DXM in België

DR.TH-Chill-25

Experimenterende gebruiker
Hoe kun je op een legale manier DXM kopen zonder voorschrift in België en wat is de naam van het product,bevat het alleen DXM en wat is de dosering?
Ik ben het beu om te kotsen van Nortussine. :smoke:

Telefoon

Wijs gebruiker
ja kan .
waarom staat dit bij keta ?

Daro retard caps ..

anders fiets je maar naar een nederlandse drogist of kruitvat / D.A

DR.TH-Chill-25

awel,dit is de ketamine en soortverwanten forum,en DXM is een soortverwant van ketamine,sinds het ook een dissociative is.
Alhoewel had ik het toch maar beter in de pharmaceutische forum gepost,my bad.

Telefoon

Wijs gebruiker
DR.TH-Chill-25 zei:
awel,dit is de ketamine en soortverwanten forum,en DXM is een soortverwant van ketamine,sinds het ook een dissociative is.
Alhoewel had ik het toch maar beter in de pharmaceutische forum gepost,my bad.

haha neit erg :P

maar het is vrij verkrijgbaar .. en anders ga even naar nederland :wink: en haal 50 pakjes ofzo haha

dizzy0584

Nortussine bevat dxm en is vrij verkrijgbaar
Tusso Rhinatiol is ook vrij verkrijgbaar (beiden gewoon bij de apotheek)
beiden zijn hoestsiroop en voor beide ligt de prijs tussen de 5 en de 15€ voor een fles

pieter-b

Wijs gebruiker
Misschien is het wel even relevant uit te zoeken welke pakjes je het best kan gebruiken aangezien de extra stoffen in de tablet/drank giftig kunnen zijn in te grote hoeveelheden, dit zou de oorzaak van bv je kotsen kunnen zijn.
Maar ik denk dat dat dus sterk per merk zal verschillen. ff goed forums doorspitten zou ik zeggen dus.
jellinek zei:
Daarbij moeten gebruikers zeker weten dat er in de hoestdrank geen andere gevaarlijke stoffen zitten. Sommige van deze stoffen kunnen bij een overdosis fataal zijn.
Toevallig schrijft jellinek over drank, maar de bron die mij ertoe bracht deze post te schrijven had het over tabletten..

De enige dxm die ik ooit heb genuttigd was een flesje cliché dropdrank :)
dat werkte wel :)

Bovenaan