2 jaar geleden heb ik mn vriend ontmoet en toen zat hij ontzettend aan de coke, hij dealde zelfs.ik was zo verliefd op hem dat ik niet in de gaten had dat hij een groot probleem had..eerst vond ik t niet erg dat hij zoveel gebruikte, als hij maar bij me was.
nu een tijd later, hebben wij een kindje gekregen..hij is al een stuk minder gaan snuiven, maar hij moet er van mij nu echt mee stoppen anders raakt hij alles kwijt, en ik wil m hiebij helpen, maar hoe?? dat is de vraag.ik vind t ontzettend moeilijk.veel mensen zeggen ... hij verandert nooit... en....eens een junk altijd een junk.
maar als k dat te horen krijg zit k gelijk in een dip..
zijn hier mensen met ongeveer de zelvde ervarin of zijn er mensen die me een beetje kennen helpen???
hij moet stoppen voor mij en zn kindje
xxx bbibi
nu een tijd later, hebben wij een kindje gekregen..hij is al een stuk minder gaan snuiven, maar hij moet er van mij nu echt mee stoppen anders raakt hij alles kwijt, en ik wil m hiebij helpen, maar hoe?? dat is de vraag.ik vind t ontzettend moeilijk.veel mensen zeggen ... hij verandert nooit... en....eens een junk altijd een junk.
maar als k dat te horen krijg zit k gelijk in een dip..
zijn hier mensen met ongeveer de zelvde ervarin of zijn er mensen die me een beetje kennen helpen???
hij moet stoppen voor mij en zn kindje
xxx bbibi