Omdat ik van 1 pakje daro caps nooit echt serieuze hallicunaties kreeg en alleen een beetje vaag werd heb ik besloten nu 2 pakjes te doen.
12:15: Pakjes gehaald
12:30: Alles fijngemalen en terug in de caps gedaan
22:50: De 20 caps genomen en nu maar afwachten
..::Updates volgen::..
8:32: Ik ben nu pas weer in staat om mijn verslag af te maken
Rond 00:00 begon het zwaar in te werken, in het begin kreeg ik alleen een bezopen gevoel wat al snel veranderde in hele duidelijke hallicunaties. Mijn volledige gezichtsveld zat vol met paars / groene stippen en alles wat ik zag trilde
Ik lag op bed en wilde even naar de wc maar dat werd moeilijker dan ik dacht. Ik klauterde mezelf uit bed eenmaal op de grond geflikkerd -want lopen kon ik écht niet meer- schoof ik naar de wc waar ik zonder veel moeite mijn behoeftes gedaan had :P
Eenmaal terug in mijn bed begon het echt raar te worden, ik zag mijn dekens veranderen in een soort van zand, toen deed ik het licht aan en ik werd helemaal gek alles leek zo ver weg te staan en alles vervormde op een hele vreemde manier. Met het licht uit was het veel prettiger, vooral om met je ogen dicht te gaan trippen. Ik zag echt hele duidelijke voorwerpen en andere dingen met mijn ogen dicht, dat was opzicht wel mooi
Alleen rond een uur of 01:00 kreeg ik ontzettende kramp in mijn maag en mijn hart begon heel vreemd en onregelmatig te bonken door mijn hele lichaam en vooral in mijn hoofd, ik dacht serieus dat ik doodging
ik had toen echt geen controle meer over mijn bewegingen of wat dan ook ik lag gewoon zwaar te dromen daar op mijn bed. Ik heb nog wel meer gezien en gehoord maar dat word echt teveel om op te gaan noemen.
Nu weet ik ook hoe het is om met dxm te hallicuneren, ik dacht echt niet dat zoiets ook zou kunnen met dxm, alleen denk ik dat het met dxm lang niet zo ontspannen trippen is als met paddo's of lsd.
Feestelijke groeten van Jorn A.K.A Buzzy

12:15: Pakjes gehaald
12:30: Alles fijngemalen en terug in de caps gedaan
22:50: De 20 caps genomen en nu maar afwachten
..::Updates volgen::..
8:32: Ik ben nu pas weer in staat om mijn verslag af te maken
Rond 00:00 begon het zwaar in te werken, in het begin kreeg ik alleen een bezopen gevoel wat al snel veranderde in hele duidelijke hallicunaties. Mijn volledige gezichtsveld zat vol met paars / groene stippen en alles wat ik zag trilde
Eenmaal terug in mijn bed begon het echt raar te worden, ik zag mijn dekens veranderen in een soort van zand, toen deed ik het licht aan en ik werd helemaal gek alles leek zo ver weg te staan en alles vervormde op een hele vreemde manier. Met het licht uit was het veel prettiger, vooral om met je ogen dicht te gaan trippen. Ik zag echt hele duidelijke voorwerpen en andere dingen met mijn ogen dicht, dat was opzicht wel mooi
Alleen rond een uur of 01:00 kreeg ik ontzettende kramp in mijn maag en mijn hart begon heel vreemd en onregelmatig te bonken door mijn hele lichaam en vooral in mijn hoofd, ik dacht serieus dat ik doodging
Nu weet ik ook hoe het is om met dxm te hallicuneren, ik dacht echt niet dat zoiets ook zou kunnen met dxm, alleen denk ik dat het met dxm lang niet zo ontspannen trippen is als met paddo's of lsd.
Feestelijke groeten van Jorn A.K.A Buzzy

, leuke report!! en ech wel ziek dat je zoveel heb gedaan, maarjah iemand moet et doen