij mij gaat het alleen niet via de standaard pillen dealers, daarom was het was lastiger... maarja, ik ben dus van plan om binnenkort samen met wat vrienden LSD te gaan doen.. het probleem is dat niemand van ons er ervaring mee heeft.. we hebben genoeg andere shit gedaan dus drugs-ervaring is er genoeg!

aciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid :hearteyes:
overdag of snachts :rolleyes: is allebij wel leuk :P as je het overdag doe zie wel da je dan zonebril bij je hebt
het leukste is mss om lsd te nemen met zonsondergang (in zomer) lsd duurt extreem lang dus zo heb je dag en nacht in 1trip :sunglasses:
nuchter of niet nuchter best nuchter of zat het menge van lsd me andere drugs is ni echt aan te rade maar is zeker doenbaar met sommige andere hallucinogene (bvb paddos, lachgas, alchool,..)zeker ni me speed
trouwes een zuivere trip is altijd het leukst!!!!!! :rock:
gebruiken kan je het overal zou wel beginne erges in een vertrouwde omgeving want je moet het zeker ni onderschatte LSD IS HAAARD MAAR OOOOO ZO LEKKKKKKKKEEEER :hearteyes:
jointjes roke lukt zeker en als je dag erna aan het uittrippe bent en je knalt een dikke joint kan het goe zijn da je weerr begint te trippe :hearteyes:
25euro is veel te veel 10euro maximum voor 1trip
tips en hints: gebruik alleen lsd als je er echt zin en hebt probeer te leren en begrijpen tijdes je trip je kan je zelf op verschillende vlakke betere (vb artistiek je hebt meer inzicht) zeker is probere
LUCY IS MY ONLY TRUE LOVE

Jeller

Badass junkie
idd, als je zat begint te trippen gaat het ook nog samen.. de lsd overheerst sowieso het effect en het boeit je allemaal wat minder

-spaceman-

Badass junkie
Jeller zei:
idd, als je zat begint te trippen gaat het ook nog samen.. de lsd overheerst sowieso het effect en het boeit je allemaal wat minder

oftwel het is geen slecht idee om een beetje aangeschoten je trip in te gaan... dit doe ik namelijk ook altijd met mdma en paddo's... ff wat losser worden voordat de hevige koek begint!

Osi`

Bewuste gebruiker
Hehe, maar als je plots alcohol in je trip niet lekker vindt, moet je het ook niet drinken, doe alleen dingen die je leuk vindt of waar je zin in hebt hé.
Als je zin hebt in een jointje te roken, enzo, moet je maar eens ene roken. (maar niet teveel, aub :grin:)

Jeller

Badass junkie
-spaceman- zei:
Jeller zei:

oftwel het is geen slecht idee om een beetje aangeschoten je trip in te gaan... dit doe ik namelijk ook altijd met mdma en paddo's... ff wat losser worden voordat de hevige koek begint!
idd.. de opkomst verloopt dan ook beetje vlotter door de verdoving van de alcohol :tongueout:

en osi, waarom zou de alcohol niet meer smaken?
je smaakt wordt beetje versterkt maar nu niet echt verandert

Osi`

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
-spaceman- zei:
Jeller zei:

idd.. de opkomst verloopt dan ook beetje vlotter door de verdoving van de alcohol :tongueout:

en osi, waarom zou de alcohol niet meer smaken?
je smaakt wordt beetje versterkt maar nu niet echt verandert
Dunno, ik lus best wel alcohol, maar die avond met ik op lucy, en ik dronk een pintje enzo, wou ik al helemaal geen slokje meer van nemen eigenlijk omdat het gewoon niet smaakte, het kwam gewoon slecht neer op mij.

Overdag of snachts , mm
Bij men eerste keer heb ik ze allebij ineens gekregen
heb 28 uur getript , wat niet echt normaal kan zijn
voelt vreemd om er twee maal de klok rond er tussen uit geweest te zijn
maarja

hypersnap

Bewuste gebruiker
de dag na LSD voel ik me ook tog niet egt normaal meer in men vel en denk nog lichtjes anders maar voel me fit :P

tails

Belezen gebruiker
zou het verstandig zijn om lsd te gebruiken als je alleen ng maar coke en xtc hebt gebruikt? Of zou ik mss eerst paddos gebruiken en zien hoe ik daar op reageer?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
fragany zei:
zou het verstandig zijn om lsd te gebruiken als je alleen ng maar coke en xtc hebt gebruikt? Of zou ik mss eerst paddos gebruiken en zien hoe ik daar op reageer?
Veel mensen raden aan om met een half portie zwakke paddo's te beginnen, ik hou er persoonlijk van om me in het diepe te storten en dan kijken wat er gebeurt! (Hoewel ik ook met een half portie mexicaanse was begonnen, maar toen wist ik amper wat drugs was :þ)

azgaza

Badass junkie
Ik ben er ook voor om meteen er volledig voor te gaan, hoewel ik nog geen lsd heb gedaan (eerste keer wordt waarschijnlijk ergens in de maand juli), maar mijn eerste paddo trip was een hele portie hawaiiaanse (en ik weeg maar 50 kg), dus dat werd een trip inclusief ego death van 10 uur; en als het had gekunt had ik het de volgende dag zo weer gedaan. Fantastisch was dat.

Als je voorzichtig wil zijn kan je natuurlijk altijd een halve zegel lsd nemen, of toch eerst paddos maar ze schijnen toch wel heel anders te zijn en van paddo's wordt vaak gezegd dat ze meer mindfuck geven dus hetk an ook zijn dat paddo's juist een beetje afschrikken terwijl je lsd wel leuk zou vinden.

Eigenlijk zou je geen 'regels' avn dit soort moetens tellen, de enige zou moeten zijn 'gewoon doen'

Bovenaan