Een leukere ervaring als LSD

Rebell

Wijs gebruiker
Ik las net een tripreport ald-52 het sprak me niet zo aan wat ik las. Maar ja voor iedereen is elke trip natuurlijk anders.

Ik heb interesse is een drugs die net een stapje verder gaat als LSD ik heb een designer drugs maker dus zou aan alles kunnen komen wat ik wil.

Wie raad wat aan en kan er wat uitleg bij geven?

@Psychedelibee ik heb jou lijst gezien dus ik zou ook graag willen weten wat jij zou aanraden.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Maar de grote vraag is: heb je ervaring met LSD dan? Hoeveel? Welke dosissen? En wat versta je onder ‘een stapje verder’? LSD kan toch al aardig wat stapjes ver gaan, is mijn bescheiden mening. :grin:

ALD-52 en LSD zijn niet wezenlijk verschillend, althans, niet qua effecten.

P.S.: Een leukere ervaring kan niemand hier je beloven. En nee, ook geen makkelijkere, nu ik dan toch als de Belastingsdienst begin te klinken.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb interesse is een drugs die net een stapje verder gaat als LSD ik heb een designer drugs maker dus zou aan alles kunnen komen wat ik wil.

Ik heb weinig ervaring met designer drugs (buiten de meer bekende soorten), maar wel veel verschillende combinaties uitgeprobeerd.
Als je op zoek bent naar iets met minder introspectie dan LSD, en meer visuals/synesthesie/lichamelijke sensaties/mindfuck/hallucinaties dan raad ik het volgende aan: jezelf eerst helemaal gaar blowen, en dan MDMA en 2C-B tegelijk innemen.
Ik nam 50mg MDMA en 40mg 2C-B, maar mijn 2C-B tolerantie is van nature absurd hoog. De "algemene verhouding" is denk ik: ca 0,8mg MDMA per kg lichaamsgewicht + 80% van je normale dosis 2C-B.

Rebell

Wijs gebruiker
Lsd begonnen met 100ug zag dingen niet echt veranderen maar alles werd voor mij HD 4k televisie beeld. Kleuren waren mooi en alles was extra speciaal.

Daarna een aantal keren 200 en 250ug gedaan. Dat waren een van de mooiste dagen. Super geweldige gesprekken dingen die veranderen.
Alsof alles op zijn plek viel.
Heeft me erg geholpen in mijn leven.
Kort uit gelegd.

Toen een keer 400ug in een keer genomen om een stapje verder te gaan.
Het begon met kleuren die door de ruimte vlogen. Een balkje rood die voorbij vliegt een geel balkje etc.
De straten begonnen te golven of het de zee was, de takken uit de bomen waren naakte vrouwen die allemaal op mij af kwamen. Super mooi en gaaf!
Toen kwam ik op de wc en de wc was knal en knal rood! (In mijn geest was gewoon een saaie standaard wc) De spiegel begon te smelten toen ik aan het pissen was. En toen alle tegels ook. Alsof ik in een oven stond en alles smolt om me heen.

Maar ik ben geestelijk erg bewust van waar ik in zit dus vind het prachtig.

Toen dacht ik, ik ga de hele wc zo onder mijn voeten door laten smelten als een waterval en ineens stond ik dus in een super kleine ruimte dat als een lava zo onder mijn voeten door smelten.
De kleuren veranderde elke keer opeens was het helder blauw en dan weer groen.
En voelde me een soort Adventure figuur super machtig en de kracht had om met me geest zulke extreme veranderingen aan te brengen in mijn omgeving.

En toen stapte ik uit de wc en was alles gewoon weer ff normaal.

Tot natuurlijk ik weer bij mijn vriendin was en de volgende trip begon.

Dus 13x gedaan denk ik en het waren allemaal super mooie ervaringen.

Laatst bewerkt:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Wellicht een combinatie van stoffen die elkaar versterken en toch veilig zijn? (let op, sommige combi's zijn heel gevaarlijk)

Ik denk dan aan hippyflip, candyflip en mijn LSD - 25i-bnome - 3meo-PCP van op de drugsforum meeting mocht er ook wel wezen!

