Een clone van ghb en cristal meth

Fisherman's friend

Badass junkie
Ik begrijp wat jullie bedoelen maar ik heb de handdoek in het ring gegooid dus niks maakt mij meer uit. Ik heb het opgegeven.
Er zit iets niet lekker bij je , is er iets ergs gebeurd?
Het klinkt wel droevig , moet je je voorstellen dat zo'n gevoel zich met 10 vermenigvuldigd.
Dat ga je dus krijgen als je nu drugs gaat gebruiken.
Hopelijk kun je met iemand praten , doe dat alsjeblieft ook.
Ik heb geen ervaring met phenibut maar als het echt lijkt op ghb dan ga ik het zeker afraden.

addict053

Newbie
Oh ik bedoelde het niet zo verdrietig. Ik ben momenteel nja al een tijdje weer aan het klooien. Waarschijnlijk staan er over een paar weken weer bemoeipersonen aan de deur en soms helpt dat.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Eerlijk gezegd zijn de research chemicals die nog te koop zijn gewoon niet zo 'goed'. Het is in ieder geval niet erg te vergelijken met de euforische en langdurige roes van methamfetamine of speed. Verder denk ik dat het bezoek van bemoeipersonen nog juist veel vervelender is als je een kater hebt van meth. Natuurlijk begrijp ik dat je even je hoofd wil verzetten in de tussentijd. Maar er zijn ook andere manieren voor hoor. Probeer er (hier) bijvoorbeeld over te praten. Ga naar buiten om te wandelen of te hardlopen. Verricht eens een goede daad. Bel eens iemand op die je al lang niet meer hebt gesproken. Of streep eens iets af van je bucketlist (en/of update je bucketlist).

OtherShore

Badass junkie
Scheikundig gezien lijkt 2-FMA nog het meest op meth, maar het effect is subjectief net even anders en je kunt het niet roken. Redelijke vervangers voor speed (en dus ook een beetje voor meth) zijn 2-FA en 3-FA. De meeste mensen hebben een lichte voorkeur voor 3-FA, want 3-FA is net iets euforischer, maar echte speed is toch beter.

Uit een ander topic kan ik me herinneren dat je verslaafd bent aan 3-mmc @addict053 Dus je gaat met alle stoffen die ik net noemde last hebben van kruistolerantie. Je gaat gewoon niet veel voelen van andere stimulantia als je dagelijks 3-mmc gebruikt.

Bovenaan