• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

dxm

cropp

Badass junkie
ik en een vriend van mij hadden dxm gehaald en toen we het opgegeten hadden zijn we gaan blowen zoals altijd.
gevolg was dat de dxm pas bego te werken toen we al ontzettend stoned waren, ik had meteen keelpijn, werd bang en de geluidshallicunatis kwamen... binnen 5 minuten lag ik te kotsen samen met die vriend van mij, te zwak om nog te kunnen staan.
toen we weer konden staan en praten hebben we een pilsje gedronken, en zijn we met de trein naar eindhoven gegaan, als we drugs gebuiken doen we dat meestal in de bossen of op het lichtplein in eindhoven.
nog halfziek en hardstikke wazig zaten we in de trein naar eindhoven en toen ik de trein uit kwam kon ik de hele wereld aan, maar niet meer normaal lopen of articuleren. het was een beetje alsof ik mijn lichaam vanuit mijn hoofd moest besturen met een joystick en geen flouw idee had hoe dat moest. iedereen leek me aan te kijken en dichter bij te komen. alles wat ik zag leek met een hele oude camera te zijn gefilmt. ik voelde me heerlijk maar ik merkte al meteen dat ik of te veel dxm had gebruikt, of te veel had geblowd en gedronken. ik ging inmiddels al super hard, maar het leek wel alsof ik te suf was om er van te kunnen genieten. op aandringen van die vriend van mij hadden we nog maar een joint gerookt, toen zijn we vanuit het lichtplein naar een cafe gelopen. bijna een onmogelijke opgave, omdat ik echt niet meer normaal kon lopen en ik kreeg niet meer mee wat er om me heen in het verkeer en zo gebeurde.
binnen hebben we wat bier gedronken en ik werd helemaal gek van de geluidshallicunaties, die waren er de hele tijd al, maar binnen was het het enig wat ik hoorde.
toen zijn we weer naar buiten gegaan, en er vielen gekleurde vlakken voor mijn ogen, die later verander in vormen die contact zochten, en stukjes van dingen die ik maanden en jaren geleden mee had gemaakt. we hadden muziek op staan van dreamtheater en porcupine tree, ik ging er helemaal in op maar de geluidseffecten(schoten en gegill) maakte mij bang en paniekerig, mijn keel, armen en benen waren intussen goed gaar, het was een mooie dag, voor mijn gevoel duurde de trip zeker de klok rond,ik heb 2 dagen ernaa rond gelopen met een rotte keel en ik ging ontzettend hard, te hard eigenlijk en ook te lang.

ik denk niet dat het door het blowen kwam, want ik blow dagelijks. maar ik had de dubbele hoeveelheid dxm gepakt en dat was denk ik een beetje veel.

Kigh

Bewuste gebruiker
Interessant report, wat moeilijk te lezen, maar de geluidshallucinaties vond ik toch wel boeiend.
Probeer de volgende keer wat alinea's enzo in te zetten, leest was fijner.

toen zijn we vanuit het lichtplein naar een cafe gelopen. bijna een onmogelijke opgave, omdat ik echt niet meer normaal kon lopen en ik kreeg niet meer mee wat er om me heen in het verkeer en zo gebeurde.
binnen hebben we wat bier gedronken en ik werd helemaal gek van de geluidshallicunaties, die waren er de hele tijd al, maar binnen was het het enig wat ik hoorde.
Verder vond ik het niet zo slim om er steeds alcohol bij te drinken?! Je voelt je al gaan en drinkt er nog wat meer bij, terwijl je 't eigenlijk al nietmeer geregeld krijgt.

Eristoff

Experimenterende gebruiker
Lijkt me wel een heftige ervaring :) Maar misschien zou je toch maar wat beter gedoseerd moeten hebben :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Eristoff zei:
Lijkt me wel een heftige ervaring :) Maar misschien zou je toch maar wat beter gedoseerd moeten hebben :)

Al doende leert men.
Inderdaad was de alcohol misschien niet slim geweest gezien de ervaring mja.
Klinkt verder best grappig dxm, maar niet van plan het zelf te doen.

Maar waren die geluidshallucinaties in de vorm van vervormde geluiden (langzaam, snel, lijkt overal vandaan te komen) of extra geluiden die er gewoon echt niet waren?
Als ik flink trip op LSD vervormd geluid wel vaker bij mij en ervaar dat als grappig/leuk.

