Een lijn..

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
Wat is volgens jullie een goede lijn,
en hoe kun je het het beste in verhouding met andere dingen zien..

Ben zelf niet zo heel ervaren, dus weet niet echt goed hoe grootte lijnen er gemaakt moeten worden..

shakes

Belezen gebruiker
Addick zei:
Leg maar een stuk of 8 lijnen uit je gram

Ja, dat doe ik ook altijd. Vind het ook wel leuk om soms 4 lijne te legge van een gram, maar dan heb je ook echt ziek dikke lijnen :grin:

Soma

Bewuste gebruiker
Oei, nog ne frisco?

Als je 5 lijnen legt uit 1 gram dan word je wel hard afgeript denk ik

Frisko

Badass junkie
Soma zei:
Oei, nog ne frisco?

Als je 5 lijnen legt uit 1 gram dan word je wel hard afgeript denk ik
tis frisKo :rolleyes:
ja idd nog ne frisko wannabe precies...

ontopic : ik leg uit 1 gram(dus 1000mg en geen 700mg) 4 a 5 lijnen...
maar neem aan mij maar geen voorbeeld...
als beginnend gebruiker kan je er toch zeker het dubbel of iets minder uit halen... :wave:

acidboy

Badass junkie
^hehe wou net zeggen, ik haalde toen ik nog gebruikte een lijn of 8 uit een gram.

Maar meestal kreeg ik meer.... 1,2 of 1,3 zelfs. Dan ging er dus wat meer uit.

Drientje

DF-koning
Is dat een coke dingetje, tellen hoeveel lijnen je uit een gram haalt? Dat valt bij mij in de categorie nawegen. Thuis komen en je sealtje nawegen want stel je voor dat een 0.001 gram te weinig inzit. Tis toch maar drugs, en ik denk dat je hard na moet gaan denken als je zulke dingen belangrijk gaat vinden. Neigt naar obsessief gedrag en dat riekt naar een dikke verslaving!

Frisko

Badass junkie
Drientje zei:
Is dat een coke dingetje, tellen hoeveel lijnen je uit een gram haalt? Dat valt bij mij in de categorie nawegen. Thuis komen en je sealtje nawegen want stel je voor dat een 0.001 gram te weinig inzit. Tis toch maar drugs, en ik denk dat je hard na moet gaan denken als je zulke dingen belangrijk gaat vinden. Neigt naar obsessief gedrag en dat riekt naar een dikke verslaving!
blijkbaar weet jij niet waar je over praat...
als je coke koopt maakt het idd uit hoeveel erin zit!!
wie spreekt er over .001gr???
meeste mensen krijgen immers maar 0.6 a 0.7
0.6 en 1gr is een immens verschil bij yayo :wink:

Drientje

DF-koning
Ik begrijp heus wel dat je je dik genaaid zou voelen wanneer je veel geld neer telt voor een product, en er dan minder in zou zitten dan je verwacht! Maar het leggen van lijnen is toch geen maatstaf om te kijken of de juiste hoeveelheid zich ook erin bevind? Ik bedoel je legt toch niet altijd dezelfde lijn neer? Daarom vroeg ik ook of het een coke ding is. Ik ken niet zoveel mensen die coke snuiven en heb dus ook geen weet van dat soort dingen!
En die 0.001 was een typefout/rekenfout, excuus! Was niet zo goed in exacte vakken vroeger... :flushed:

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Drientje zei:

Of je gooit gewoon niet graag geld weg...

Of je wilt een betrouwbare dealer.

Of je bent gewoon geen mongool....

Bovenaan