Drugs en party

Ik gebruik altijd drugs op een feest (alcohol uitgezonderd)

• Ja, ik ga elk weekend (of meer) uit en altijd gebruik drugs.

Stemmen: 9 31,0%
  • Ja, ik ga zo nu en dan uit en gebruik dan altijd drugs.

Stemmen: 7 24,1%
  • Nee, ik gebruik dan weer niet en dan weer wel op een feest.

Stemmen: 9 31,0%
  • Nee, ik gebruik sporadisch drugs als ik op een feest ben.

Stemmen: 3 10,3%
  • Nee, ik gebruik nooit drugs op een feest.

Stemmen: 1 3,4%

• Totaal aantal stemmers
    29

nicolai

Wijs gebruiker
dan weer wel, dan weer niet...heb er niet altijd behoefte aan. overigens heb ik dat ook met alcohol, maar dat gebruik ik nog minder. overigens blow ik wel veel, dus vaak ook tijdens en voor het uitgaan.

Debris

Bewuste gebruiker
Elk weekend ga ik uit, altijd core of goa.
Omdat je daarvoor nogal moet reizen ga ik meestal van feestje naar feestje. (In belgie is de sluitingstijd niet zo vroeg). Meestal blijf ik ergens slapen, laatste tijd (met de zomer) is er niet veel geslapen. En bleef ik meestal van vrijdagochtend tot zondagavond wakker, daarna voel je je een paar dagen echt naar.
Veel drugs pak ik niet. Ik rook niet, ik blow (meestal) niet, af en toe pak ik wat mdma of een tripke. Maar meestal is 't gewoon speed. Speed gebruik ik ook niet veel, zeg 5-7 lijnen op een weekend. (Ik kap erg fijn, dun en korte lijnen).
Eerst deed ik regelmatig een weekendje nuchter, nu gaat dat niet meer zo makkelijk :grin:. Maar er valt nog niet over een verslaving te spreken.

Maw. bewuste gebruiker, niet verslaafd. (da's mijn gedachte erover).

-spaceman-

Badass junkie
Debris zei:
Elk weekend ga ik uit, altijd core of goa.
Omdat je daarvoor nogal moet reizen ga ik meestal van feestje naar feestje. (In belgie is de sluitingstijd niet zo vroeg). Meestal blijf ik ergens slapen, laatste tijd (met de zomer) is er niet veel geslapen. En bleef ik meestal van vrijdagochtend tot zondagavond wakker, daarna voel je je een paar dagen echt naar.
Veel drugs pak ik niet. Ik rook niet, ik blow (meestal) niet, af en toe pak ik wat mdma of een tripke. Maar meestal is 't gewoon speed. Speed gebruik ik ook niet veel, zeg 5-7 lijnen op een weekend. (Ik kap erg fijn, dun en korte lijnen).
Eerst deed ik regelmatig een weekendje nuchter, nu gaat dat niet meer zo makkelijk :grin:. Maar er valt nog niet over een verslaving te spreken.

Maw. bewuste gebruiker, niet verslaafd. (da's mijn gedachte erover).

tja niet verslaafd... probeer maar is een weekendje niet...

ik ken het, ik ben een weekendaddict...

hannus

Bewuste gebruiker
ik ben niet zo een fan van uitgaan met drugs op, alleen met sos.
met de rest wil ik gewoon ergens chille zonder al dat volk om me heen.

azgaza

Badass junkie
Ik ben wel eens nuchter (nouja, stoned) op een feestje geweest maar dat is ruim anderhalf jaar geleden, op feestjes neem ik eigenlijk altijd LSD en ik ga maar naar een paar feestjes per jaar, niet eens elke maand, maar ik vind de sfeer op dergelijke feesten gewoon perfect voor een trip, dus vandaar.

Solidius

Badass junkie
Meestal wel ja. Soms ga ik naar een feest met de intentie om niet te gebruiken, maar als ik dan eenmaal m'n vrienden helemaal uit hun stekker zie gaan...

nicolai

Wijs gebruiker
moet trouwens wel zeggen dat ik nooit met een bepaalde intentie naar een feest ga...dus zo van; ik ga nu geen of wel drugs gebruiken. ik zie het wel als ik er ben...als ik zin heb in drugs neem ik drugs, en zo niet dan niet.

Gemini

Badass junkie
Alcohol niet meegerekend gebruik ik de laatste tijd weinig drugs als ik uitga. Is anders geweest, maar als ik er vanuit ga in welke situatie ik nu zit, amper.
Als ik alcohol wel meereken, gebruik ik elk weekend drugs.

Bovenaan