Dxm Vraagen

L

Lid 3285

Gast
Ik weet dat er al op deze forum info over DXM bestaat en dat ik "beter de zoekfunctie zou moeten gebruiken" maar ik wil graag 100% zeker zijn voordat ik iets nieuws probeer en dus in deze geval over de dosis DXM dat ik in moet nemen.

Deze heb ik dus:

Nu heb ik in totaal 20 tabletten, ik kan wel meer kopen als het nodig is, ik wil graag met een vriend trippen en ik wou weten hoeveel we nodig hebben om allebij rond de 2-3de plateau te berijken.

Ik wou ook weten of mischien iemand DXM met nitrous,poppers of wiet heeft gecombineerd, en hoe het was?

Dank je wel,

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
aan de hoeveelheid lactose te zien, kan je aan de dunne raken, voordat je plezier krijgt aan de hoeveelheid werkzame stoffen die erin zitten...

In hoeststropen komt DXM meestal voor als oplossing van dextromethorfanhydrobromide, het HBr-zout van DXM. Doseringsrichtlijn voor een volwassene is circa 15 mg DXM HBr elke 4 uur, met een maximum van 120 mg DXM HBr per 24 uur.

Dosering om psychotropische effecten te bereiken is ingewikkelder. Effecten treden op in fases of plateaus, en elk plateau kent zijn eigen dosering. Er worden vijf plateaus onderscheiden, waarvan het sigma-plateau moeilijk en niet zonder gevaar te bereiken is.

Plateau, Dosering, per kilo lichaamsgewicht
1e plateau, 1,5 - 2,5 mg/kg,
2e plateau, 2,5 - 7,5 mg/kg
3e plateau, 7,5 tot ongeveer 15 mg
4e plateau, > 15 mg/kg >

wel voorzicht ermee, is erg verslavend :wink:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
gebruik toch nog ff de zoekfunctie, alleen maar op deze informatie (die ik zojuist heb geplaatst) een hand vol pillen slikken is natuurlijk domweg onnozel.

3e plateau is erg heftig, je kan deze alleen met een tripsitter, die nuchter is veilig bereiken..

hoestpillen lijken onschuldig, maar de werkzame stoffen zijn erg zwaar.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
info van andere website

- Gebruik nooit DXM met, of tot twee weken vóór of drie weken daarna , een MAOI (Monoamine de Inhibitor van de Oxydase), dit zijn bepaalde drugs die gewoonlijk voor depressie worden voorgeschreven. En ook bepaalde recreatieve MAOI zoals harmaline. Mengen van dextromethorphan met MAOI's is in feite fataal voor mensen geweest.

- Gebruik nooit DXM met yohimbe, aangezien dit een MAOI is en ook goed fataal kan zijn.

- Gebruik nooit dextromethorphan met de kalmeringsmiddelen Desyrel (trazodone) of Serzone (nefazodone), aangezien dit leverschade kan veroorzaken.

- Gebruik nooit DXM met antihistamine terfenadine (Seldane), aangezien dit fataal zou kunnen zijn.

- Ook zou DXM moeten worden vermeden als je een van de volgende kalmeringsmiddelen neemt, SSRI (Prozac, enz. Als je kalmerend neemt en weet niet of is het een SSRI, vraag uw apotheker.) Dit riskeert serotoninesyndroom. Tricyclic kalmeringsmiddelen (opnieuw, vraag een apotheker of kalmerend gebruiken), lithium, of de dieetdrugs phentermine en fenfluramine van dieetdrugs die met DXM wordt gebruikt riskeren ook het serotoninesyndroom. Vermijdt het gebruik dextromethorphan als je een van de bovenstaande middelen neemt.

- Waarschuwing!! bij het nemen van DXM met MDMA ("Ecstasy"): Gebaseerd op de beste tot nu verkrijgbare gegevens. Ik adviseer momenteel sterk tegen dergelijk gebruik. Indien samen gebruikt in het gevaarlijke plaatsen, zoals een rave of nightclub wanneer je veel aan het dansen bent, heeft deze combinatie vaak tot hyperthermie en ziekenhuisopnames geresulteerd. Zelfs als dextromethorphan en MDMA samen in een temperatuur gecontroleerde plaatsen zonder oefening worden genomen. Uit sommige rapporten blijkt dat het mixen van deze twee drugs zelfs dat zeer gevaarlijk zou kunnen zijn. Als dusdanig, mijn aanbeveling is gebruik DXM en geen MDMA tezelfdertijd of binnen 96 uren na het gebruiken van de andere drug.

