DXM, mijn mening

Qannabis

Experimenterende gebruiker
Ik had zo gisteren wat zin om te expirimenteren, dus ik dacht, waarom niet DXM?
Ik hoor van rappers dat et hun leven is en wel degelijke ervaringen op erowid dus let's do this!

(Ik woon in Belgie als jullie het nog niet weten)
Dus ging ik naar de apotheek en kocht ik Tusso Rhinathiol, geen probleem zonder voorschrift, het was wel siroop :smoke:
Die avond, nam ik met die bijgeleverde maatbeker ongeveer 105mg, smaak was idd veel te zoet, 8.7 gram suiker per 15mg!!!! Na een uurtje ofzo voelde ik me niet ongemakkelijk ofzo, en ik voelde helemaal niets of mischien een lichte euforie. Ik dronk dan op een uurtje tijd de rest van het flesje op.
Na een uurtje voelde ik me nog steeds licht euforisch, wel duizelig, dus ik dacht, laat ik effe de benen strekken!

Ik stond op en voelde me wel heel licht, en duizelig :openmouth:
Ik ging dan wat muziek luisteren op mijn bed, dat was zaaalig, de euforie sloeg dan echt in, met mn ogen dicht was het precies of mijn bed heeeel zachtjes rondjes draaide op het water :grin:

Toch ben ik ietswat teleurgesteld in DXM. Ik weeg 65 kilo, nam 250mg en dat bleef maar bij dat.
Verder niet kleuren zien ofzo.
Volgende keer 400mg mischien.

In het flesje zit ongeveer 150gr suiker xD :rock:
Wat vinden jullie ervan?

Qocaïne

Badass junkie
DXM is ook niks joh!

Ontzettend slecht voor je lichaam en daarnaast ook nog eens vreselijk smerig!
Daarnaast is het effect wat je krijgt niet bevredigend of leuk te noemen.

Beter met andere dingen experimenteren! :)

cropp

Badass junkie
Qocaïne zei:
DXM is ook niks joh!

is ongezond en smaakt nergens naar, helemaal als je een coctail maakt van die retardcaps

maar ik ga er superhard van, dat is nergens mee te vergelijken.

als je het mij vraagt tot nu toe het hardste tripmiddel wat er maar is...

Frank123

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
DXM is ook niks joh!

DXM is toch een makkelijk verkrijgbaar product, beter als LSD of paddo's . Domweg omdat het voor iedereen beschikbaar is en je niet hoeft te zoeken . Voor een vrij-verkrijgbare drug vind ik dit wel een aanrader . Maar als je daadwerkelijk opzoek bent naar de ''trip'' ja, dan is er veel beter te krijgen.

bier

Badass junkie
Qannabis zei:
Wat vinden jullie ervan?

je moet ook die daro retard capsules nemen, hoef je niet zo een heel flesje met dat spul weg te zuipen :kots:

cropp

Badass junkie
bier zei:
Qannabis zei:
Wat vinden jullie ervan?

je moet ook die daro retard capsules nemen, hoef je niet zo een heel flesje met dat spul weg te zuipen :kots:

haalde wij ook, maar wij haalden die balletjes er uit, duwde ze fijn onder een lepel, losten het op in warm water, goed roeren en zuipen

ik heb nog nooit iets geproeft wat ook maar in de buurt kwam van die smaak

bier

Badass junkie
cropp zei:
bier zei:
Qannabis zei:
Wat vinden jullie ervan?

haalde wij ook, maar wij haalden die balletjes er uit, duwde ze fijn onder een lepel, losten het op in warm water, goed roeren en zuipen

Ja bolletjes fijnstampen maar ik propte het dan weer terug in de capsules. dat spul is echt ranzig he? :grin:

Qannabis

In Belgie verkopen ze die niet >_>

Iemand in Belgie die weet als ze pillen verkopen ZONDER voorschrift? xD
Ik wil mischien 500 nog es doen.

