• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

edit

• Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum

azgaza

Badass junkie
Vet report, het gedachte en visuele aspect spreekt me wel aan, maar ik hou weer absoluut niet van body-loads bij trips, lijdt alleen maar af. Maar interessant om te lezen.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Vriend van me ging pas ook veel te hard op 25 mg. terwijl ik juist weer heel relaxed trip op 25 mg en weinig last heb van bodyloads..

Heb wel eens 25 mg gesnoven.. dat was wel fucked up. Toen had ik ook heletijd een opgeblazen gevoel en m'n neus deed echt een half uur lang pijn wat heel erg veel negatieve invloed had op m'n trip. Snuiven van 2c* is niet echt aan te raden..

Als je nog eens 2ce gaat doen zou ik voor 15 mg gaan ofzo.. rustig beginnen :wink:

teebo

Bewuste gebruiker
ik walg ook van body loads, het doet mij een beetje denken aan een slechte md trance. met die vaagheid en hallucinaties
geen 2c-e meer voor jou neem ik aan?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Gaaf reportje, altijd interessant om over de wat minder bekende drugs te lezen ook. :) Nog lessen hieruit getrokken?

Alternative4

Experimenterende gebruiker
Ah interessant reportje :)

Als het goed is komen er ook nog wat capsules 2ce van 15mg onze kant op.. maar het wordt dus een zwaar rondje als ik dit zo lees.
Dat van die bodyload is akelig.. ik heb een vrij zwakke maag. bij paddestoelen moet ik altijd al een bak in de buurt zetten (niet nodig; maar zit op het randje) dus dit zal wel een feest worden :wink:

hallotje

Bewuste gebruiker
Lekker tripreportje hoor :) wel een beetje vaag van al die bodyload :)...

Ik was die avond ook lekker van weg :grin:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Alternative4 zei:
Ah interessant reportje :)

Als het goed is komen er ook nog wat capsules 2ce van 15mg onze kant op.. maar het wordt dus een zwaar rondje als ik dit zo lees.
Dat van die bodyload is akelig.. ik heb een vrij zwakke maag. bij paddestoelen moet ik altijd al een bak in de buurt zetten (niet nodig; maar zit op het randje) dus dit zal wel een feest worden :wink:

Zelf heb ik erg weinig last van de bodyload gehad, alleen 1 keer toen ik 25 mg snoof toen had ik nog al een misselijk en opgeblazen gevoel.
Sowieso is 2c* erg potent en kan er al een groot verschil zijn tussen een paar mg. 15 mg is goed om mee te beginnen en om beetje het goedje af te tasten.. denk dat je dan niet zoveel last zult hebben van de bodyload..

Bovenaan