Gr
M

Oom Klaas

Badass junkie
Uit mijn eigen ervaring lijkt 't mij ook niet slim om porcupine tree te gaan luisteren met een hoge dosis dxm, dus plateau 3 of hoger. Ik ben dan meestal al bizar chaotisch en kan niets meer begrijpen, en als ik dan porcupine ging luisteren werd 't gewoon 1 grote waas wat later dan resulteerde in :kots:

Leuk report maar geen dxm meer voor mij!

Drientje

DF-koning
Kigh zei:
Interessant report, wat moeilijk te lezen, maar de geluidshallucinaties vond ik toch wel boeiend.
Probeer de volgende keer wat alinea's enzo in te zetten, leest was fijner.

toen zijn we vanuit het lichtplein naar een cafe gelopen. bijna een onmogelijke opgave, omdat ik echt niet meer normaal kon lopen en ik kreeg niet meer mee wat er om me heen in het verkeer en zo gebeurde.
Verder vond ik het niet zo slim om er steeds alcohol bij te drinken?! Je voelt je al gaan en drinkt er nog wat meer bij, terwijl je 't eigenlijk al niet meer geregeld krijgt.

Ja dat is echt de grootste fout die iemand kan maken als je een drug op hebt die niet helemaal naar wens valt. Alcohol is zo giftig dat het de gehele lever belast met het verwerken van de alcohol, wat vaak icm de hoeveelheid drugs in je lichaam resulteert in een nog kutter gevoel omdat je steeds meer gifstoffen in je lichaam opbouwt die je niet kwijt kan.

Verder kan ik nog steeds niet snappen dat er mensen zijn die DXM als een volwaardig tripmiddel beschouwen. Het nemen van een overdosis is niet zonder risico en je ziet misschien wel dingen die er niet zijn, maar die kan ik je ook wel bezorgen met een flinke tik tegen een bepaald punt op je schedel. Fysiek is het geen fijn gevoel en het kan dodelijk zijn in geval van allergieontwikkeling na een overdosis. Maar het is legaal te verkrijgen en dat zal vast de reden zijn dat er nog steeds mensen zijn die dit risico willen lopen....

Elentherelién

DXM levert ook echt wel geestelijk een prettig gevoel op.
Tenminste zo ervaarde ik dat.
I.m.o. heeft de ts gewoon een te slechte setting gehanteerd en drank+dxm is geen goeie combi.
Hoeveel heb je gehad?

cropp

Badass junkie
ik had 10 daro capsules gehad, ongeveer 3 gram wiet gerookt en een stuk of 5 pilsjes gedronken

maar ik drink en blow heel veel dus dat was ik wel gewend, dat ik zo veel geblowd en gedronken heb was meer uit outomatisme dan omdat het lekker was

Stylus

Belezen gebruiker
En het 'feit' dat je beter 3 dagen lang hero had kunnen spuiten haal je waar vandaan? ik vermoed dat je dat rechtstreeks uit je reet trekt want volgens de bronnen die ik heb over dxm (wiliam white's faq etc) is dxm niet echt schadelijk, tenzij je er een alergie voor hebt, het combineert met xtc (en een paar andere middelen) of het in een dosis neemt van meer 1000 mg, (men heeft meestal zoon 150 tot 300 mg nodig voor een redelijke trip zonder hallucinaties) en dat een keer per week, voor een lange tijd. Dus zij die zeggen dat het zo schadelijk is, PROVE IT, en versprijd geen bullshit als je niet weet waar je het ovet hebt.

Het klopt dat alcohol een dxm trip zwáár versterkt, ik kan 20 gecrushde daro caps nemen zonder boven het 2e te komen, maar 10 met een pintje of 5 - 6 en ik trip em zwaar, hoog 3rde plateau.

cropp

Badass junkie
een paar weken later heb ik dezelfde hoeveelheid genomen maar ik heb er niet bij gedronken en geblowd.
ik was gewoon relaxt, soort van stoned maar dan heel anders

zal wel duidelijk aan de alcohol gelegen hebben, de laatste keer duurde de trip niet zo lang als de keer daarvoor en zo en ik had geen keelpijn of zo.

Elentherelién

Stylus zei:
En het 'feit' dat je beter 3 dagen lang hero had kunnen spuiten haal je waar vandaan? ik vermoed dat je dat rechtstreeks uit je reet trekt want volgens de bronnen die ik heb over dxm (wiliam white's faq etc) is dxm niet echt schadelijk, tenzij je er een alergie voor hebt, het combineert met xtc (en een paar andere middelen) of het in een dosis neemt van meer 1000 mg, (men heeft meestal zoon 150 tot 300 mg nodig voor een redelijke trip zonder hallucinaties) en dat een keer per week, voor een lange tijd. Dus zij die zeggen dat het zo schadelijk is, PROVE IT, en versprijd geen bullshit als je niet weet waar je het ovet hebt.

