Ik bedacht me laatst iets moois.. en ik twijfel of het al bestaat
Wat als je nu verschillende soorten capsules zou kunnen maken die elk een verschillende tijd nodig hebben om in de maag opgelost te raken (zodat de drug erin vrij komt.) Zo zou je dan capsules van 1 uur, 2 uur, tot en met zelfs 8 uur ofzo hebben. Dan kan je voordat je naar een feest gaat op voorhand (voordat je binnen gaat) alles slikken (moet je wel alles mooi uitstippelen
) en dan zullen de capsules een voor een opgelost geraken naarmate de avond vordert
. Dan voel je bijvoorbeeld om 4 uur snachts de laatste dosis inslaan (die je om 9 uur savons hebt geslikt.)
Zo zou je niks naar binnen moeten smokkelen en hoef je niet constant naar de plee ofzo te lopen om bij te nemen :P
Zou dit mogelijk zijn?
Wat als je nu verschillende soorten capsules zou kunnen maken die elk een verschillende tijd nodig hebben om in de maag opgelost te raken (zodat de drug erin vrij komt.) Zo zou je dan capsules van 1 uur, 2 uur, tot en met zelfs 8 uur ofzo hebben. Dan kan je voordat je naar een feest gaat op voorhand (voordat je binnen gaat) alles slikken (moet je wel alles mooi uitstippelen
. Dan voel je bijvoorbeeld om 4 uur snachts de laatste dosis inslaan (die je om 9 uur savons hebt geslikt.) Zo zou je niks naar binnen moeten smokkelen en hoef je niet constant naar de plee ofzo te lopen om bij te nemen :P
Zou dit mogelijk zijn?
Dit moet vast wel te maken zijn. Ze hebben immers ook pillen die hun dosis versprijd over de dag afgeven.