Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
SperSIZEboon zei:ik heb die beesten echt nog nooit gezien op feesten ofzo.
Delirium zei:Waarom bestaan er eigenlijk geen drugs katten?
![]()

Simia zei:heheh drugpussy!
Maareh, de reden van de vraag is dat ik en mn vriend 6 weken naar Thailand gaan, en eigenlijk wel wat leuks mee willen nemen. Al is de wiet en de paddo-keuken daar prima, verder kun je er niet zoveel vinden.
Maar om daarvoor nou in een Thaise gevangenis terecht te komen......
Maargoed, enkele microdots is dus safe?![]()
Delirium zei:Waarom bestaan er eigenlijk geen drugs katten?
![]()
fragany zei:en in belgie zijn er bijvoorbeeld maar minder dan 5 drugshonden in het hele land
en als ze die teveel gebruiken dan zijn ze snel versleten heb ik gehoord!
dus je zal ze niet te vaak tegenkomen op feestjes![]()
Doodkapje zei:Dat je er gewoon over nadenkt om iets mee te nemen maar thailand vind ik gewoon al ontzettend lomp!!!
Doodkapje zei:Dat je er gewoon over nadenkt om iets mee te nemen maar thailand vind ik gewoon al ontzettend lomp!!!
hmmm moeilijke keuze : 2 weekjes drugloze vakantie of XX jaar drugloze gevangenis...
sjaartrol zei:eigenlijk zijn er in thailand toch superveel goafeesjes, dus daar vind ge zowiezo ook lsd...
Play_bunny zei:Volgens mij lopen ze in veel landen in het verre oosten enzo juist wel met drugshonden.
Nieuw-Zeeland hoort dan wel niet tot het verre oosten, maar daar lopen ze wel met drugshonden tussen de passagiers die net zijn aangekomen.
Voor zover ik weet gebeurt dat ook in Thailand. Anders worden mensen hier wel opgepakt als de koffers door de x-ray gaan of als ze gefouilleerd worden bij de gate. En ze worden toch echt elke keer daar gepakt, is een beetje opvallend nie?
Maar verstandige keus dat je het niet gaat doen. Geen risico nemen als het niet hoeft. En 6 weken zonder drugs? dat is toch ook niet een ramp?! Laat je lichaam even lekker bijkomen en als je terug bent, kun je altijd weer drugs gaan gebruiken.