• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DXM (hoestcapsules)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ongeveer anderhalfuur geleden 20 Daro Capules ingemomen. En ja, ik ben de LunaSterre van het andere topic die ik geopend had waar ik zei dat ik er 30 in had genomen. Nu heb ik er 20 genomen, die 30 waren een tripje richting de Hell. Ik hoop dat het nu wat relaxter uitpakt. Nu ben ik denk ik ook meer in staat om hier te posten over hoe alles verloopt tijdens mijn trip.

Nouja, ik moet nog eventjes wachten voordat het inslaat. Maar zodra het gebeurt hou ik jullie op de hoogte!

Liefs, LunaSterre

bier

Badass junkie
LunaSterre zei:
Ik heb ongeveer anderhalfuur geleden 20 Daro Capules ingemomen. En ja, ik ben de LunaSterre van het andere topic die ik geopend had waar ik zei dat ik er 30 in had genomen. Nu heb ik er 20 genomen, die 30 waren een tripje richting de Hell. Ik hoop dat het nu wat relaxter uitpakt. Nu ben ik denk ik ook meer in staat om hier te posten over hoe alles verloopt tijdens mijn trip.

Nouja, ik moet nog eventjes wachten voordat het inslaat. Maar zodra het gebeurt hou ik jullie op de hoogte!

Liefs, LunaSterre

Waar heb je ze vandaan? Die capsules?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
bier zei:
Svali zei:
Die kun je echt overal krijgen hoor. Drogisterij etc.

Dit geneesmiddel is uitsluitend verkrijgbaar bij de apotheek.

Ligt het bij jullie nog steeds bij de drogist?

Eerlijk gezegd geen idee, maar het leek me nogal logisch.

Maar dan ga je toch naar de apotheek, lieve schat?

bier

Badass junkie
Svali zei:
Eerlijk gezegd geen idee, maar het leek me nogal logisch.

Maar dan ga je toch naar de apotheek, lieve schat?

Krijg ik vast niet mee, krijg een ssri voorgeschreven... Woon je in België toevallig?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nee ,daar ben ik te slim voor. Je kan ze ook online bestellen denk ik.

bier

Badass junkie
Voorheen kon je ze nog wel kopen maar ze zijn sinds 1 januari uit de winkel gehaald...
Hier heb ik trouwens wel een site gevonden maar ik weet niet zeker of ik het nog kan bestellen...

Kenobi

Experimenterende gebruiker
Daro hoest capsules kan je nog gewoon krijgen bij aphotheek, drogisterij hoor. Alleen ik ga er niet verder op in. Je moet wel fucking desperate zijn wil je 20 a 30 daro capsules slikken...komop zeg!

Groenekruis

Bewuste gebruiker
Kenobi zei:
Daro hoest capsules kan je nog gewoon krijgen bij aphotheek, drogisterij hoor. Alleen ik ga er niet verder op in. Je moet wel fucking desperate zijn wil je 20 a 30 daro capsules slikken...komop zeg!

idd had er zelf nog niet eens aan gedacht... Hoe kom je er aan, je word wakker en dn denk je, Jes vandaag 30 van die dinge slikke:grin:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Was me wel opgevallen, hoor....

In haar eerste topic voelde ik me nog schuldig dat ik haar op de kast had gejaagd. Toen kwam ze met een soort van "bijna-dood-ervaring" na die 30 capsules en vier dagen later kwam ze weer met het verhaal dat ze er weer 20 had geslikt en even later nog 10 erbij...

Ik hoop echt dat er niks ergs is gebeurt, maar het lijkt me een geval van aandachttrekkerij of gewoon onzin.

Tufnut

Badass junkie
Ik vraag me af en toe af of het niet gewoon .info-ers zijn die lopen te trollen? Zou wel sneu zijn, maar toch sluit ik het niet uit. Zeker weten doe ik het dan ook weer niet, want helaas zijn er nu eenmaal zulke mensen die dit ook echt doen.

Svali zei:
Tufnut zei:
je moet ook goed zoegen

Wat een lul ben je ook.

Waarom nou metteen weer schelden? was toch best een goede grap? Of was ik weer eens de enige die om mijn eigen grap kon lachen?! :rolleyes:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vraag me af en toe af of het niet gewoon .info-ers zijn die lopen te trollen? Zou wel sneu zijn, maar toch sluit ik het niet uit. Zeker weten doe ik het dan ook weer niet, want helaas zijn er nu eenmaal zulke mensen die dit ook echt doen.

Dat denk ik dus ook, maar daar komen we toch nooit achter. De frustratie die er achter steekt doet me echter altijd wel goed.

Waarom nou metteen weer schelden? was toch best een goede grap? Of was ik weer eens de enige die om mijn eigen grap kon lachen?!

Wat ben je toch ook een teer zieltje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan