• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

dxm met grapefruitsap

Elaine

Newbie
Gisteren had ik een echt niet voor herhaling vatbare dxm trip gedaan..
Eerst nam ik ongeveer 3/4de van een 1literpak pink grapefruitsap en iets van 8 reisziete pillen.
Daarna nam ik 812 mg dxm (ben 53 kg)
Eerst kreeg ik de typische verschijnselen, duizelig gevoel vrolijk beetje dronken.
Toen ben ik op de bank gaan liggen. Had weer het typische gevoel dat ik groot dan weer klein was, 1 was met alles enz.
Toen fantaseerde ik dat ik aan het trippen was en wist ik niet meer of het nou echt was of niet maar ik bleef naar dezelfde muur met dezelfde meubels staren , die steeds anders leken maar tegelijkertijd ook weer hetzelfde.
Vervolgens viel ik met mijn kleren aan als een blok op de bank in slaap en heb 10 uur ofzo nonstop geslapen. Toen ik wakker werd, schrok ik me dood, was ik ontzettend moe en had overal jeuk.
Maar mijn pyjama aangedaan en in bed gaan liggen en nog wat uren geslapen, maar ben me er niet fitter door gaan voelen.
Ben nog steeds ontzettend moe en sloom, heb overal jeuk en een soort van spierpijn op rare plekken zoals in mijn benen. Mijn ogen vallen steeds dicht, ben wel vaker abnormaal zo moe geweest maar niet de hele dag.
Kortom, waardeloos :(

gandwarf777

Belezen gebruiker
8 reisziekte pillen, bedoel je cyclizine 50mg per pil?
Opzich niet heel vreemd dat je dit voeld van 812mg dxm en 400mgcyclizine(?) voor een gewicht van 53 kg :confused: volgens mij is dat zelf best wel gevaarlijk :openmouth:
Cyclizine is trouwens een anticholinergene drug, wat inhoud dat je er tijdelijk schizofreen van word(zwaar hallucineren zonder het door te hebben, mensen/insecten zien die er niet zijn) en dat je hartslag flink omhoog gaat. Niet egt een goeie combi met DXM(zowel lichamelijk als psychisch).

Ik weeg 70 kg en ik vond 300mg dxm al wel hard(toen ik het nog gebruikte).

Maar tegenwoordig moet je toch zo'n vragenlijst beantwoorden in de apotheek als je DXM wilt halen?

dernael

Bewuste gebruiker
Ik heb jaren geleden de fout gemaakt om me door vrienden mee te laten slepen en DXM te proberen. Dit is een van de zeldzame momenten dat ik onvoorbereid drugs tot me heb genomen en daar heb ik hard van geleerd.

Om te beginnen was de DXM niet in pure vorm, een van mijn vrienden had ergens gelezen dat in Daro anti-hoest pillen ook DXM zit en dat je deze pillen zou kunnen vermalen, om ze vervolgens door een drankje te gooien en op te drinken. Dit gingen we dus proberen. Nu ik er aan terug denk kan ik mezelf wel een flinke timmer verkopen, want dit was gewoon dom..

Ik weet niet meer hoeveel pillen we door het drankje deden, maar ik dacht dat het een hele strip per persoon was. Het was NIET TE ZUIPEN! ik voelde me bij elke slok letterlijk zieker worden. Naderhand flink moeten overgeven, wat deed dat zeer zeg! Alsof ik mijn ingewanden eruit kotste.. Ik heb die avond samen met vrienden heel even buiten rondgelopen, maar ik voelde me echt niet goed en wilde naar bed..

Toen ik eenmaal een bed gevonden had ben ik daar meteen in gaan liggen. echt relaxed was het niet, want ik lag bij de vader van een van mijn vrienden thuis en hij begreep niet waarom ik zo nodig daar naar bed wilde en hij wilde eigenlijk dat ik naar huis ging. Hier was ik alleen ECHT NIET toe in staat, maar kon dat moeilijk duidelijk maken..

Ik ben daar de hele nacht blijven liggen en heb flink uit lopen treden. ik was destijds niet bekend met het uittreden en vond het echt doodseng.. Toen ik de volgende ochtend wakker werd voelde ik me MEGA ziek en had het idee dat ik die nacht meerdere malen het loodje had gelegd..

De volledige week erna voelde ik me ziek en kon ik bepaalde dranken niet drinken, omdat ik dan simpelweg weer in de DXM zakte..

Dit was echt een horror ervaring en ik zal dus ook nooit meer DXM durven aanraken..

er zijn veel prettigere manieren om flink te trippen.

Cheers!
Dernael. :stoned:

gandwarf777

Belezen gebruiker
1 hele strip = 10 pillen = 300mg dxm?

persoonlijk heb ik me het allerbest gevoeld onder invloed van 300mg dxm. Die dissociatie maakte me erg euforisch en sociaal. Door de erge tunnelvisie en onwerkelijkheid van de wereld was ik nergens meer bang voor.

De laatste keer dat ik dit deed kreeg ik echter wel het eerste half uur dat ik iets begon te voelen een paniek aanval om een een of andere reden :/. Mijn hartslag begon enorm te stijgen en ik dacht dat ik een hartaanval ging krijgen. Ik ging maar een eindje lopen en toen zette de dissociatie weer in en werd ik kompleet angsloos en blij.

sindsdien heb ik toch ook maar van dxm afgezien omat dat begin toch wel heel kut was :(

Bovenaan