Drugs via de post?

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Heeft er ooit al is iemand hier drugs verstuurd of aangekregen via de post? Het gaat hier niet om grote hoeveelheden, maar bijvoorbeeld 0,5-1 gram wiet, speed, coke of iets anders. Wordt de post hier streng op gecontroleerd in zo'n kleine hoeveelheden? Worden brieven effectief gescand of onderworpen aan tests via drugshonden? Heb je het aangekregen? Hoe deed je het? Alle info is welkom! :)

azgaza

Badass junkie
Zat topics inderdaad, maar om je vraag te beantwoorden, ik heb wel eens 1 of 2 gram hasj naar engeland gestuurt per post, en ook een keertje gedroogde paddo's en dat werkte prima.

neti

Badass junkie
uuuuh oooh

who says i'm gay?

beware of my handbag

-spaceman-

Badass junkie
Enesteene zei:
uuuuh oooh

who says i'm gay?

beware of my handbag

dat handtas gedoe zegt helemaal niks over geaardheid...

je ziet nu de vreemdste metrosexuelen met hun mooie gucci en armani tasjes dat ik regelmatig met een mond vol kots op straat loop!

neti

Badass junkie
psies ... niet dat ik me dr voor schaam, absoluut niet, maar ik pleeg nogal gewoon te zijn ... nix te zien ... bovendien ho-zijn staat niet voor een bepaald mens, evenmin als he-zijn voor dezelfde types staat

tenslotte sluit ik niemand uit :P

Northawke

Wijs gebruiker
Vrienden van me hebben regelmatig (om de drie maanden voor een periode van een paar jaar) wiet naar Duitsland gestuurd. Best grote hoeveelheden ook en het is volgens mij altijd aangekomen. Ze hebben er nooit problemen mee ondervonden. De wiet was altijd verpakt in een pak koffie.

pieter-b

Wijs gebruiker
Ik heb niet lang geleden ook vanuit amerika een druppelflesje dubieus wit poeder over laten komen(ormus).. kwam verder ook gewoon aan

Wartaal

Belezen gebruiker
Ik heb wel eens een flugel ghb + speed + een paar pilletjes opgestuurd en dat kwam perfect aan.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zou geen probleem moeten zijn.
Gewoon standaard envelop/doosje sturen en je hebt weinig risico.
Zolang het maar niet opvallend is (doh)

Greets

Eckster C

Bewuste gebruiker
soms regel ik met een vriend dat hij me lsd opstuurt via de post i.v.m. aftappen telefoon van de politie en dan stuurt hij me gewoon een simpele brief met een bedruppelde post zegel klaar is kees

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Ja hoor, wel eens wat opgestuurd gekregen.

Gewoon in een dubbele verjaardagskaart hahaha. Helemaal goed aangekomen. :)

Ben wel benieuwd hoe dat zit met versturen over de grens.

Plainrisingwizard

Experimenterende gebruiker
Jaren terug, bijna zo`n 15 jaar geleden stuurde ik pilletjes naar Frankrijk.
Die deden daar omgerekent destijds wel 60 tot 75 gulden per pil, geloof ik. Die Fransen maakten dan van tevoren geld over, of stuurden dat per post op, waarop ik de pilletjes gewoon in een dubbele kartonnen wenskaart in een envelop opstuurde. Is altijd goed gegaan en dat was een leuke bijverdienste, toen.

Hoe dat nu zit weet ik natuurlijk niet....

Detroit303

Bewuste gebruiker
Eckster C zei:
soms regel ik met een vriend dat hij me lsd opstuurt via de post i.v.m. aftappen telefoon van de politie en dan stuurt hij me gewoon een simpele brief met een bedruppelde post zegel klaar is kees

Laat me raden, je vriend is een dikke GANGSTA?

jasper

Wijs gebruiker
Varry zei:
Eckster C zei:

Laat me raden, je vriend is een dikke GANGSTA?

alsof jij niemand kent die geen drugs zaken via telefoon of msn/mail wil bespreken.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
pakketjes worden wel degelijk opengemaakt leeggeroofd en weer doorgezonden goed en anoniem verpakken is dus wel vereist.
Hoe goed je het ook verzekerd, de dope is weg ....

succes met verzenden en geef elkaar ook het vertrouwen.

Er zijn 3 partijen verwikkeld in 1 verzending:
De verzender de geadresseerde en de postbode.

:hearteyes:

magicwasso

Belezen gebruiker
denken jullie dat je kristallen caps, of poeder kan sturen naar het buitenland??? en welk ideeën hebben jullie:P? ik weet zelf echt niet hoe het zou kunnen maar wil kristallen aan een vriend van me in spanje sturen
sugesties?

Komeetman

Belezen gebruiker
is het niet moeilijk om LSD te versturen? Ivm verlies van kwaliteit? Als je het in zilverpapier en zo wikkelt is het toch al een pak dikker en valt het op? Iemand tips?

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Gewoon in een kerstkaart doen. LSD inpakken in folie en in kaart plakken Nobody will ever know :).

Bovenaan