Fluor phenmetrazine? Ga toch fietsen man, ik vind dat zo’n gore troep 😅3-fpm
Ga zelf fietsen, ik pak de auto welFluor phenmetrazine? Ga toch fietsen man, ik vind dat zo’n gore troep 😅
De fijne balans vinden met pm.max_children en pm.start_servers. Kun je beter aan de a-PHP gaanIk ken alleen php-fpm
Dag. Hoe heten de recearch chemicals hiervan?
Je bedoelt 4-methylaminorex? Dat komt nog aardig dichtbij.4-MAR
Je bedoelt 4-methylaminorex? Dat komt nog aardig dichtbij.
Ja! En ik heb phenibut besteld.
ik dacht precies hetzelfde…Je gebruikersnaam doet vermoeden dat je gevaar loopt,
heb je je goed ingelezen over de risico's van dit middel?
Er zit iets niet lekker bij je , is er iets ergs gebeurd?Ik begrijp wat jullie bedoelen maar ik heb de handdoek in het ring gegooid dus niks maakt mij meer uit. Ik heb het opgegeven.
Dat is wel wat ik op verschillende plekken heb gelezen. Ik ga het binnenkort eens proberen.3-fa schijnt ook meth like te zijn toch?
Bedoel je misschien 3-fma? 3-fa voelde meer als een speed light3-fa schijnt ook meth like te zijn toch?
Moet het echt zo ver komen?Oh ik bedoelde het niet zo verdrietig. Ik ben momenteel nja al een tijdje weer aan het klooien. Waarschijnlijk staan er over een paar weken weer bemoeipersonen aan de deur en soms helpt dat.
Nee dat lijkt meer op coke: je hebt van jezelf niet door dat je gestimuleerd bent, maar ondertussen word je ook niet echt moe en heb je geen honger.3-fa schijnt ook meth like te zijn toch?
Dit verwacht ik ook. In ieder geval steeds minder/korter positieve effecten, maar meerendeel negatieve effecten.Je gaat gewoon niet veel voelen van andere stimulantia als je dagelijks 3-mmc gebruikt.