• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DXM 300mg trip report

gandwarf777

Belezen gebruiker
2 jaar geleden voor het laatst DXM gebruikt. Toen ik 6 uur geleden die geprepareerde capsules innam werd ik extreem para, ik had al verwacht dat dit zou gebeuren want ik ben namelijk altijd angstig -_____- .

Zo'n 1.5 uur na inname begon ik de eerste effecten te merken en me hart ging egt als de malle tekeer. Toen ik DXM 2.5 jaar geleden begon te gebruiken heb ik nooit last gehad van mijn hartslag, zelfs niet toen ik 450mg nam wat voor mij een 3e plateau veroorzaakte(op school nog wel :confused: ), maar ik heb volgens mij een dikke angststoornis ontwikkeld in deze tussenperiode dat ik het niet gebruikte..(door blowen denk ik). Er gingen gedachten van de dood door me heen. Maar ik bedacht me alles wat ik nu kan doen is me ademhaling controleren en het uitzitten.

Na iets van 1.5 uur in deze angstige staat te zitten sloeg het opeens de andere kant op. Ik voelde me egt geweldig, onstervelijk zelfs. Door de tijd heen was ik vergeten hoe goed ik me kon voelen van dit spul. Alsof ik extreem bezopen was maar dan zonder de putlucht uit mond, zonder missselijkheid, zonder duizeligheid en ik kon zelfs nog redelijk helder nadenken.

Het was wel met truffels te vergelijken in de zin van dat ik ervan ging filosoferen allen voelde ik me nu 100x stabieler en fijner dan dat ik me op truffels voel.

(Sorry voor de eventuele spelfouten of rare zinnen ik ben nog niet helemaal helder terwijl ik dit schrijf)

[Later toegevoegd] Ik dacht dat ik in de tripreport categorie zat :P maar ik zit opeens bij farmaceutische drugs, mijn excuses :mrgreen: .

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Mag ik zo vrij zijn te vragen wat je beweegt om dit nog te gebruiken? Je geeft aan dat je al verwachtte dat je angstig en paranoïde ging worden, vind je dat een relaxt gevoel?

Het zou kunnen dat je angstig bent geworden van blowen, maar dat is meestal geen goed voorteken. Het is dan helemaal niet verstandig om tripmiddelen zoals DXM te gaan gebruiken. Je kunt je geest beter een poosje rust geven en helemaal niets gebruiken, paranoïde gevoelens worden van blowen en tripmiddelen alleen maar erger en kunnen uiteindelijk misschien zelfs leiden tot een psychose.

Wat ik me ook afvraag is, waarom zou je DXM op school gebruiken? Zowel zonde van je DXM als van je school...

gandwarf777

Belezen gebruiker
Nee ik vind angstig zijn totaal niet relaxd maar waar ik voor ging was juist het tegenovergestelde, euforie en angsteloos, wat ik uiteindelijk ook heb bereikt. En omdat ik me altijd heel lang inlees voordat ik iets nieuws doe wist ik in mijn achterhoofd ook wel dat ik uiteindelijk niet een grote kans had om te sterven bij 300mg maar ik ben truffels en hasjmelk gewend dus het beangstigde mij dat mijn hart tekeer ging van een overdosis mediceinen(en op zo'n moment denk je niet meer geheel rationeel na :( ).

Ik denk dat het bij DXM hoort om eerst een beetje overvallen te voelen en daarna pas je lekker gaan voelen(omzetting DXM naar DXO). Ik deed DXM op school omdat DXM mijn sociale angst heel goed onderdrukt en ik voor de rest toch weinig uitvoerde in de les :tearsofjoy:, wel maar eens in de twee weken voor een niet heel lange periode trouwens, die 450mg was de laatste keer in jaren. Heb overigens wel een havo diploma behaald :P .

Meestal drink ik alcohol als ik bijvoorbeeld truffels of hasjmelk ga doen om er wat relaxter in te gaan en dat help ook maar bij DXM durf ik niks te combineren i.v.m met eventuele orgaan schade.

Die overgang met DXM was trouwens wel egt heel vreemd. Eerst voelde ik dus vaag iets van een alcoholische roes en kreeg ik een benauwd gevoel, toen ik me hartslag voelde ging die dus egt heel snel en hard. Dit hield egter maar iets van 3 kwartier aan. Een vriend die bij me was wou naar de supermarkt gaan maar ik drufde in eerste instantie niet. Ik ging toch maar mee en toen ik uit de supermarkt kwam voelde ik me al 100x beter. Hierna hield het effect nog iets van 3 uur aan en eindigde het zonder kater of wat dan ook.

Bovenaan