DXM vraagjes

FrozenToast

Newbie
Ik heb me onderhand aardig ingelezen in DXM, en omdat het vakantie is wou ik even wat nieuws proberen (gewoon bij het 1ste plateau). Ik heb bijv. de FAQ en de handleiding op dit forum een beetje gelezen maar had nog steeds wat vraagjes:

- weet iemand of (en hoe) je dit spul (nog) zonder verwijzing kan krijgen? Zo ja, moet je hiervoor 18 zijn?
- hoe goed kan je dit (zeker voor je 1e keer) combineren? bijvoorbeeld alcohol, wiet of lachgas (n2o)
- ik las ook wat over een leverafwijking die 1/14 blanken hebben, is er ook maar enige manier om dit van tevoren te weten (ik zit namelijk niet op een bad trip te wachten)
- als mensen toch beginnen me dit af te raden, heeft iemand dan goede alternatieven (niet al te duur/moeilijk aan te komen)

Alvast bedankt!

Skippy

Wijs gebruiker
Ik kom het nooit meer tegen, behalve in de Daro retard capsules, verkrijgbaar bij de apotheek of sommige drogisten en supermarkten.
Combineren met andere drugs en alcohol word altijd afgeraden maar ach.. :P
Zelf vind ik er niet zo veel aan..
Alternatief? Geef mij maar ketamine :hearteyes:

FrozenToast

Newbie
Alsnog bedankt, maar heb het net gisteravond geprobeerd; 2.5 mg/k en ik ging als een achtbaan :hearteyes:

Eerst dacht ik echt even dat ik niks zou voelen dus een klein biertje achterover gegooid en dat activeerde het een beetje, uiteindelijk een van de mooiste en gekste avonden van deze vakantie gehad! Misschien schrijf ik er zelfs nog wel een tripreport over.

Ik ken het ketamine gevoel zelf niet (nooit gedaan), het was bij mij een soort waas tussen het sociale xtc-gevoel (niet per se de lading aan energie) en het vage dronken gevoel, met soms ronddraaiende bewegingen, een enorme trip op (goede) muziek en vooral veel vage gevoelens rondom tijdsbesef en plek. Al met al een goede, maar onstabiele aanrader :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is de moeite dus? :)

Zit er al een tijdje over na te denken, maar omdat er zo veel middelen zijn die minder bijwerkingen hebben ben ik er nog niet aan begonnen... Toch maar keertje proberen :grin:

Even om je vragen (en dus het topic) compleet te maken:

Ivm de leverafwijking die je noemt, hier weet ik verder niets van. Echter om te testen of je er tegen kunt kun je natuurlijk altijd een miniscuul klein beetje nemen om te testen of je allergisch bent of de stof niet kunt handelen. Dit is altijd verstandig, dus niet alleen met Dextrometorphan..

Over de verkrijgbaarheid, het is wel iets lastiger geworden inderdaad, het wordt nu alleen nog in de Daro Retard capsules verkocht. Deze capsules bevatten allerlei bolletjes met kleine beetjes DXM. Als je de capsules openmaakt en deze bolletjes vermaalt ben je de vertraagde afgifte kwijt en kun je dus gewoon een dosis afwegen.

Met de nieuwe Daro retard capsules zul je íets meer moeten nemen omdat de moleculen iets zijn aangepast (is een watermolecuul aan toegevoegd, staat ook op de verpakking).

FrozenToast

Newbie
Het is zeker de moeite waard als je een paar goede vrienden hebt die ook echt willen proberen, en als je wat tripmuziek meeneemt op je vage avonturen (trance, dnb, alles behalve hele agressieve shit). Je krijgt namelijk soms een gevoel alsof je wegvalt, je kan je ogen nauwelijks open houden en het gaat nogal draaien (maar dan op een leuke manier). Dit zijn dus de typische effecten van plateau 1/2. Sla deze dus zeker niet over als beginner! Zelf wil ik nog wel een keertje plateau 3 halen voor het LSD gevoel, en daarna nooit meer :wink:

Ik ben inderdaad echt minstens een uur bezig geweest met het crushen en terugproppen van de DXM in de capsules, maar is wel leuk om te doen op zich! We hadden alleen een beperkt aantal capsules dus hebben we niet de moeite genomen om ze eerst te testen, maar niemand van ons heeft zich misselijk/raar gevoeld, dus dat was een grote opluchting. :wave:

Bovenaan