drugs laten testen

Binnenkort wil ik mijn 3mmc en xtc laten testen. Tot nu toe heb ik dit altijd door anderen laten doen en heb dit dus nog nooit zelf gedaan. Ik heb wel gehoord dat dit bij de ggd kan. Hoe en wat kan ik het beste doen als ik beide wil laten testen? Het gaat om 2 gram 3mmc en ongeveer 7 pillen xtc. Ook kom ik uit de provincie Flevoland dus als iemand een aanrader heeft in deze omgeving hoor ik het graag.

Daarnaast ben ik best benieuwd hoe zo een test nou verloopt. Moet ik een afspraak maken, kan ik er gewoon heen zonder problemen of kosten, wat kom ik precies te weten na zo een test en hoelang duurt zo een test?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Even inlezen op de website die @Harry In De Warrie heeft gestuurd ^, alle info en een overzicht van locaties zijn daar te vinden.

Ze sturen meestal maar één sample naar het lab, dus als ze je pil niet herkennen in de database zul je die op een ander testmoment moeten langsbrengen omdat ze de 3-MMC sws op zullen sturen naar het lab.

Het kan zijn dat ze alleen op één bepaalde dag testen en dat je een week op de uitslag moet wachten, begin dus op tijd want het kan tot twee weken duren voordat jij de uitslag hebt.

Ik heb veelal vriendelijke en behulpzame ervaringen.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Als ik alleen de xtc laat testen, heb ik dan sneller de uitslag aangezien de 3mmc niet naar het lab gestuurd hoeft te worden dan?
Soms herkennen ze een pil vanuit de database, omdat iemand anders diezelfde pil al eerder heeft langsgebracht. In veel gevallen ook niet, en zullen ze hem alsnog moeten opsturen naar het lab. Dit kun je niet van te voren weten.

Bovenaan