Om je een beetje een idee te geven: (donkergroen met pijltje naar boven zijn stoffen die elkaar versterken en veilig te combineren zijn)
(klik op de afbeelding om te vergroten)

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik vraag me af wat 'verder gaan' is. Denk dat je dan ook meer risico's neemt. Je kun dosis van lsd verhogen, of iets extreems doen als datura (als ik me niet vergis in de naam) en dan is het zelfs mogelijk dat je niet eens weet dat je tript. Overigens heb ik dat bij vlagen ook gehad met Hawaiaanse paddo's vroeger (copelandia cyaescens oid), niet per se fijn vond ik.

Edit: zelf geen datura ervaring (en ik ga dat ook nooit doen.)

Ik denk dat het interessanter is om te tweaken met set en setting (in positieve zin natuurlijk). Dus bv weer 400 mics lsd en dan... vul maar in: yoga doen of blindoek om of.... etcetera.

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Mooie lijst @acht.zes dat is wat ik zocht.
Keta met LSD Is een hele zware. Wel eens gedaan maar zou dat niet met 400ug op doen.

Niet zo snel last van alleen bij cold turkey ghb gebruik. Zonder niks.

Over deze ga me inlezen! Thanks
Datura is een delirant, niet per se een hallucinogeen.
Met een beetje dosis datura onderscheid je de realiteit niet meer van de fantasie.

The term deliriant was introduced by David F. Duncan and Robert S. Gold to distinguish these drugs from psychedelics and dissociatives such as LSD and ketamine respectively, due to their primary effect of causing delirium, as opposed to the more lucid states produced by other types of hallucinogen.[1] The term is generally used to refer to anticholinergic drugs.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Ik lul maar wat
Toevallig heb ik 3 weken geleden wat Keta geprobeerd tijdens een LSD trip, ook ik vond het veel te heftig. Maar een wisselwerking hebben die 2 stoffen wel heel duidelijk.

3meo-pcp combineert veel beter met LSD als ik dan toch een dissaciotief moet noemen. Ik zou daar eens naar gaan zoeken.

En Datura is gewoon een slecht idee. Heel moeilijk te doseren, en aan een overdosis kan je aan overlijden. Dan is de trip ook al niet prettig, Niet doen dus.

Lytje pole

Bewuste gebruiker
@Ik lul maar wat
Toevallig heb ik 3 weken geleden wat Keta geprobeerd tijdens een LSD trip, ook ik vond het veel te heftig. Maar een wisselwerking hebben die 2 stoffen wel heel duidelijk.

3meo-pcp combineert veel beter met LSD als ik dan toch een dissaciotief moet noemen. Ik zou daar eens naar gaan zoeken.

En Datura is gewoon een slecht idee. Heel moeilijk te doseren, en aan een overdosis kan je aan overlijden. Dan is de trip ook al niet prettig, Niet doen dus.
Dissociatieven geven volgens mij echt een andere wending en meer diepgang aan psychedelica. LSD en 3-MeO-PCP ga ik zeker proberen. LSD en keta weet ik nog niet omdat je van keta echt een klap van de molen krijgt, lichamelijk gezien.

Wat was jouw bezwaar met LSD/keta? Gewoon te heftig over all of alleen de verstoorde motoriek die de trip negatief beinvloedde?

2C-B en 3-MeO-PCP combi vond ik iig de moeite.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Lytje pole
Ik had een middelmatige dosis LSD genomen en heb een minieme hoeveelheid Keta geprobeerd. Meteen resultaat met vette kleuren en draaiende beelden. Toen nog heel klein beetje genomen en toen begon alles dusdanig te draaien dat het absoluut niet prettig meer was, ongeveer zoiets als je heel, heel erg dronken bent.

En dat was nog niet alles, want toen die kleine hoeveelheid Keta begon uit te werken zat ik met een zeer nare nawerking, nog heftiger als na een k-hole. Duf, hoofd vol mist en daarmee was de rest van de LSD trip flink verpest.

Met 3meo-pcp blijf je veel helderder. En gaat alles niet zo heel erg hard draaien.

Voor 3 meo-pcp heb je wel een weegschaal nodig die tot op de mg nauwkeurig is.

• Like
Waarderingen: Mesh

Mesh

Belezen gebruiker
@Lytje pole
Ik had een middelmatige dosis LSD genomen en heb een minieme hoeveelheid Keta geprobeerd. Meteen resultaat met vette kleuren en draaiende beelden. Toen nog heel klein beetje genomen en toen begon alles dusdanig te draaien dat het absoluut niet prettig meer was, ongeveer zoiets als je heel, heel erg dronken bent.