Het klopt dat alcohol een dxm trip zwáár versterkt, ik kan 20 gecrushde daro caps nemen zonder boven het 2e te komen, maar 10 met een pintje of 5 - 6 en ik trip em zwaar, hoog 3rde plateau.

Hero is inderdaad zeer overdreven.
In de FAQ word een 3e plateau echter vergeleken met een week lang doorzakken op whiskey, en een 2e plateau met een dagje flink doorzakken.
DXM is en blijft dus vrij schadelijk, mja in de alcohol consumptie maatschappij, is die schade meestal kleiner dan wat een persoon opzuipt in een weekend.

cropp

Badass junkie
ik kan toch niet zeggen dat ik het een vervelende dag vond, ik zal echt nog wel vaker dxm gaan doen, maar ik wacht er wel even mee, ik wil eerst andere dingen doen en dxm wil ik hoger doseren, maar dan zonder wiet en drank

Petard

Pas met wat maten gedaan, k had er 15 op. Na een tijdje werd ik een beetje dronken achtig. Later nog voelde het alsof iemand anders in mij zat en de dingen die ik deed niet door mij bestuurd werden. Ik was m'n tanden aan 't poetsen met iemand anders z'n hand zeg maar, echt raar. We hebben het midden in onze trip afgezworen om 't nooit meer te doen en toch weet ik niet meer waarom. Zal wel door de jeuk en de hoofdpijn komen.

cropp

Badass junkie
Petard zei:
Pas met wat maten gedaan, k had er 15 op. Na een tijdje werd ik een beetje dronken achtig. Later nog voelde het alsof iemand anders in mij zat en de dingen die ik deed niet door mij bestuurd werden. Ik was m'n tanden aan 't poetsen met iemand anders z'n hand zeg maar, echt raar. We hebben het midden in onze trip afgezworen om 't nooit meer te doen en toch weet ik niet meer waarom. Zal wel door de jeuk en de hoofdpijn komen.

die hoofdpijn is wel balen, maar hoe had je ze gepakt dan?
opgefreten of opgelost in water

als ik ze oplos in water kan ik nog gewoon gaan werken en zo, maar als ik ze doorslik ben ik zwaar van het padje

Petard

Sorry voor de wat late reactie maar ik had ze opgelost in water, de helft van de kleine balletjes was echter niet goed opgelost en die heb ik doorgeslikt.

Wat pas nog bij me opkwam was dat het niet leuk was omdat je niet goed kon lachen. Je kon eigenlijk alleen maar een neppe haha eruitkrijgen.

cropp

Badass junkie
Petard zei:
Sorry voor de wat late reactie maar ik had ze opgelost in water, de helft van de kleine balletjes was echter niet goed opgelost en die heb ik doorgeslikt.

Wat pas nog bij me opkwam was dat het niet leuk was omdat je niet goed kon lachen. Je kon eigenlijk alleen maar een neppe haha eruitkrijgen.

het fijne weet ik er ook niet van maar als ik de kapsules slik ga ik ontzettend hard en als ik ze oplos en de pap opdrink ben ik gewoon relax wazig net als bij coke of wiet

als je echt hard gaat dan kan lachen niet meer, net als praten, normaal lopen of bewegen, mijn ouders hebben het tot nu toe iedere keer doorgehad, gelukkig reageerden ze niet anders dan als ik gezopen had... onwetentheid is een gave :mrgreen:

cropp

Badass junkie
yoww ik heb toenstraks weer dxm gebruikt mennnn ik ben wasted

10 pillen opgelost in warm water en santamaria gehaald bij de shop

ik heb zojuist besloten dat ik een toetsenbord wil met een entertoes er op die zo`n hoek er in heeft, want dan heb ik een grotere entertoets en die slash of zo gebruik ik toch niet dus ga ik maandag een nieuw toetsenbrord halen

ik ben toch naar eindhoven gegaan, gechillt in een park, paar jointjes gerookt, raar gedaan raar gedacht, ik ben twee stonde junkies tegen gekomen die een heel verhaal begonden te vertellen maar dat was niet te volgen want ze spraken maar half nederlands half frans of zo, maar ze gingen naar het station.

ik begin weer wt nuchter te worden maar mijn oren suisen en mijn hoofd zakt

dadelijk gaan we nog wat drinken of zo maar ik ben zo lam dat ik nix meer ga doen vandaag

Bovenaan