- Waarschuwing over het nemen van DXM met Magnesium. Gravol, de redacteur van "DXM Zine”, meldt een geval waar een 18 jaar oud mannetje, die 1000 mg DXM nam of misschien meer met een onbekende hoeveelheid magnesiumsupplement dat hij nam omdat hij dit geloofde zouden DXM versterken. Hij ervoer erge nare bijwerkingen, en had ook leverschade. Of het met magnesium te maken had is onbekend. Nochtans, kan je er het beste vanuit gaan dat proberen om DXM met magnesium te versterken onveilig is.

- Gebruik nooit DXM als je zwanger bent en/of je een baby verzorgt.

- DXM zou nooit moeten worden gebruikt als je lever of nier problemen hebt, hypertensie (hoge bloeddruk) of andere hartproblemen, epilepsie, beslagleggingen, of zweren.

- Gebruik ook nooit dextromethorphan als je een of andere geestelijke ziekte lijdt. DXM neigt het meest de symptomen geestelijke wanorde te versterken. Dus DXM zou absoluut niet moeten worden genomen als je aan een of andere psychotische geestelijke ziekte lijdt, zoals schizofrenie.

- Speciale waarschuwing: DXM neigt om de stemming te vergroten. Niet noodzakelijk een slecht ding als je in een gelukkige stemming bent. Nochtans, als je gedeprimeerd bent, DXM zal neigen om de depressie erger te maken. Als je aan depressie lijdt, dan contacteer een bekwame medische beroeps voor behandeling. Probeer niet op zelf voorschrift DXM te gebruiken om uw depressie te behandelen. Het voorschrijven van drugs voor behandeling van een geestelijke ziekte zou aan bekwame medische beroeps moeten worden over gelaten.

L

Lid 3285

Gast
loadrunner zei:
aan de hoeveelheid lactose te zien, kan je aan de dunne raken, voordat je plezier krijgt aan de hoeveelheid werkzame stoffen die erin zitten...

Dank je voor al de info, maar ik begrijp niet 100% wat je hier bedoelt (sorry ik ben niet Nederlands).

L

Lid 3285

Gast
hans zei:
Diarree... weetjewel... waterige schijt

Oh lol fuck, dacht ik ook, hoe kan ik dat voorkomen,of wat moet ik dan doen gewoon wachten totdat de diarree over is :confused: ? :P

space scientist

Wijs gebruiker
neem eerst een lichtere dosis

somige mensen missen een bepaalt enzeem wat voor de afbraak van dxm zorgt, daardoor kan een lichte dosis uitvallen als een extreem hoge. En als je dus een redelijk hoge dosis neemt, enstige lever en hersenschade met zich mee kan brengen.

Vind het trouwens raar dat dit eigenlijk nooit word vertelt in een topic over dxm

in ieder geval veel plezier

Serge

Newbie
Hee cool dit lijken wel de tabs die ik ruim 10 jaar terug veel geslikt hebt. In het begin gingen we veel voor de zware trips, minimaal 1,5 of zelfs 2 strips op 2 of 4 tabs na... maar dan ga je wel als een kabouter door je huisje marcheren :grin:

Later heb ik weken of maanden bijna dagelijks heel lekker gegaan op low dose , zo'n 4, 5 of 6 tabs per keer. Heerlijk, lekker socializen, lullen, actief enzo, maar nog wel steeds sweatty en thin-shitty.

Enjoy! gewoon low dose beginnen is ook al hartstikke fun.. kan je de dagen later de boel langzaam opvoeren en kieken wat je lekkerst vindt.

L

Lid 3285

Gast
Is het moeilijk om een paar uur naar innemen van dxm te slapen?
Want ik wil graag nu gewoon trippen maar als ik tot 4 uur smorgens niet kan slapen dan wacht ik wel gewoon tot een ander keer.

Hans

Wijs gebruiker
JulianTan zei:
Is het moeilijk om een paar uur naar innemen van dxm te slapen?
Want ik wil graag nu gewoon trippen maar als ik tot 4 uur smorgens niet kan slapen dan wacht ik wel gewoon tot een ander keer.

Ja het is heel moeilijk om te slapen op DXM. Bijna onmogelijk als je het mij vraagt.

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
hoe krijgen jullie dit goedje naar binnen?
2 keer geprobeerd, een keer gewoon in retard capsules, alleen maar opstopping en buikpijn
een keer goedje uit de caps gehaald, in drankje gedaan, wat ontzettend smerig werd. Ik tripte slechts een klein beetje (als ik niet geblowt had dan was er wss neits gebeurd) en ook hier (maar wel minder) last van mijn buik.

Bovenaan