Drugstest

wittewaas

Newbie
Hey,

Ik wil binnenkort een drugstest gaan doen om aan m'n schoonouders te laten zien dat ik gestopt ben, ze doen nogal moeilijk daarover :rolleyes:

Heb al de verslavingszorg bij mij in de buurt gebeld maar die heeft alleen testen die tot 3 dagen gaan, dus dat schiet niet heel erg op, dat kan iedereen wel.

Dus mijn vraag is of iemand weet of er testen zijn voor bijvoorbeeld een maand en waar ik die zou kunnen doen, liefst ergens in Overijssel :)

Heb dinsdag een afspraak bij de huisarts staan maar verwacht daar niet teveel van, hoop dat iemand hier weet of dat te doen is.

Alvast bedankt!

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
"Schoon"ouders hè? Het woord zegt het al. Ze willen dat hij/zij "clean" is. En als iemand mijn dochter/zoon zou doen en hij heeft een drugsverleden zou ik ook een test willen zien.

Maar gelukkig heb ik die niet. Waarschijnlijk zou ik dan eerder hem/haar een test moeten laten zien. :grin:

OT:

Geen idee.

wittewaas

Newbie
Klopt, kan hun ook wel begrijpen dat ze niet willen dat ik drugs gebruik terwijl ik met hun dochter heb, ook omdat ze een paar jonger is dan ik maar dat doet er niet toe :wink:

Die test is het probleem dus ook, schiet niet op als ik kan bewijzen dat ik 'al' 3 dagen gestopt ben.
Las hier op het forum al dat drugs langer aantoonbaar zijn in urine dan in bloed, dus dan houdt het voor mij een beetje op wat voor test ik zou moeten doen :confused:

Tufnut

Badass junkie
Dus je wilt je geschiktheid a;s schoonzoon serieus bewijzen met een negatieve drugstest (dat je dus niet gebruikt he :wink: )?
Shei toch uit man. Dat zegt toch niks. Ben je dan ineens een goeie pik? De ideale schoonzoon? Je kan nog altijd een enorme tyfusleier zijn hoor.

wittewaas

Newbie
Joh als je niks zinnigs te zeggen hebt hou dan gewoon je mond oke?
Als je niet weet waar ik zo'n test kan doen zeg dan gewoon helemaal niks.

Tufnut

Badass junkie
Als jij het niet zinnig vind dan houd ik verder zeker mijn mond. Ga jij je lekker bewijzen met een drugstest. Als je erachter bent hoe en wat regel dan metteen een aantal testen voor de komende jaren, zodat je het vertrouwen kan blijven bewijzen.

wittewaas

Newbie
Gaat erom dat ik altijd al zei dat ik gestopt was, en toen met haar pa een lijntje heb gesnoven, niet heel erg slim. Haar ma denkt dat ik haar aan de drugs ga helpen daarom moet k ff zo'n test doen.. En heb idd best een kut schoonma:wink: mja.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
en toen met haar pa een lijntje heb gesnoven, niet heel erg slim.

Dat is op z 'n zachtst gezegd niet slim. En je schoonvader liegt de boel dus ook bij elkaar.

wittewaas

Newbie
Haha idd.. Haar ouders zijn gescheiden, haar pa is niet zo moeilijk maar ze woont bij haar ma. Had verwacht dat hij zn kop er wel over zou houden omdat hij al bij verslavingszorg loopt, maar niet dus.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
wittewaas zei:
Haha idd.. Haar ouders zijn gescheiden, haar pa is niet zo moeilijk maar ze woont bij haar ma. Had verwacht dat hij zn kop er wel over zou houden omdat hij al bij verslavingszorg loopt, maar niet dus.

Ze zijn ook niet te vertrouwen die drugsgebruikers. :grin:

snoep

Newbie
hey
ik vraag mij af, ik heb volgende week mss pis test, (gewoon door de ma) en ik heb nu mictasol gekocht, maar de ene helft zegt dat het niet helpt en de andere helft zegt dat het wel helpt.. ik ga waarschijnlijk deze week elke dag joggen, veel water drinken en gebruik mictasol dagelijks,
ben ik dan echt clean?
(hierover wil ik echt zekerheid)
merci al

Dakkie

Experimenterende gebruiker
wittewaas zei:
En heb idd best een kut schoonma:wink: mja.
Een schoonloeder ipv een schoonmoeder :(
Ik denk dat het lastig wordt om echt een test te doen waaruit blijkt dat je langer 'clean' bent... Volgens mij kunnen ze wel e.e.a. uitzoeken, maar dat zijn nogal dure testen en zullen ze niet zo snel uitvoeren om zo'n reden, denk ik?

Bewild

Bewuste gebruiker
Een haartest bewijst wel dat je al langer clean bent, maar die zijn denk ik inderdaad zeer prijzig en ik zou niet weten waar je zo'n test kunt laten doen en of dat überhaupt wel mogelijk is om zo'n test te laten doen a.h.v. een particuliere vraag.

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
Een haartest kun je in Nederland niet laten uitvoeren. Er zijn dus geen testen die kunnen bewijzen dat je al een tiujd niets hebt gebruikt.

ik vraag mij af, ik heb volgende week mss pis test, (gewoon door de ma) en ik heb nu mictasol gekocht, maar de ene helft zegt dat het niet helpt en de andere helft zegt dat het wel helpt.. ik ga waarschijnlijk deze week elke dag joggen, veel water drinken en gebruik mictasol dagelijks,

Er zijn geen trucjes om ervoor te zorgen dat drugs sneller uit je lijf verdwenen zijn. Hardlopen, veel water drinken en allerlei middeltjes innemen heeft dus geen zin.

Bovenaan