dude that was like faaaar out man

megamold

Experimenterende gebruiker
ok post hier de rare effecten waar je wel een zo een reactie op zou kunnen geven ( titel )

ik zal maar beginnen zeker :grin:

ik was op een goa en had die dag 1.5 papertrip en een klein lijntje speed genomen.

ik wandelde naar de wc voor even de blaas te ledigenen en mij op te frissen
ik draai de kraan open en haar water begint te lopen, ik hield mij handen onder het koud water en vulde mijn handen ermee.
maar toen ik het water tegen mijn gezicht duwde leek het net alsof ik een grote kruimelige koek platduwde op mijn gezicht :openmouth:
ik voelde helemaal geen nattigheid alleen maar kruimels en ik zat het water ook wel degelijk vekruimelen :mrgreen:

ok your turn :stoned:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
megamold zei:
maar toen ik het water tegen mijn gezicht duwde leek het net alsof ik een grote kruimelige koek platduwde op mijn gezicht :openmouth:
ik voelde helemaal geen nattigheid alleen maar kruimels en ik zat het water ook wel degelijk vekruimelen :mrgreen:

hahaha :grin: klinkt lekker wazig!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
megamold zei:
ok post hier de rare effecten waar je wel een zo een reactie op zou kunnen geven ( titel )

ik zal maar beginnen zeker :grin:

ik was op een goa en had die dag 1.5 papertrip en een klein lijntje speed genomen.

ik wandelde naar de wc voor even de blaas te ledigenen en mij op te frissen
ik draai de kraan open en haar water begint te lopen, ik hield mij handen onder het koud water en vulde mijn handen ermee.

ok your turn :stoned:

Hehe,die verrekte zintuigen he....Ik had een keer dat ik een croisantje at met een glazuur laagje erop,dat het leek alsof mijn tanden in een keer van fragiel glazuur waren.

slunse

Bewuste gebruiker
ik zat achterstevoren op de passagierstoel van een auto en raakte nie gedraaid, ondertussen was een maat op de spd veel te gevaarlijk aan het rijden en plots voelde ik tentakels/voelsprieten uit mijn vingers komen waarmee ik het hele landschap aftaste :)

megamold

slunse zei:
ik zat achterstevoren op de passagierstoel van een auto en raakte nie gedraaid, ondertussen was een maat op de spd veel te gevaarlijk aan het rijden en plots voelde ik tentakels/voelsprieten uit mijn vingers komen waarmee ik het hele landschap aftaste :)

shiiiiiiiiiit :mrgreen:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ik deed voor de eerste keer salvia divinorum :) ...
had het donker gemaakt in men kamer, dan heeft het namelijk meer effect
nam een diepe teug en ging aan men bureau op men stoel zitte...
plots voelde ik mij heel raar, en ik had het gevoel dat ik in men stoel werd gezogen
ik zat daar gewoon op men stoel, en ineens begon ik echt enorm gemeen te lachen :openmouth: , maar ik wou helemaal niet lachen :confused: , het was precies of een rare, gemene kracht mijn lichaam onder controle had en mij heel gemeen liet lachen... :confused:
toen stond ik op en begon ik te ijsberen in men kamer, terwijl ik plots in een overstaanbare taal begon te brabbelen, begreep er zelf niks van :confused:
ik stond recht naast men bed, en zonder dat ik het wou viel ik plots gewoon neer op men bed :confused: ...

raar spul die salvia, had men eige helemaal niet meer onder controle...

AcidWiz

Newbie
ik denk dat een van mijn leukste onder de lsd was
we waren op'n feestje dat naar mijn mening slecht was en zat dus in mijn auto betere muziek te luistere
voor mijn auto stond dus een boom, en die was aan het "dansen",
"dansen" is eerder golven, de boom begon lichtjes van aan de grond langs zijn stam omhoog, in sterkte toenemend, en verpsreidde zich over alle takken.... :openmouth:
de uiteindes van de dunne takjes waren precies rondjes aan het draaien en de hele boom leek te dansen op de muziek in de auto
de boom heeft ook nog verschillende kleuren gekregen, niet volledig eerder een soort glans
en op'n bepaald moment ging'r een van kleur-veranderenderende-lijn door de stam en'n paar van de dikste takken
deze vond ik echt wel fantastisch, en degene waar ik op de grond lag en heel de kamer rond mij liet draaien, inclusief dansende personen enzo ^^
(ik was gaan liggen en niet gevallen voor degenen die het zich afvragen) :mrgreen:

Psykaholik

Wijs gebruiker
AcidWiz zei:
we waren op'n feestje dat naar mijn mening slecht was en zat dus in mijn auto betere muziek te luistere
"dansen" is eerder golven, de boom begon lichtjes van aan de grond langs zijn stam omhoog, in sterkte toenemend, en verpsreidde zich over alle takken.... :openmouth:
de uiteindes van de dunne takjes waren precies rondjes aan het draaien en de hele boom leek te dansen op de muziek in de auto
de boom heeft ook nog verschillende kleuren gekregen, niet volledig eerder een soort glans
en op'n bepaald moment ging'r een van kleur-veranderenderende-lijn door de stam en'n paar van de dikste takken
deze vond ik echt wel fantastisch, en degene waar ik op de grond lag en heel de kamer rond mij liet draaien, inclusief dansende personen enzo ^^
(ik was gaan liggen en niet gevallen voor degenen die het zich afvragen) :mrgreen:
OLE
en zonhoven brijdt uit

megamold

schranziewanzie zei:
AcidWiz zei:
OLE
en zonhoven brijdt uit

lol da is de kerel die gij ook hebt gezien op psychedelic.benefiet :grin:

platypus

Belezen gebruiker
oeh! ik speelde op een beetje brakke zaterdag met een vriend in amsterdam de hele dag op de super nintendo. 's avonds zouden spacekonijn en zommes met nog iemand komen en zouden we naar een goa feestje gaan. zou mn eerst keer acid worden, en na veel gezeik had ik een half tripje gekregen.
al staande in paradiso, met de goa keihard uit de speakers zag ik mario en luigi over de muur rennen en over buizen heenspringen. als ik mijn ogen dicht deed renden ze daar rond, zo zie je maar weer hoe makkelijk een beeldscherm je hersens beïnvloedt... :grin:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
platypus zei:
oeh! ik speelde op een beetje brakke zaterdag met een vriend in amsterdam de hele dag op de super nintendo. 's avonds zouden spacekonijn en zommes met nog iemand komen en zouden we naar een goa feestje gaan. zou mn eerst keer acid worden, en na veel gezeik had ik een half tripje gekregen.
al staande in paradiso, met de goa keihard uit de speakers zag ik mario en luigi over de muur rennen en over buizen heenspringen. als ik mijn ogen dicht deed renden ze daar rond, zo zie je maar weer hoe makkelijk een beeldscherm je hersens beïnvloedt... :grin:

haha zalig! :hearteyes:

megamold

platypus zei:

ik vind persoonlijk dat je bij lsd je trip meer kan controleren
bij paddos kan ik het helemaal niet
in een trip kan ik zien wa ik wil zien en late gebeure wa ik wil ( slow motion , versnelling , vormen , kleuren .... ) dit vergt wel ff concentratie enzo ma tis wel leuk om te zien hoe je hersenen bepaalde dingen zien :)

als je bv je ogen toedoet en je denkt aan een stoel dan moet je maar is kijken wat voor stoel je hersenen tevoorschijn toveren :grin:

Lana

Wijs gebruiker
Al een paar nachten achter elkaar housefeestjes gehad en niet geslapen tussendoor, veel door elkaar gebruikt (voornamelijk speed, coke en jointjes) die nachten en dagen.
De laatste party die we hadden dacht ik dat we in een fabriek waren, ik keek naar de dj en de draaitafels en dacht dat het een lopende band was, waar allemaal mensen aan stonden en dat die onder glas was waar we door konden kijken vanaf de bovenkant.
Ik dacht dat ze een housefeest hielden in een fabriek waar ondertussen gewoon productiemedewerkers aan het werk waren.
Toen we in de chill gingen zitten dacht ik dat we in de fabriekskantine waren en zag ik alle mensen in rode bedrijfskleding rondlopen. Ik dacht nog: Hey da's gek, dat wij hier gewoon mogen komen zitten en dat niemand raar kijkt, wel vet, die hebben gewoon een housefeest op hun werk.
Daarna zag ik een meisje in de chill een hartaanval krijgen en er kwamen ambulancebroeders aan die een apparaat uit de muur trokken om haar weer tot leven te wekken. Ze deden zo'n schokmachine op haar borst en ze kwam elke schok brakend omhoog geschoten. Ik vond het zo raar dat er niemand naar keek en iedereen gewoon verder z'n gangetje ging. Maar het klopte dus niet wat ik zag.
Op weg naar huis voelde ik de auto uit iedere bocht vliegen. Maar ik zat gelukkig niet achter het stuur.

