drukslover
Newbie
Druks oke ze bestaan waarvoor zou je ze dan niet gebruiken???

drukslover zei:Druks oke ze bestaan waarvoor zou je ze dan niet gebruiken???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Hoezo? Zowel drugs als alcohol gebruiken is nog altijd slechter dan alleen alcohol gebruiken (mits in vergelijkbare hoeveelheden)Dhr. Valentino zei:Het is een feit dat drugs slecht voor je zijn. Natuurlijk moeten mensen die geen drugs gebruiken wel de lijn doortrekken en natuurlijk ook geen alcohol drinken ! Anders zijn ze een beetje hypocriet...
drukslover zei:Druks oke ze bestaan waarvoor zou je ze dan niet gebruiken???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand die denkt dat drugs gebruiken stoer is. Voortaan als je nog een berichtje achterlaat ergens... spel drugs dan GOED !!! en niet druks :P Joris zei:Chemische drugs bestaan niet, ze zijn gemaakt
TikkelbikkeR zei:Dit is nou een goed voorbeeld van een meeloperIemand die denkt dat drugs gebruiken stoer is. Voortaan als je nog een berichtje achterlaat ergens... spel drugs dan GOED !!! en niet druks :P
synchemic zei:Joris zei:Chemische drugs bestaan niet, ze zijn gemaakt
..your point being?

chemisch/ synthetische drugs zijn niet per defenitie harddrugs en bij chemische /synthetische drugs kan men bij het maken al rekening houden met wat de stofjes zullen gaan doen. 2-ct-2 is een synthetische variant van mescaline en heeft naar dat ik weet geen bij/ nawerkingen die slecht zijn. maar overmatig gebruik van alles is slecht want teveel aan vitamine c is ook schadelijk.( doet namelijk het zelfde als dat je te weinig vit. c binnenkrijgt) Je kunt dus wel eens wat chemische/ synthetische drugs gebruiken maar dan wel met mate. En voor dat je er sowieso aan begint doe eerst eens wat researh op inet. dat helpt je vaak al een heel eind op weg.
harddrugs for losers? tsss you aint seen nothin yet 
Joris zei:Say no to harddrugs, harddrugs zijn voor losers![]()
Heb je het zelf al eens geprobeert? Weet je waar je het over hebt?
harddrugs is ook maar een verzonnen termcheyenne zei:ik heb het over harddrugs!verder ga ik niet in discussie.
Nee zo lekker blijven doorrijden met je auto w8en tot de ozonlaag verdwijnt,nee dat is lekkerWammus zei:Ik vind het een belachelijke stelling. Net alsof je alles wat er op deze wereld bestaat maar meteen moet gebruiken. Kom op zeg dat zou betekenen dat we over een aantal jaar alleen nog maar heroïne spuitende, speed snuivende jongeren hebben die dit alles onder het genot van een glas sterke drank en een dikke joint gebruiken. Dat lijkt me toch een wat minder goed idee...

Hoezo onzin?Mac... zei:Onzin uit Hoofddorp
Grappig die presentatieMarcel zei:Guys,
Ff over de discussie of chemisch nu slechter is dan natuurlijk: dat maakt niets uit. In beide gevallen is het een bepaalde stof die werkzaam is (bijvoorbeeld psylocibine) en maakt het voor je hersenen of lijf niets uit of deze stof in een lab is gemaakt of afkomstig is uit een plant.
Als je wil weten hoe drugs werken kijk dan op: http://www.jellinek.nl/brain/index.html
Greetz,
Marcel