En dat was nog niet alles, want toen die kleine hoeveelheid Keta begon uit te werken zat ik met een zeer nare nawerking, nog heftiger als na een k-hole. Duf, hoofd vol mist en daarmee was de rest van de LSD trip flink verpest.

Met 3meo-pcp blijf je veel helderder. En gaat alles niet zo heel erg hard draaien.

Voor 3 meo-pcp heb je wel een weegschaal nodig die tot op de mg nauwkeurig is.

In hoeverre komen de effecten van 3 meo-pcp overeen met die van keta?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
@Ik lul maar wat

Kun je daar eens wat meer over vertellen of heb je dat gedaan en heb ik het gemist? Wellicht ook wat te off-topic hier hoor, maar ik overweeg de combi psychedelica/ketamine ook ooit te gaan doen (simpel te beginnen met 2C-B, denk ik, dat wel) maar ook als ik daarvan af besluit te zien ben ik wel benieuwd naar de details. Hoe voelde dat en waarom was het te heftig? Was alleen de nawerking onaangenaam of ook het effect zelf?

* Edit: ah sorry niet goed gelezen, ook het effect zelf dus al. Hm, dat draaien klinkt niet aangenaam nee. De dosis komt dus zeer nauw en inhoudelijk weinig ‘toevoeging’ aan de trip begrijp ik.

Lytje pole

Bewuste gebruiker

Ja, zoiets dacht ik al, omdat LSD lang duurt kunnen na effecten van keta irritatie geven in de trip.

Ik heb deze combi trouwens wel een keer gedaan maar met een erg lage dosering LSD. Zag mooie kleine fractalpatroontjes. Heb toen ook redelijk geslapen na 6 uur.

Misschien bij een volledige LSD trip keta aan het eind? Na 8 uur ofzo?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Mesh & @Roze olifant
Zijn beide een dissaciotief, maar met 3meo-pcp blijf je een stuk helderder. Ander pluspunt is dat in ieder geval ik er geen enkele nawerking van heb terwijl ik altijd wel een vervelende nawerking heb na Keta op hoge dosering, niet meer kunnen nadenken en n hoofd vol mist.

Veel vergelijkingsmateriaal heb ik niet daar ik 3meo-pcp pas een keer gedaan heb en wel in een dubbele flip.

Heb nog 2 gram Keta liggen en als die op is dan bestel ik eens wat 3meo-pcp bij een rc vendor.

@Lytje pole
Wellicht dat wat later Keta nemen beter is ja want die keta nawerking is echt kut als je nog in de lsd trip zit.

Lytje pole

Bewuste gebruiker
@acht.zes
Weegschaaltje moet ik nog kopen inderdaad. Tot nu toe opgelost met een neusspray.

Ik heb veel keta gedaan en nu een keer of 10 3-MeO-PCP in doseringen tussen de 10 en 25mg.

Keta is echt heel iets anders en veel leuker vind ik. Van 3-MeO-PCP wordt ik relaxed met een soort van 3Dview. Als ik het teveel neem (een keer een paar dagen achter elkaar gedaan) wordt ik er wel een beetje raar van, soort van instabiel. 3-MeO heeft ook een veel langere halfwaardetijd. Gek spul.

Mesh

Belezen gebruiker
@Mesh & @Roze olifant
Zijn beide een dissaciotief, maar met 3meo-pcp blijf je een stuk helderder. Ander pluspunt is dat in ieder geval ik er geen enkele nawerking van heb terwijl ik altijd wel een vervelende nawerking heb na Keta op hoge dosering, niet meer kunnen nadenken en n hoofd vol mist.

Veel vergelijkingsmateriaal heb ik niet daar ik 3meo-pcp pas een keer gedaan heb en wel in een dubbele flip.

Heb nog 2 gram Keta liggen en als die op is dan bestel ik eens wat 3meo-pcp bij een rc vendor.

@Lytje pole
Wellicht dat wat later Keta nemen beter is ja want die keta nawerking is echt kut als je nog in de lsd trip zit.

Heb niet veel ervaring met Keta, maar kan me iets bij voorstellen dat LSD en Keta elkaar wel gaan dwars zitten als je t niet goed timed of doseert. Is n lagere dosis LSD dan geen optie?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Mesh
Ik denk dat gewoon een ander dissaciotief zoals 3meo-pcp een veel beter idee is in combinatie met LSD, maar probeer keta gerust op een lagere dosis LSD, wellicht gaat dat beter en gevaarlijk is het sowieso niet.

