een Never ending Disco

Telefoon

Wijs gebruiker
mijn lsd "disco"is nooit mee rop gehouden haha heerlijk zo 3 weken disco
en CEV's gratis en voor nix haha :hearteyes:

DreamWeaver

Badass junkie
Aahh, dat is een bekende conditie die nogal eens wil ontstaan na een erg zware trip. Kan even niet op de afkorting komen, maar daar loopt hier een topic over. Overigens bedoel ik met een 'zware trip', dat als je 15 zegels opvreet dat de kans héél erg groot is dat je het krijgt, no matter hoe stabiel je bent.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
had ik na mn eerste lsd trip ook, 2/3 weken ongeveer..
Als ik nu drink/blow of mdma doe komt het een beetje terug, vooral erg knipperende muren enzo.

Moet wel zeggen dat het nu (5-6 weken later) bijna weg is, maar af en toe wil het wel eventjes terug komen.. maar heb er geen last van, het is niet te erg aanwezig gelukkig..

azgaza

Badass junkie
HPPD is eigenlijk pas een probleem als je er een probleem van maakt, dus beste topic opener als je er blij mee bent: gefeliciteerd.

DreamWeaver

Badass junkie
azgaza zei:
HPPD is eigenlijk pas een probleem als je er een probleem van maakt, dus beste topic opener als je er blij mee bent: gefeliciteerd.

_O_

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Blegh heb een keer 2 dagen achter elkaar lsd gedaan, voelde er de tweede dag zo goed als niks van... laat staan zonder bij te doen :P ! maar goed happy trip :beer:

Telefoon

Wijs gebruiker
haha nee geen sneeuw maar licht gevende puntjes over mijn gezichts veld

maar alleen als het niet goed verlicht is :smoke:

Agonist

Experimenterende gebruiker
Telefoon zei:
haha nee geen sneeuw maar licht gevende puntjes over mijn gezichts veld

maar alleen als het niet goed verlicht is :smoke:

Lijkt het op wat je ook hebt met een digitale camera (ruis) in het donker? Ja dat heb ik ook, en dat had ik ook al voordat ik aan wat voor middel dan ook ging. Het is me alleen veel meer op gaan vallen nadat ik bv lachgas en lsd heb gebruikt :)
Niets om je zorgen over te maken, en heeft m.i. ook niets met HPPD te maken.

:beer:

Bovenaan