En ik vond het igg wel nog iets, net een joint en alcohol ^.^
Ik post hier wel als ik 500 heb gedaan, een "echte" trip zeggen sommigen.

cropp

Badass junkie
bier zei:
cropp zei:
bier zei:

Ja bolletjes fijnstampen maar ik propte het dan weer terug in de capsules. dat spul is echt ranzig he? :grin:
hoeveel caps pakte je in een keer?

bier

Badass junkie
cropp zei:
bier zei:
cropp zei:

hoeveel caps pakte je in een keer?

10 = 295 mg dus...

cropp

Badass junkie
Qannabis zei:

ik vond 300 mg toch ook wel een behoorlijke trip

Qannabis

cropp zei:
Qannabis zei:

ik vond 300 mg toch ook wel een behoorlijke trip

Echt O_o

Het was totaal niet psychedelisch bij mij, ma k pakte wel 100 op een 20 minuutjes tijd, uurtje half later, 50, half uur daarna weer 100 ofzo, achja zoiets xD

Dus mischien verschilt dat ook?

Chris Pontius

Badass junkie
op het randje van plat. 2 - 3 ging ik toch echt knetter hard.
het gevoel of ik helemaal uit mijn lichaam ging was sterk aanwezig.
ook aardige visuals gezien.

bier

Badass junkie
plantenbak zei:

hoeveel mg?

cropp

Badass junkie
plantenbak zei:

same here, verder als plat 3 ben ik niet gekomen maar de overgang was ook zwaar heftig, alsof ik uit mijn huid scheurde en overal rare geluiden :openmouth:

Oom Klaas

Badass junkie
Auditieve hallucinaties had ik ook vaak bij dxm,
muziek horen (complete symfonieën) terwijl 't muisstil was :grin:
En qua visuele hallucinaties had ik meestal wat kleine streepjes/lijntjes/stipjes met leuke kleuren.
En de gevoels hallucinaties waren echt bizar.

zazzoo

Bewuste gebruiker
Bronchodine vond ik vroeger nog wel leuk daar zit 360mg codeine in, zo'n flesje ging makkelijk in één keer achterover en vond het veeeeeel leuker dan dxm. Nu weer mee gestopt want het deed niks meer en begon er verslaafd aan te raken, dus wel uitkijken. Zelfs na een maand niks genomen te hebben voelde ik er geen reet meer van. Dit spoor loopt dus ook dood, net als benzo's doen ook bijna niks meer met me en dat vind ik echt heeel jammer :tearsofjoy:

zazzoo

Bewuste gebruiker
Euforie, happy chill... maar dat is m'n peroonlijke mening, ik vind blowen bv maar niks, hou echt niet van dat gevoel.

Qannabis

Mensen in wil vanavond 500 (of meer!) mg doen, maar mag k die zuigtabletten van Tusso Rhinatiol niet gwn inslikken?

Qannabis

bier zei:
Qannabis zei:
Mensen in wil vanavond 500 (of meer!) mg doen, maar mag k die zuigtabletten van Tusso Rhinatiol niet gwn inslikken?

Van mij mag je.

:wave:

En geeft het dan nog altijd de volle werking? Die tabletten zijn niet echt gecoat ook, ma ik ga ze opeten zoals je bij het laatste restje bij lollies doet :tearsofjoy:
Zó erg smaken ze nu nog niet dusja...

zazzoo

Bewuste gebruiker
Van mij ook, maar ik zou het niet doen, ze lossen heel slecht op denk ik :wave: :kots: :tearsofjoy:

edit: Ik zou het echt niet doen,volgens mij moet je er teveel van eten om iets te voelen hoor, ik verwacht dat je hondsmisselijk wordt.

Qannabis

Ik heb er zon stuk of 6 stuk gebeten en doorgespoeld met water, was afschuwelijk, 1tje geprobeerd gwn in te slikken maar dat deed een uur tot het in mn maag was =P

Ik heb nu 390 tabletjes in water opgelost, awel het is igg nog bezig ^.^
Bijna klaar :rock:
In ongeveer 20cl water, en ik ga het in kleine beetjes opdrinken (de helft, voel ik geen misselijkheid na een uurtje , de rest ook op!)