@Lytje pole
Ik ben zelf redelijk nieuw in de wereld der dissaciotieven. Ik heb ooit keta gedaan in de nawerking van XTC en dat was echt heel tof. Verder vind ik keta op lagere doseringen maar saai, maar ik was wel benieuwd naar het effect van hogere dosering en de k-hole. Ik heb nu 3 k-holes gedaan, leuk maar toch elke keer van hetzelfde, en een keer net onder de k-hole wat een erg leuke en toffe ervaring was. 3meo-pcp dus vooralsnog alleen in een dubbele LSD/25ibnomeflip en dat was een heel vette ervaring, bedankt nog @Jmths . dus een solo ervaring heb ik er nog niet mee gehad. Maar het combineert dus een stuk beter met psychedelica dan ketamine, zo lijkt het.

Lytje pole

Bewuste gebruiker
@Mesh
Ik denk dat gewoon een ander dissaciotief zoals 3meo-pcp een veel beter idee is in combinatie met LSD, maar probeer keta gerust op een lagere dosis LSD, wellicht gaat dat beter en gevaarlijk is het sowieso niet.

@Lytje pole
Ik ben zelf redelijk nieuw in de wereld der dissaciotieven. Ik heb ooit keta gedaan in de nawerking van XTC en dat was echt heel tof. Verder vind ik keta op lagere doseringen maar saai, maar ik was wel benieuwd naar het effect van hogere dosering en de k-hole. Ik heb nu 3 k-holes gedaan, leuk maar toch elke keer van hetzelfde, en een keer net onder de k-hole wat een erg leuke en toffe ervaring was. 3meo-pcp dus vooralsnog alleen in een dubbele LSD/25ibnomeflip en dat was een heel vette ervaring, bedankt nog @Jmths . dus een solo ervaring heb ik er nog niet mee gehad. Maar het combineert dus een stuk beter met psychedelica dan ketamine, zo lijkt het.
Interessant die dubbele flip!
Zelf heb ik gemengde gevoelens bij keta, ondanks dat ik lang 200mg intranasaal kon nemen om te holen waren sommige sessies beduidend meer bevredigend dan andere. Nu even een tijdje niet omdat ik een flinke tolerantie heb opgebouwd.

Het idee van keta in combinatie met psychedelica wil ik zeker meer uitwerken maar ik begrijp waar de beperkingen liggen.

Rebell

Wijs gebruiker
Mijn LSD en keta ervaring was echt geweldig!
Kan het niet goed uitleggen maar de energy die vrij kwam was zo mooi.

200ug LSD en daarna licht gebruik van keta.
Een keertje een lijntje te hoog maar geweldig.

Maar natuurlijk ook een combi waar je sterk in je schoenen moet staan want sommige gingen helemaal niet lekker daarop.

Bij mij werd het alleen maar beter.

Rebell

Wijs gebruiker
@Lytje pole oh ja dat heb ik gezien die reportage heftig ja. Zat ook een reportage bij van een drugs als je dat aan iemand geeft doet diegene alles wat je zegt. Weet niet meer hoe dat heet. Maar dat zijn heftige dingen.

Mesh

Belezen gebruiker
Mijn LSD en keta ervaring was echt geweldig!
Kan het niet goed uitleggen maar de energy die vrij kwam was zo mooi.

200ug LSD en daarna licht gebruik van keta.
Een keertje een lijntje te hoog maar geweldig.

Maar natuurlijk ook een combi waar je sterk in je schoenen moet staan want sommige gingen helemaal niet lekker daarop.

Bij mij werd het alleen maar beter.

Denk je te kunnen uitleggen in welk opzicht de trip heftiger is?

Rebell

Wijs gebruiker
Heel moeilijk het is echt iets wat je meegemaakt moet hebben.

De intelegentie die LSD bij mij aanwakkerd en de veranderingen die je ziet samen met de lol en gekheid van keta samen.
Dus alles nog meer van een andere kant zien.
(Als je al wel lsd kent dan)
Een energy die vrijkomt in je lichaam van wow.

Dat is het beste wat ik kan beschrijven :dizzy:

Maar je kent het gevoel van keta wel als je te veel neemt en het allemaal ff niet meer begrijpt dat heb ik dan dus helemaal niet.

Mesh

Belezen gebruiker
@Mesh
Heb je wel eens keta genomen?