Andere keer: basecoke en teveel geblowd.
We reden op weg naar huis in de auto, ik reed mee. Het was 's nachts, dus donker. En we leken met de auto in een computerspel te zijn beland. Net of we door een donkere tunnel met een heel laag plafond reden en er geen einde aan kwam.

Na teveel en te lang achter elkaar pep: achterover vallen en bewust rare geluiden maken maar er niet mee kunnen stoppen.

Op een illegaal teknofeestje zag ik iemand met een baby rondlopen, ik heb het de hele avond gehad over dat het toch niet slim is om daar een baby mee naar toe te nemen. En wat bleek achteraf, er liep iemand met een hond rond, later werd ik "wakker" en besefte dat ik de hond voor een baby aangezien had.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Lana zei:
De laatste party die we hadden dacht ik dat we in een fabriek waren, ik keek naar de dj en de draaitafels en dacht dat het een lopende band was, waar allemaal mensen aan stonden en dat die onder glas was waar we door konden kijken vanaf de bovenkant.
Ik dacht dat ze een housefeest hielden in een fabriek waar ondertussen gewoon productiemedewerkers aan het werk waren.
Toen we in de chill gingen zitten dacht ik dat we in de fabriekskantine waren en zag ik alle mensen in rode bedrijfskleding rondlopen. Ik dacht nog: Hey da's gek, dat wij hier gewoon mogen komen zitten en dat niemand raar kijkt, wel vet, die hebben gewoon een housefeest op hun werk.

hahaha zoiets heb ik ook al meegemaakt maar dan op mdma, achter de dj tafel waren er mensen balken enzo aan het verslepen en dingen aan elkaar aan het timmeren, ik dacht dat het werkmannen waren die gewoon aan het werken waren maar dat was dus niet waar :grin:

zommes

Badass junkie
Lana zei:
Al een paar nachten achter elkaar housefeestjes gehad en niet geslapen tussendoor, veel door elkaar gebruikt (voornamelijk speed, coke en jointjes) die nachten en dagen.
De laatste party die....

...achteraf, er liep iemand met een hond rond, later werd ik "wakker" en besefte dat ik de hond voor een baby aangezien had.

Dit soort shit zou ik dus echt helemaal niks mee te maken willen hebben...

Het moet wel een beetje geestverruimend blijven.. Dat psychotische gedoe voegt voor mij niks toe en is bovendien ook absoluut niet gezond.

Jeller

Badass junkie
Ik zat te etne op paddo's en zo'n zwart 'oog' op ene houten tafel werd plotseling ook echt zo'n soort oog, in zo 3 transparante lagen.. daarna begonne de muren zwaar van kleur te veranderen ne te flitsen

fungus

Onder invloed van MDMA een kwartier aan een wit verfvlekje zitten krabben op de trap, in de volle overtuiging dat ik daar per ongeluk een pilletje had laten vallen en ik te wazig was om het te kunnen oprapen, en het daardoor maar niet wou lukken :flushed:

megamold

fungus zei:
Onder invloed van MDMA een kwartier aan een wit verfvlekje zitten krabben op de trap, in de volle overtuiging dat ik daar per ongeluk een pilletje had laten vallen en ik te wazig was om het te kunnen oprapen, en het daardoor maar niet wou lukken :flushed:

rofl :mrgreen:
van die soorte toere hebk ookal uitgehaald :grin:
bekerkes opneme die er ni zijn en van die dinge :)

Bovenaan