Allemaal hopen dat ik niet zal

:kots:

cropp

Badass junkie
weet iemand buiten wiet een lekkere dxm combo?

het moet niet te heftig worden en niet te lang duren, ik zat zelf te denken aan een upper, guarana of zo, maar een andere draai aan mijn trip kan ook geen kwaad, want dxm is niet meer zo uniek voor me.

ideetjes?

ervaringen?

Giorgo

Ik vind dxm toch wel redelijk heftig en ik heb al wat drugs weggespeeld.
Het is een ervaring die je moet doen (1x) en dan niet meer, gewoon voor het eens te voelen.

Ik had capsules, bolletjes eruit fijngedaan en terug de capsules in hoor, die ranzige smaak moet ik niet. Ik had 15 capsules geloof ik ongeveer 450 mg.
Ik ging toch wel aardig hard, ook als ik rechtstond had ik geen orientatie, ik liep scheef en gewoon in cirkels. Leuke ervaring voor 1x maal te doen want het is erg slecht voor je hersenen.

bier

Badass junkie
Ik had een tijdje geleden een vraag gesteld op drugs info team:

Vraag:
Ik heb deze vraag al een keer eerder gesteld maar ik kreeg een mailtje dat mijn vraag geschrapt was wegens drukte in de kersvakantie... Hallo, Ik heb nu ongeveer een maand geleden dxm genomen, en ik heb er nog steeds grote pupillen van. Komt het vaker voor dat je hierdoor zo lang grote pupillen blijft houden? en kan het zijn da je nooit meer kleinere pupillen krijgt? ik heb er verder geen last van maar me moeder begint te zeiken enzo en hoe komt het verder da je pupille groot worden is da een soort samentrekkingen van spiertjes in men oog want ik heb nou ook dat ze kleiner worden en even later worden ze weer groot en dan zie ik ze ook telkens groter en kleiner worden. Iemand zei iets over het serotoninesyndroom. Wat is dit precies en zou dit het kunnen zijn? Ik maakte me hier een beetje zorgen over en ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen. Alvast bedankt met vriendelijke groet, robo-trippertje

Antwoord:
Je code was: grote doppies van dxm Beste vraagsteller, DXM is een gevaarlijk middel, zeker bij gemiddelde of hogere dosis. Bovendien is DXM heel gevoelig voor combinatie andere middelen of met medicijnen. Dat varieert van medicijnen tegen allergie tot en met antidepressiva. Er is bij jou geen sprake van het "gevaarlijke' serotonineyndroom. Eerder is er sprake van een bijwerking van DXM, die tot een kleine beschadiging in jouw hersenen heeft geleid, waardoor jouw pupillen groot blijven. Spontaan herstel van beschadigd hersenweefsel gebeurt zeer traag of helemaal niet. Wat dat betreft is het afwachten. Met vriendelijke groet, Roelof de Wit, verslavingsarts.

Maar het lijkt me sterk als het echt zo is...

bier

Badass junkie
Giorgo zei:
Ik vind dxm toch wel redelijk heftig en ik heb al wat drugs weggespeeld.
Het is een ervaring die je moet doen (1x) en dan niet meer, gewoon voor het eens te voelen.

Ik had capsules, bolletjes eruit fijngedaan en terug de capsules in hoor, die ranzige smaak moet ik niet. Ik had 15 capsules geloof ik ongeveer 450 mg.
Ik ging toch wel aardig hard, ook als ik rechtstond had ik geen orientatie, ik liep scheef en gewoon in cirkels. Leuke ervaring voor 1x maal te doen want het is erg slecht voor je hersenen.

Hoeveel weeg je?

bier

Badass junkie
Qannabis zei:
Ik heb er zon stuk of 6 stuk gebeten en doorgespoeld met water, was afschuwelijk, 1tje geprobeerd gwn in te slikken maar dat deed een uur tot het in mn maag was =P

Ik heb nu 390 tabletjes in water opgelost, awel het is igg nog bezig ^.^
Bijna klaar :rock:
In ongeveer 20cl water, en ik ga het in kleine beetjes opdrinken (de helft, voel ik geen misselijkheid na een uurtje , de rest ook op!)