Ja ooit eenmaal, kleine dosis die vooral stimulerend werkte, het trok me tot voor kort niet zo heel erg aan, maar wil binnenkort toch is kijken om t te proberen met hogere dosis, Maar moet me dan nog wel even goed inlezen.

Op korte termijn deze combi niet voor mij, maar in de toekomst misschien wel heel intressant.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter

@Psychedelibee ik heb jou lijst gezien dus ik zou ook graag willen weten wat jij zou aanraden.
Maar wat zoek je nu precies en wat bedoel je met een stapje verder? Betekent een stapje verder voor jou gewoon zo hard mogelijk naar de klote gaan, een meer spirituele ervaring, nieuwe dingen proberen, of wellicht iets anders?

De lijst aan mogelijke psychedelica en combinaties die je kunt proberen is gigantisch in ieder geval, kan eigenlijk alleen een goed advies geven als ik ook weet wat je zoekt.

Ik heb zowel 2C-B als LSD een keer gecombineerd met ketamine, beide keren de ketamine pas na de piek genomen. Volgens mij heb ik van beide hier ook een report op het forum staan ergens. Ik vond het met LSD niet heftig nadat de piek was afgelopen, maar ik vond het vooral erg zonde dat ik de helderheid en introspectie van LSD direct kwijt was en dat is waar ik voor trip. De visuals werden wel enorm versterkt, maar verder was ik kneitervaag en dat vond ik eigenlijk vooral een anticlimax van mijn trip. Als je gewoon zo hard mogelijk naar de klote wilt gaan is het een topcombinatie overigens. 2C-B en ketamine vond ik dan wel weer een leuke combi, maar dat is vooral omdat 2C-B toch nul diepgang heeft voor mij. En vanwege de veel kortere werking van 2C-B leent het zich ook gewoon wat meer voor combineren.

Rebell

Wijs gebruiker
Maar wat zoek je nu precies en wat bedoel je met een stapje verder? Betekent een stapje verder voor jou gewoon zo hard mogelijk naar de klote gaan, een meer spirituele ervaring, nieuwe dingen proberen, of wellicht iets anders?

Ik las dus dat mensen ook andere zegels nemen dan LSD en heb wat verhalen gelezen. Heb voor de rest geen verstand van andere
psychedelica.

Dus mijn vraag is of er een andere psychedelica die nog beter word ervaren door mensen die al vaker LSD hebben gebruikt.

En wat een goede is om te gebruiken nadat je ver bent geweest met LSD en dat dat heel goed ging.

Zoals dat nooit van gehoord maar dan kan ik me nu gaan inlezen en kijken of ik dat wil gaan proberen met een vriend van mij.

Ben ook nieuwschierig wat mensen hun volgende stap was na LSD goed verkent te hebben.

Rebell

Wijs gebruiker

Dat helemaal naar de klote gaan doe ik af en toe bewust op zijn tijd.
Maar ben ook serieus geïnteresseerd in de spirituele kant van drugs.

Dmt heeft gek genoeg weinig effect bij mij zelfs toen ik 3 keer zoveel nam als de mensen om mij heen die er helemaal erin gingen.
Dan nog 4-ho-met gedaan dat was leuk.
Aiwaska wil ik niet doen duurt mij te lang.
Voor de rest ken ik niet echt meer dingen.
Dus het zou leuk zijn als mensen hier ervaringen kunnen delen met een drugs die vrij onbekend is. En waarbij ik dan denk 'hey dat wil ik wel eens proberen' zoals @acht.zes net vertelde.
En die lijst van jou @Psychedelibee maakte wel indruk dus ik dacht jij hebt zeker wel een goede aanbeveling van een onbekende drugs

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Mijn oog is gevallen op DPT en Eskaline. Durf niet te zeggen of dat “leuker” is dan LSD.

En ik wil natuurlijk LSD in hogere dosis proberen, kijken of ik dan geen last heb van die irritante bodyload.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Maar ben ook serieus geïnteresseerd in de spirituele kant van drugs.
DIt kun je zeker ook met LSD bereiken, maar dan zul je wel echt de aandacht naar binnen moeten richten, Dus geen tv of andere schermen en zo min mogelijk andere afleiding. In zijn algemeenheid kun je met elk tripmiddel het een stuk spiritueler maken als je gaat mediteren tijdens het trippen.

Dmt heeft gek genoeg weinig effect bij mij zelfs toen ik 3 keer zoveel nam als de mensen om mij heen die er helemaal erin gingen.
Opmerkelijk, heb je het wel goed gerookt dan? Iemand die imuun is voor DMT heb ik eigenlijk nog nooit gehoord.

