Duizeligheid

nadje

Experimenterende gebruiker
Hee jullie hebben misschien al andere topics gelezen van me en denken misschien wel 'ze maakt zich veel te veel druk' enzo. maar ik zeg je, dat kan me niks schelen. ik wil alleen weten of iemand hier ook ervaring mee heeft.

duizeligheid na het hard gaan van xtc of tegelijkertijd?? ik had het meteen al toen ik de xtc voelde een lichte duizeligheid. de dag erna nog steeds en dat is nu al 5 dagen bezig zo.
een paar dagen zou ik denken, ja dat is normaal, maar 5 dagen vind ik toch wel veel worden.

heeft iemand hier ook last van duizeligheid die echt een paar dagen aanhoud?

(aan onzin reacties heb ik totaal niks :grin: dus bespaar je die moeite om wat te typen... alleen serieuze reacties daar kan ik wat mee).

Groetjes Nadje.

DDeeJay

Belezen gebruiker
nadje zei:
heeft iemand hier ook last van duizeligheid die echt een paar dagen aanhoud?

onzin:ja sinterklaas na een avondje rennen en al die pakjes te bezorgen...

kan toch?

OT: je denkt toch niet hier wel een degelijk antwoord te vinden ofwel?je krijgt dezelfde onzin als bij je andere topic ... niemand heeft hier last heb je toch gelezen in het andere topic?

dus ik zet de mogelijkheden nog even op een rijtje voor je ... omdat ik toch zo met je te doen heb.

-of het bindmiddel is je naar het hoofdgestegen
-of dit is de puurste onzin
-of je bent ziek
-en je had rommel...

nadje

mensen ik weet wat het is en het is zeker niks van wat jullie zeggen :grin:

neej ja ik snap het ook wel tussen junkies zitten er gewoon geen slimme mensen tussen..
fuck jullie ik heb mijn eigen weg al gevonden en niet door jullie.
smoken jullie maar lekker verder, verkloot je leven enz. maar ik heb hierbij geleerd drugs verpest je lichaam, in ieder geval het maakt er niks mooier op.

:wave: :tearsofjoy: :tearsofjoy: *middelvinger*

Dreuge

Badass junkie
nadje zei:

neej ja ik snap het ook wel tussen junkies zitten er gewoon geen slimme mensen tussen..
smoken jullie maar lekker verder, verkloot je leven enz. maar ik heb hierbij geleerd drugs verpest je lichaam, in ieder geval het maakt er niks mooier op.

:tearsofjoy:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
nadje zei:

We houden van je! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Einstein

Badass junkie
nadje zei:

Wat een prachtige reactie :hearteyes: Wil je verkering met me :hearteyes:
OT: Van een kwart (!) pil word je niet dagenlang duizelig, tenzij je verschrikkelijk veel lugubere medicijnen gebruikt o.i.d.

Tomaat

Bewuste gebruiker
nadje zei:

Ik wil geen grote internet-mond opzetten, maar als iemand me in real life een junkie noemt dan had ie gewenst dat hij als junkie geboren werd... Over dom ben ik al wat milder, meestal lach ik dat gewoon weg. Komt door de drugs waarschijnlijk.

Als je drugs haat door je rotpil/conditie/whatever, goed voor je. Maar noem mensen met verstand en betere connecties geen junkies aub, want dat slaat echt nergens op vrees ik.

:wave: :tearsofjoy: :tearsofjoy: *middelvinger²*

nadje zei:
PS wat is het wel dan?

nadje

het is je middelvinger, trek 'm uit me reet! dan ben ik weer beter:wink:

ps. fuck jullie grappig eindelijk word t leuk hier ! :grin:

Tomaat

Bewuste gebruiker
nadje zei:
het is je middelvinger, trek 'm uit me reet! dan ben ik weer beter:wink:

ps. fuck jullie grappig eindelijk word t leuk hier ! :grin:

Daarnet vond je het nog zo leuk :(
Mocht je nog zin hebben:

verneukeratief/SimBeSim zei:
Dus hier zijn de mogelijkheden:

1.) voor nog geen 3 duizend euro 2,999 is Sim bereid te proberen iemands piemel

zijn best te doen om af te pijpen (met kontdom)

2.) voor nog geen 5 duizend euro 4,999 is Sim bereid te hetzelfde te doen maar dan

zonder kontdom

3.) voor nog geen 10 duizend euro 9,999 is Sim bereid te zijn maagdelijke kontje

beschikbaar te stellen voor getikte geneuk (met kontdom)

4.) voor nog geen 15 duizend euro 14,999 is Sim bereid te hetzelfde te doen maar dan

zonder kontdom

5.) voor nog geen 50 duizend euro 49,999 is Sim bereid te te doen alsof het lekker is

om onder gepist te worden en wie dat vind geil heeft nu kans om goedkoop te zijn

6.) voor nog geen 100 duizend euro 99,999 is Sim bereid te hetzelfde maar dan zwaarder

werk en zal lief glimlachen als iemand op hem schijt

Dat is het op dit moment en let wel op: alles zal gefilmd worden en zullen misschien

de prijzen omhoog gaan of omlaag als het nodig is. Jij mag wel anoniem in beeld.

Wees dus snel want op is top en top is kop en hier is kop volledig stop

luchtigtoetje

Badass junkie
haha shit ik had deze reacties gemist haha..

als je van een HALF KWARTJE van een pil duizelig word. dan ben je een kankerloser en moet je per direct de doodstraf krijgen. En nee ik ben geen junk, mijn 1e keer was een HELE pil (dus geen 3 kwart, geen halve, geen kwart, geen hele kwart, ook geen halve kwart maar een HELE) van 140mg en dat ging van een leien dakje.

niet janken. kutkind.

Karhu

Wijs gebruiker
luchtigtoetje zei:
Mijn 1e keer was een HELE pil (dus geen 3 kwart, geen halve, geen kwart, geen hele kwart, ook geen halve kwart maar een HELE) van 140135mg en dat ging van een leien dakje.
:rock:

Elohtibbar

Badass junkie
Correct spelling-/grammaticagebruik is niet hetzelfde als kennis, maar dat is ook inzicht. En onwetendheid kan ook domheid zijn.

Dreuge

Badass junkie
Ben ik het niet mee eens.

Edit: ben ik het wel mee eens, maar ik zie niet in hoe je uit die posts kan halen dat onwetenheid in dit geval domheid is.

Bovenaan