Allemaal hopen dat ik niet zal

:kots:

Ik moet standaard kotsen bij dxm, behalve de eerste keer dan.

StarGuitar*

Kleuren zien doe ik ook niet als k DXM heb gebruikt, de visuele hallucinaties zijn niks tegenover die van Paddo's & Truffels [andere psychedelica heb ik nog niet geprobeerd]

DXM vind ik persoonlijk de moeite niet waard, de ''trip'' zelf is niet geweldig en de kater die ik eraan overhoud is vreselijk, de ergste van alle middelen die ik tot nu toe heb gebruikt.

bier

Badass junkie
StarGuitar* zei:
Kleuren zien doe ik ook niet als k DXM heb gebruikt, de visuele hallucinaties zijn niks tegenover die van Paddo's & Truffels [andere psychedelica heb ik nog niet geprobeerd]

Ik zie wel kleuren, beelden zelfs; zoals kamers en meubels en dan denk ik dat ik ineens in een heel andere omgeving terechtkom als ik men ogen open doe. Ik zie zonder drugs ookal vaak kleuren, ik weet niet of dit er wat mee te maken kan hebben? DXM valt ook niet echt onder de psychidelica, maar meer onder de dissociatieve drugs, dus ik denk niet dat het echt te vergelijken is met paddo's en truffels.

Hallo,
ik ben al bijna 2 jaar verslaafd een dalfagan Codeine bruis ,kom ik er aub nog vannaf en hoe?Ondertussen ook hartpatient geworden aub help???? Vriendelijke groeten

cropp

Badass junkie
indiaandude zei:
Hallo,
ik ben al bijna 2 jaar verslaafd een dalfagan Codeine bruis ,kom ik er aub nog vannaf en hoe?Ondertussen ook hartpatient geworden aub help???? Vriendelijke groeten
gewoon stoppen?

wat is dalfaran codeine bruis?

geen dxm of wel? :rolleyes:

zazzoo

Bewuste gebruiker
indiaandude, het beste is dat je eventueel een nieuw topic plaatst, verder niks geloven van diegene die zeggen "gewoon stoppen" het is onnodig en bovendien gevaarlijk. Beste is met je arts een afbouwschema opstellen en je er proberen aan te houden,het zal niet makkelijk zijn maar het lukt je best wel.

Succes!!!

bier

Badass junkie
indiaandude zei:
Hallo,

Nee kom je nooit meer vanaf :wink:

cropp

Badass junkie
zazzoo zei:
indiaandude, het beste is dat je eventueel een nieuw topic plaatst, verder niks geloven van diegene die zeggen "gewoon stoppen" het is onnodig en bovendien gevaarlijk. Beste is met je arts een afbouwschema opstellen en je er proberen aan te houden,het zal niet makkelijk zijn maar het lukt je best wel.

Succes!!!
afbouwen kan zo toch ook wel, misschien ben ik wel wat lomp in deze dingen, maar het enige wat zo`n iemand nodig heeft is moed en wilskracht, gewoon niet meer gebruiken, of afbouwen, al zal dat heel wat kutgevoelens en psychische shit met zich mee brengen.

is het niet zo simpel dan?

Wonderland

Belezen gebruiker
Eens maar nooit meer... :grin:

Het leek me wel interessant dus ik heb een tijdje terug 10 kinderhoesttabletjes geslikt (te vergelijken met 5 daro capsules). Een veilige dosis voor het geval dat mijn lichaam het niet af zou kunnen breken, ik verwachte er dus ook niet zo veel van. Dat was geloof ik wel een beetje een verkeerde gedachte, ik ging namelijk echt keihard...
Misselijk, hartkloppingen en het gevoel dat ik overal op mn lichaam hete en koude naalden kreeg. Ik kon niet eens meer fatsoenlijk lopen. Blijkbaar ben ik een van de weinigen met CYP2D6 deficiëntie. :rolleyes:

Het trippen opzich was wel vet, ik zat in MarioKart en huppelde achter Pieter Post aan. Alleen is een 6 uur durende trip dan wel een beetje lang. Een hele ervaring, maar nee, doen we niet nog aar een keertje :wink:

Bovenaan