Aiwaska wil ik niet doen duurt mij te lang.
Ik neem aan dat je Ayahuasca bedoelt? En hoezo duurt dat te lang? Een aya trip duurt zo'n 4 a 5 uur max, LSD duurt ruim 2 keer zo lang. Wel is het zo dat je Aya niet echt voor je plezier doet, vanwege het overgeven en andere lichamelijke ongemakken. Maar het is wel een zeer bijzondere en leerzame ervaring en ik mijn optiek zeker de moeite waard voor iedere serieuze psychonaut.

Afhankelijk van wat je wilt zijn er in ieder geval genoeg opties. DMT, 5-MeO-DMT en DPT zijn echt een ander ballpark en veel heftiger dan de meer gebruikelijke psychedelica. Daar moet je van houden en het interessant vinden natuurlijk.

Psilo, LSD en Mescaline zijn persoonlijk wel een beetje mijn favorieten, geven allemaal een hele andere trip maar doen niet perse onder aan elkaar.

Minder bekende interessante psychedelica zijn in mijn optiek 2C-E, 2C-P, ETH-LAD. Deze zijn interessant vind ik persoonlijk omdat ze echt een eigen effect hebben en niet direct lijken op een bekender middel.

Als je is een keer ruim 24 uur wilt trippen zou je nog de DOx serie kunnen overwegen, bijvoorbeeld DOM of DOC. Dat zijn geen hele diepe inzichtvolle trips, maar wel super visueel en zwaar stimulerend vanwege het duidelijk amfetamine karakter.

Laatst bewerkt:

Rebell

Wijs gebruiker
DIt kun je zeker ook met LSD bereiken, maar dan zul je wel echt de aandacht naar binnen moeten richten, Dus geen tv of andere schermen en zo min mogelijk andere afleiding. In zijn algemeenheid kun je met elk tripmiddel het een stuk spiritueler maken als je gaat mediteren tijdens het trippen.

Dat wat ik zei over HD beeld was in het park.. Dat ik zo helder zag. Dat bedoelde ik. Als ik space kijk ik nooit tv of iets.
Heb ook geen zin in berichten op mijn telefoon en ben gewoon lekker aan het spacen.

Opmerkelijk, heb je het wel goed gerookt dan? Iemand die imuun is voor DMT heb ik eigenlijk nog nooit gehoord.

Uiteraard met mensen die het vaker doen. Met een pijp die daar helemaal op afgesteld was. En veel van goede kwaliteit. 3x gedaan en niks. Even een beetje wazig. Beetje gedesoriënteerd maar meer niet.

Ik neem aan dat je Ayahuasca bedoel

Ja klopt met die thee. Bij een groep vrienden bij mij heeft het 24 uur geduurd. Huilen, kotsen en dat soort dingen.
Ik heb nog nooit gehoord dat het zo kort duurde maar daar zal je ook verschillende dingen in hebben maar dat trekt mij niet aan.

Psilo, LSD en Mescaline zijn persoonlijk wel een beetje mijn favorieten, geven allemaal een hele andere trip maar doen niet perse onder aan elkaar.

Minder bekende interessante psychedelica zijn in mijn optiek 2C-E, 2C-P, ETH-LAD. Deze zijn interessant vind ik persoonlijk omdat ze echt een eigen effect hebben en niet direct lijken op een bekender middel

Top bedankt dit is dus wat ik wou weten van jou. Kan ik er even over inlezen.
Ik ben toe aan een nieuwe ervaring.
Denk dat er wel een paar dingen bij zitten om mijn leven weer rijker te maken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja klopt met die thee. Bij een groep vrienden bij mij heeft het 24 uur geduurd. Huilen, kotsen en dat soort dingen.
Ik heb nog nooit gehoord dat het zo kort duurde maar daar zal je ook verschillende dingen in hebben maar dat trekt mij niet aan.
De trip duurt een paar uurtjes. De bijwerkingen zoals kotsen kunnen helaas wel wat langer aanhouden ja. Maar 24 uur heb ik nog niet gehoord.

Rebell

Wijs gebruiker
Had zo een reportage gezien in de jungle dat was dacht ik Ayahuasca lagen ze 24 uur lang te huilen en te kotsen in zo een hutje. Kan zijn dat het iets anders was. Maar dacht dat dit het was

Bovenaan